Logitech G203 alınır mı?

IMG_20220315_190439.jpg
IMG_20220320_092219.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Işıkları gayet yeterli. Boyutuda güzel. ben Fingertip kullanıyorum. elin biraz küçükse Palm'de tutabilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,256
Mesajlar
11,075,223
Üyeler
198,086
Son üye
Beto92
Geri
Top