Led Nasıl Bağlanır ?

Huseyinatik

80+ Bronze
Katılım
12 Aralık 2020
Mesajlar
1,357
Reaksiyon skoru
438
Arkadaşlar bu şekilde bir led nasıl bağlanır hiçbir bilgim yok. En kolay şekilde nasıl bağlanır? Led trafosu falan olmadan basitçe çalıştırabilir miyim?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

upupup
 

Ekler

  • 2.jpg
    2.jpg
    253.5 KB · Hit: 186
  • WhatsApp Görsel 2023-01-30 saat 15.27.45.jpg
    WhatsApp Görsel 2023-01-30 saat 15.27.45.jpg
    229.2 KB · Hit: 142
  • WhatsApp Görsel 2023-01-30 saat 15.27.46.jpg
    WhatsApp Görsel 2023-01-30 saat 15.27.46.jpg
    215.3 KB · Hit: 379
  • WhatsApp Görsel 2023-01-30 saat 15.27.47.jpg
    WhatsApp Görsel 2023-01-30 saat 15.27.47.jpg
    206.8 KB · Hit: 142
Son düzenleme:
Açıkta kalan uçlardan 220 bağla çalışır.
 
Ürün fazlasıyla kalitesiz görünüyor özellikle aradaki dönüştücü çok kötü, voltaj düşümü ya da yükselmesi gibi durumlarda, devre patlayabilir (patlamadan kastım bom değil, orda ki kapasitör işlevsiz kalır, bacaklar yanar) ve devreye zarar verebilir... kullanıcaksınız lütfen ama lütfen, izolebant sarın devre etrafına
 
Arkadaşlar bu şekilde bir led nasıl bağlanır hiçbir bilgim yok. En kolay şekilde nasıl bağlanır? Led trafosu falan olmadan basitçe çalıştırabilir miyim?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

upupup
REGULATÖRE BAK BEN ELEKTRİK CARPCAM DİYE BAGIRIYO KANKA SUNA ACİL YALITKAN Bİ KILIF BUL
 
Ledin + ile + uçunu köprülemen gerekli . Sen + ve - yi köprüleyince çalışmamış. Yani bir tarafta ledlerin + sı diğer tarafta - si olacak. Sonra regülatörü bağlayabilirsiniz.
 
Ledin + ile + uçunu köprülemen gerekli . Sen + ve - yi köprüleyince çalışmamış. Yani bir tarafta ledlerin + sı diğer tarafta - si olacak. Sonra regülatörü bağlayabilirsiniz.
Hocam bu konulara çok uzağım. Şu anda elimde sadece bu ledler var bunları ne ile besleyebilirim? Trafo falan mı almam gerek
 
Geri
Top