quarantane
80+
- Katılım
- 15 Nisan 2020
- Mesajlar
- 294
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 140
- İsim
- ilker korucu
Kulaklığın garantisi devam ediyor hala, dip ses ve ses tekerinde cızırtı gibi arızaları mevcut bu yüzden teknik servise göndereceğim.
Kutu içeriğim tam ve kulaklıkla ekipmanlarını yerleştirdim, ayrıyeten kutunun içine arızayla ilgili ufak bir not ve yanında faturasının kopyasını da ekleyeyim mi?
Teknik servis kitapçıkta Penta Teknoloji yazıyor, ben oraya uzağım ve kargoyla göndermek istiyorum. Hangi kargo firmasıyla göndereyim, kargo için ücret ödüyor muyum yoksa karşı ödeme mi olacak?
Support.logitech.com da gezinirken kulaklık kayıt kısmını buldum, Pentaya kulaklığı vermeden önce seri no'sunu kaydetmem lazım mı bu siteden
support.logi.com
Yardımınız için teşekkür ederim şimdiden 
Kutu içeriğim tam ve kulaklıkla ekipmanlarını yerleştirdim, ayrıyeten kutunun içine arızayla ilgili ufak bir not ve yanında faturasının kopyasını da ekleyeyim mi?
Teknik servis kitapçıkta Penta Teknoloji yazıyor, ben oraya uzağım ve kargoyla göndermek istiyorum. Hangi kargo firmasıyla göndereyim, kargo için ücret ödüyor muyum yoksa karşı ödeme mi olacak?
Support.logitech.com da gezinirken kulaklık kayıt kısmını buldum, Pentaya kulaklığı vermeden önce seri no'sunu kaydetmem lazım mı bu siteden