Logitech G203 alınır mı?

IMG_20220315_190439.jpg
IMG_20220320_092219.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Işıkları gayet yeterli. Boyutuda güzel. ben Fingertip kullanıyorum. elin biraz küçükse Palm'de tutabilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,111
Mesajlar
11,073,631
Üyeler
198,057
Son üye
swayer
Geri
Top