Neler Yeni

MAĞDURUM sorunlu MSİ gaming laptop

DOGANALPASLAN

80+ Gold
Katılım
8 Ağustos 2020
Mesajlar
7,990
En İyi Cevap
10

kırmızışarapp

80+ Silver
Katılım
18 Şubat 2021
Mesajlar
3,702

cLarq

80+ Gold
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
9,423
En İyi Cevap
3
Kafamda msi vardı ama asus ekran kartına geçmemin en büyük sebebi service point çok saçma olması idi.
Kartı 8400₺ gibi ucuza alınca iyice msi bitti kafamda.
 

Forjest

80+ Bronze
Katılım
3 Haziran 2021
Mesajlar
790
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
698
Konum
istanbul
İsim
Murat
İlgilendiği Kategoriler
Teknoloji,bilgisayar,yazılım,açıkkaynak işletim sistemleri,katılımsız programlar,Linux,windows,işletim sistemleri modifikasyonları
Facebook
muratist55
Aldığınız yer her neresiyse bizzat kendiniz cihazı alıp, oraya gidin müdürü ile görüşmeyi talep edin ve birinci ağızda yaşanılan herşeyi anlatın ki, orada olmanız ve anlamanızın etkileriyle cihazda değişim daha hızlı olacaktır. Belki ücret iadesi ya da farklı bir model cihaz almak işlemi vs. gerçeklecektir. Tüketici hakları kanunları çerçevesinde paranızı alma hakkınız cayma hakkınız ürünü değişim ve iade haklarınz bulunmaktadır. Bilgi belge ve ürünle ilgili olan ne varsa servis tutanaklarıyla birlikte yanınıza alaraktan gitmenizi budurumu ciddiye almanızı öneririm. MSİ'a, satan şirkete vs. tazminat davası açma haklarınız bile var. Yapılırsa eğer şansınız yüksek. Ben olsaydım şimdiye 50 kere değiştirmiştim. Daha evvel bir çok kez bu işlemleri yapmış biri olarak size yazıyorum bunları. Telefonla, internetle olacak işler değil bunlar illakki kendiniz bizzati gitmeniz daha etkili yol olacaktır. Varsa bir büyüğünüz yanınıza alarakta gitmeniz + sağlar ayrıca.
 

Egemenhz1

80+
Katılım
10 Ekim 2021
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Egemen Ismail KARAGÖZ
Aldığınız yer her neresiyse bizzat kendiniz cihazı alıp, oraya gidin müdürü ile görüşmeyi talep edin ve birinci ağızda yaşanılan herşeyi anlatın ki, orada olmanız ve anlamanızın etkileriyle cihazda değişim daha hızlı olacaktır. Belki ücret iadesi ya da farklı bir model cihaz almak işlemi vs. gerçeklecektir. Tüketici hakları kanunları çerçevesinde paranızı alma hakkınız cayma hakkınız ürünü değişim ve iade haklarınz bulunmaktadır. Bilgi belge ve ürünle ilgili olan ne varsa servis tutanaklarıyla birlikte yanınıza alaraktan gitmenizi budurumu ciddiye almanızı öneririm. MSİ'a, satan şirkete vs. tazminat davası açma haklarınız bile var. Yapılırsa eğer şansınız yüksek. Ben olsaydım şimdiye 50 kere değiştirmiştim. Daha evvel bir çok kez bu işlemleri yapmış biri olarak size yazıyorum bunları. Telefonla, internetle olacak işler değil bunlar illakki kendiniz bizzati gitmeniz daha etkili yol olacaktır. Varsa bir büyüğünüz yanınıza alarakta gitmeniz + sağlar ayrıca.
Çok teşekkür ederim. Bir-kac sorum olacak size belli ki hakim olduğunuz bir konu

Öncelikle "farklı bir model cihaz alma işlemi" derken ne kastettiniz ? Alt veya model cihaz mı veriyorlar.

Bizzat gidildiğinde aynı gün içinde cevap bulabilir miyiz ?

Tüketici hakem heyetine, kanıtlar ve belgelerle başvurmak süreci hızlandırır mı, süreç 1 yılı bulur mu ?

Ayrıca asla iade almak istemiyorum. Benzer sistemdeki cihazlar artık 2 bin 3 bin daha pahali ...
 

DOKTOR🥼

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
2,074
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,015
İsim
Resad
Instagram
resad.sadiqov29
Steam
Authority6655
Merhabalar herkese. Öncelikle iyi forumlar herkese

Sorum ve sorunum şu ki :

Mayıs ayında Msi gl65 leopard gaming laptop satın aldım. Cihaz kendinden sorunluydu. Çok ısınıyordu ve fanlar buna yönelik deli gibi çalışıyordu. Öyleki cihaz boştayken CPU 80-90 arası ve GPU 50-70 arası değerler veriyordu. Bu verilere de cihazın içinde kurulu gelen Msi resmi uyg. olan Dragon Center' dan ulastim. Hemen garantiye yollama kararı aldım fakat Ünivesite sınavımı veremeden uğraşamayacağımdan iş temmuz başına( 2. Haftasi başı )kadar sarktı ve kendimi ifade edip , sorunları listeleyip değişim istedim. Kargoladım ve cihaz gitti. Ben de o ara Gökçeada da çalışmaya başladım ve yazın sonuna kadar da dönmedim. O arada tabi cihaz istanbula gitti ve geldi. Ben de döndüğümde büyük bir hevesle açtım ki ne göreyim. En ufak bir değişiklik dahi yok. Cihaz hala aynı sıcaklık değerlerinde ve fanlar sesli çalışıyor. Bir oyuna girdim. 30 sn içinde fanlar deli gibi dönmeye başladı. Korktum ve kapadım. Ardından servisten gelen kağıda göz attım ve yapilan işlemlere baktım.
Onarımı yapan kişi " Cihazın işletim sis. arızalı olduğunu( cihazı freedos almadım ) , bios ayarları güncellendiğini, fan borularının tıkalı olup temizlendiğini ve termal macunun kurumuş olduğunu akabinde yenilendiğini" belirtmiş. Bak hele bak 0 aldığım cihaz da fan boruları tikaliymis ve termal macunu kurumuş öyle mi?
Yazılanların bulunduğu kağıt ektedir***

Arkadaşlar ben bu ürünü toplasak 7 8 saat kullanmadım, kullanamadım. Haklarım nelerdir , birebir değişim nasıl sağlayabilirim ? Nasıl bir yöntem izlenmeli ki mağduriyetimi giderebileyim ?

Okuyanlara şimdiden vakit ayırdığı için teşekkür ederim . Yardımcı olursanız sevinirim. Iyi forumlar
Güzel bahaneler uydurulmuş 2-3 tane yazmışki birine inanmazsan o biriler tutsun diye
Asus>Msı 🤣🤣
 

Flamesa

80+ Silver
Katılım
31 Ocak 2021
Mesajlar
3,299

DOKTOR🥼

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
2,074
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,015
İsim
Resad
Instagram
resad.sadiqov29
Steam
Authority6655

DOKTOR🥼

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
2,074
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,015
İsim
Resad
Instagram
resad.sadiqov29
Steam
Authority6655

Fransali

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,986
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,221
Yaş
19
Konum
Manisa/Akhisar
İsim
Ali Ensar Yavaş
İlgilendiği Kategoriler
Notebook önerisi- tenik sorun
bendede monster var aynı ısınma sorunu ile göderdim işlmeci 99 derce oluyordu oyunlarda . gitti geldi hala aynı bende bıraktım artık uğraşmicam .
 
Top Bottom