Logitech almamak pişmanlıktır*

Lucitikin müşteri hizmetlerini nasıldır bilmem ama bazı ürünleri gerçekten dandik. Klavye mouselarında(kendim kullandığım klavye ve başkalarının mouselarında) çift tıklama sorunu olduğu oluyor ha değiştirirler tamir ederler orası ayrı. Belki tüm modellerinde değildir ama vaka çok. Kesinlikle ilk tercih edeceğim marka değil.
 
bende logitech g512 klavye aldım tuşları bozuldu garantiye yolladım sıfırı ile değiştirdiler, yeni gelen klavyenin tuşlarında boyalar çok kısa sürede soyuldu, tekrar yolladım garantiye soyulan tuşları değiştirip yolladılar, sonradan tüm tuşlar soyulmaya başladı habire garantiye yollamam lazım galiba :D sinir oldum asus aldım kafam rahat şuan
Bende de 512 var bu zamana kadar hep bilek destekli klavye kullandığım için buna alışamamıştım. Logitech'e G513ün bilek desteğini nereden satın alabileceğimi sordum gerek yok biz hediye gönderelim dediler ve gönderdiler 😄
 
Ben de benzer bir durum yaşamıştım. Bana vermediler, hatta böyle bir hizmetlerinin olmadığını söyleyerek başlarından savdılar. Benzer yorumları çok gördüm ama başa gelince çok farklı şeyler tecrübe ettim.
 
Okuması olmayan bir varlık daha israf olmasın kullanın şu gözünüzü başka bir yerinizle okumayın
Başlık değiştirildi. Kabak gibi clickbait yapsa böyle bir muhabbet dönmezdi.
 
Konunun birisine içeriğini okumadan mesaj attığım için geri kalan 10.670 mesaj bir şey ifade etmemiş oluyor, aynen.

Çok incelemeye meraklıysan buyur hepsini tek tek incele.
R nedir nasıl yapılır örneği bu varlıkta saklı.
 
Başlık değiştirildi. Kabak gibi clickbait yapsa böyle bir muhabbet dönmezdi

Başlık değiştirildi. Kabak gibi clickbait yapsa böyle bir muhabbet dönmezdi.
Ben *kinaye* yaptım. Sizin bahsettiğiniz şeyden yapmadım. Başlığın öyle olmasını isteseydim, yapardım. Forum yönetim kalitenizi de görmüş olduk. Allah'tan Abdullah hala işinin başında
 
R nedir nasıl yapılır örneği bu varlıkta saklı.
R falan yapmadım. Hala yorumum "eski" konu başlığına göre duruyor. Lafımın arkasındayım ?
Arkadaş konu başlığına "Logitech Pişmanlıktır" yazdığı için büyük bir yanlış anlaşılmaya sebep oluyor, üyelerin açıklamayı okumadan başlığa göre yargılaması normal çünkü günde defalarca bu tarz konular açılıyor.
 
Çok da abartmamak lazım. Rampage marka oyuncu koltuğu satın aldım nisan 2022 tarihinde. Koltuk ufak ufak sallanıyor hissi veriyordu. Ben de müşteri hizmetlerini arayıp koltuğun amortisörünün sallantı yaptığını belirttim. Ürünü aldığım tarihi yaklaşık olarak söyledim. Garanti belgesini dahi sormadan adres bilgilerimi isteyip adıma ücretsiz bir şekilde yeni amortisörü kargoladılar. Yeni amortisörü taktım ve sorunsuz kullanıma devam ediyorum.
 
locitik
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,160,781
Mesajlar
10,462,275
Üyeler
184,346
Son üye
azosial
Geri
Top