Logitech G203 alınır mı?

IMG_20220315_190439.jpg
IMG_20220320_092219.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Işıkları gayet yeterli. Boyutuda güzel. ben Fingertip kullanıyorum. elin biraz küçükse Palm'de tutabilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,132
Mesajlar
11,073,842
Üyeler
198,065
Son üye
Lizard_-
Geri
Top