🔴 KÖPRÜ VE OTOYOL ÜCRETLERİNE ZAM! 🔥

Çanakkale Köprüsü o kadar işlek bile değilken 800tl yapmaları ne kadar mantıklı? Feribot kullanmak çok daha ucuza gelicek zaten adam akıllı kullanan yok köprüyü. Sonra “öngürülen miltarda” araç geçmeyince ücreti tekrar bizim vergilerimizden kesiliyor. Madem Çanakkale Köprüsü yaptınız insanları kullanması içinde biraz teşvik etmeniz gerekiyor.
köprü 585tl iken feribot 445TL idi. şehir içine girmesi, beklemesi, karşıya geçinceki tek gidiş geliş yolun riski vs.. aradaki 140TLnin 100 tl sini zaten yakıt olarak veriyorsun. ayrıca köprü ile 1 saat kazanıyorsun..
o güzergahı sık sık kullanan biri olarak sürekli köprü kullanıyorum. işlek olmadığı konusuna da katılmıyorum. özellikle bayramlarda, yaz aylarında, okul ara tatillerinde köprü çok kullanılıyor ve avantajlı.. önceden feribot için kuyruk beklerdik saatlerce.
şahsen önümüzdeki 15 tatilde 790 verip köprüden geçeceğim.
evet %42 zam gelmiş. ama aynı zam feribota da gelecek. keşke %30 falan olsaydı. çok olmuş.
 
köprü 585tl iken feribot 445TL idi. şehir içine girmesi, beklemesi, karşıya geçinceki tek gidiş geliş yolun riski vs.. aradaki 140TLnin 100 tl sini zaten yakıt olarak veriyorsun. ayrıca köprü ile 1 saat kazanıyorsun..
o güzergahı sık sık kullanan biri olarak sürekli köprü kullanıyorum. işlek olmadığı konusuna da katılmıyorum. özellikle bayramlarda, yaz aylarında, okul ara tatillerinde köprü çok kullanılıyor ve avantajlı.. önceden feribot için kuyruk beklerdik saatlerce.
şahsen önümüzdeki 15 tatilde 790 verip köprüden geçeceğim.
evet %42 zam gelmiş. ama aynı zam feribota da gelecek. keşke %30 falan olsaydı. çok olmuş.
Bende her ara tatilde istanbul-çanakkale yapıyorum yani aktif olarak kullanıyorum. Tüm otoban ve ücretli geçişleri kullandığın zaman evet daha kârlı oluyor çünkü aynı zamanda araç benzin yakıyor, km yapıyor ve vakit kaybediyorsun ancak uzun yol olduğu için feribotla karşıya geçerken mola vermiş oluyorsun zaten öyle pek sıra bekleme gibi bir durumda yok zaten feribotun kalkış saatleri belli. Bunun dışında Çanakkale Köprüsü’nün yoğun olduğunu söylemek hiç ama hiç mümkün değil. Çanakkale Köprüsü’nün en yoğun olduğu vakitler maksimum günlük 18-20 bin araca ulaşmış. İlk açıldığı yani ücretsiz olduğu hafta bile haftaiçi 20bin haftasonu 40bin araç saysını görmüş. Ancak bu köprü yaptırılırken garanti olarak her gün 45 bin araç garantisi verilip yaptırıldı. En yoğun olduğu bayram tatillerinde bile yarısını geçemiyor garantinin. Evet acalen varsa, vakitle yarışıyorsan mantıklı bir seçim olabilir keza tırcılarında
çoğunluğu köprü ve otobanları kullanıyor ama senin benim gibi kişiler için hala feribot kullanmak daha mantıklı gibi. Ayrıca bende köprüyü 5-6 defa kullanmışımdır dediğim gibi acelen olduğunda vs. tabii ki iş görüyor.

 

Karayolları Genel Müdürlüğü köprü, otoyol ve tünellerin yeni ücretleri açıkladı!

Açıklanan yeni ücretlere göre Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün ücreti yüzde 15 zamlanarak 80 lira oldu. 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nün ücreti de yüzde 42 zamla 47 lira oldu.

Karayolları Genel Müdürlüğü açıkladı! Köprü ve otoyol ücretlerine zam

15 TEMMUZ KÖPRÜSÜ 47 LİRA OLDU​

Karayolları Genel Müdürlüğü açıkladı! Köprü ve otoyol ücretlerine zam


OSMANGAZİ KÖPRÜSÜNE YÜZDE 42 ZAM​

Osmangazi Köprüsü'nde ise artış yüzde 42.3'ü bularak 795 liraya ulaştı. Çanakkale Köprüsü'nde de zam oranı yüzde 35'i bularak 790 lira oldu.

Karayolları Genel Müdürlüğü açıkladı! Köprü ve otoyol ücretlerine zam

Karayolları Genel Müdürlüğü açıkladı! Köprü ve otoyol ücretlerine zam

AVRASYA TÜNELİ'NE DE ZAM GELDİ​

Öte yandan Avrasya Tüneli'ne de zam geldiği duyuruldu. 44.23 oranındaki zamla tünelde bu geceden itibaren tek yön geçiş ücretleri gündüz tarifesinde otomobiller için 225 lira, minibüsler için 337,5 lira, motosikletler için ise 175 lira olarak belirlendi.
BABA..
 
zamınıza koyim
 
Geri
Top