Egemenhz1
80+
- Katılım
- 10 Ekim 2021
- Mesajlar
- 10
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 12
- İsim
- Egemen Ismail KARAGÖZ
Merhabalar herkese. Öncelikle iyi forumlar herkese
Sorum ve sorunum şu ki :
Mayıs ayında Msi gl65 leopard gaming laptop satın aldım. Cihaz kendinden sorunluydu. Çok ısınıyordu ve fanlar buna yönelik deli gibi çalışıyordu. Öyleki cihaz boştayken CPU 80-90 arası ve GPU 50-70 arası değerler veriyordu. Bu verilere de cihazın içinde kurulu gelen Msi resmi uyg. olan Dragon Center' dan ulastim. Hemen garantiye yollama kararı aldım fakat Ünivesite sınavımı veremeden uğraşamayacağımdan iş temmuz başına( 2. Haftasi başı )kadar sarktı ve kendimi ifade edip , sorunları listeleyip değişim istedim. Kargoladım ve cihaz gitti. Ben de o ara Gökçeada da çalışmaya başladım ve yazın sonuna kadar da dönmedim. O arada tabi cihaz istanbula gitti ve geldi. Ben de döndüğümde büyük bir hevesle açtım ki ne göreyim. En ufak bir değişiklik dahi yok. Cihaz hala aynı sıcaklık değerlerinde ve fanlar sesli çalışıyor. Bir oyuna girdim. 30 sn içinde fanlar deli gibi dönmeye başladı. Korktum ve kapadım. Ardından servisten gelen kağıda göz attım ve yapilan işlemlere baktım.
Onarımı yapan kişi " Cihazın işletim sis. arızalı olduğunu( cihazı freedos almadım ) , bios ayarları güncellendiğini, fan borularının tıkalı olup temizlendiğini ve termal macunun kurumuş olduğunu akabinde yenilendiğini" belirtmiş. Bak hele bak 0 aldığım cihaz da fan boruları tikaliymis ve termal macunu kurumuş öyle mi?
Yazılanların bulunduğu kağıt ektedir***
Arkadaşlar ben bu ürünü toplasak 7 8 saat kullanmadım, kullanamadım. Haklarım nelerdir , birebir değişim nasıl sağlayabilirim ? Nasıl bir yöntem izlenmeli ki mağduriyetimi giderebileyim ?
Okuyanlara şimdiden vakit ayırdığı için teşekkür ederim . Yardımcı olursanız sevinirim. Iyi forumlar
Sorum ve sorunum şu ki :
Mayıs ayında Msi gl65 leopard gaming laptop satın aldım. Cihaz kendinden sorunluydu. Çok ısınıyordu ve fanlar buna yönelik deli gibi çalışıyordu. Öyleki cihaz boştayken CPU 80-90 arası ve GPU 50-70 arası değerler veriyordu. Bu verilere de cihazın içinde kurulu gelen Msi resmi uyg. olan Dragon Center' dan ulastim. Hemen garantiye yollama kararı aldım fakat Ünivesite sınavımı veremeden uğraşamayacağımdan iş temmuz başına( 2. Haftasi başı )kadar sarktı ve kendimi ifade edip , sorunları listeleyip değişim istedim. Kargoladım ve cihaz gitti. Ben de o ara Gökçeada da çalışmaya başladım ve yazın sonuna kadar da dönmedim. O arada tabi cihaz istanbula gitti ve geldi. Ben de döndüğümde büyük bir hevesle açtım ki ne göreyim. En ufak bir değişiklik dahi yok. Cihaz hala aynı sıcaklık değerlerinde ve fanlar sesli çalışıyor. Bir oyuna girdim. 30 sn içinde fanlar deli gibi dönmeye başladı. Korktum ve kapadım. Ardından servisten gelen kağıda göz attım ve yapilan işlemlere baktım.
Onarımı yapan kişi " Cihazın işletim sis. arızalı olduğunu( cihazı freedos almadım ) , bios ayarları güncellendiğini, fan borularının tıkalı olup temizlendiğini ve termal macunun kurumuş olduğunu akabinde yenilendiğini" belirtmiş. Bak hele bak 0 aldığım cihaz da fan boruları tikaliymis ve termal macunu kurumuş öyle mi?
Yazılanların bulunduğu kağıt ektedir***
Arkadaşlar ben bu ürünü toplasak 7 8 saat kullanmadım, kullanamadım. Haklarım nelerdir , birebir değişim nasıl sağlayabilirim ? Nasıl bir yöntem izlenmeli ki mağduriyetimi giderebileyim ?
Okuyanlara şimdiden vakit ayırdığı için teşekkür ederim . Yardımcı olursanız sevinirim. Iyi forumlar