Neler Yeni

#mediamarktskandalı | Çalışan Xbox’u, perte ayırdılar! THH Beni Haklı Buldu!

Katılım
28 Kasım 2021
Mesajlar
40
Dahası  
Reaksiyon skoru
35
İsim
Furkan Güneş
Güncelleme (27.01.2022):

Öncelikle desteğini esirgemeyen herkese teşekkür etmek istiyorum.


Geçen günlerde Tüketici Hakem Heyetinin kararı bana ulaştı. Başvurum kabul edilerek sunulan hizmetin "Ayıplı hizmet kapsamında değerlendirilmesine" hükmedilmiş.

THH karar metninin görüntüsü:

thh karar buğulanmış.jpg


Mediamarkt'a tebliğ tarihinden itibaren 15 günlük itiraz süresi tanınmış ve firmanın gereğini yapmaması durumunda İcra ve İflas kanunundaki hükümlerin uygulanacağı belirtilmiş. Ya ürününü onaracaklar (ki zaten yapamazlar, yamadıkları için bu durum oluşmuş) ya da yenisi ile değiştirecekler. Yenisi ile değiştirme dışında başka seçeneği yok firmanın.

Ben THH'nin karar metninin yazıcıdan çıktısını alıp 21 Ocak tarihinde mağazaya uğradım. Durumu oradaki çalışanlara tekrar anlattım ve elimde THH karar metininin bir çıktısı olduğunu söyledim. Çalışanlardan biri sistemlerini kontrol etti ve kendilerine bu konuda ulaşan herhangi bir belge olmadığını söyledi. Bende "Beni alakadar etmez. Sisteminizde sorun olabilir. Sonuçta THH bir karar vermiş ve sizde bu kararın hükümlerine uymak zorundasınız" dedim.

Çalışan THH metnini alıp fotokopisini çekti. Bana "Tamam öyleyse. Ben sizden karar metnini bugün itibariyle almış bulunuyorum. Bugünden itibaren (21 Ocak) 15 gün içerisinde size telefon aracılığı ile geri dönüş sağlayacağız. Size ulaşana kadar bekleyin." dedi. Bende "Peki 15 günlük süreyi aşarsanız? Ben hakkımı aramak için gerekli merciilere tekrar başvuracağım ve sürenizi aştığınız için geri dönülmez yola gireceksiniz." deyince çalışan "Zaten bir işlem yapmak zorundayız yoksa en başta firma beni cezalandırır." dedi.

Anlayacağınız yine bir oyalama taktiği işletiyorlar. Yapacak başka bir şeyim olmadığı için bu görüşmeden sonra mağazadan ayrıldım. Henüz firma bana ulaşmadı. 5 Şubat'ta iki haftalık itiraz süreleri doluyor. Bu süreçte neler yapabilirim? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?

----------------------------------------

Güncelleme (29.11.2021)


Twitter'da #mediamarktskandalı hashtag'i açtım. Destek olursanız çok memnun olurum. Hem başkalarını da bu rezalete düşmekten engelleme şansı elde etmiş oluruz.

----------------------------------------

Asıl Gönderi (28.11.2021):


Merhabalar herkese. Bu konu vesilesiyle aranıza da katılmış oluyorum :)

Mediamarkt firmasında öyle bir rezalet yaşadım ki, o gün bugündür hayatım bana kâbus oldu.

Çalışan Xbox’umu, çalışmasına engel oluşturmayan optik sürücü arızasından ötürü Mediamarkt’a garanti kapsamında tamiri yapılması için teslim ettim. Ancak ürünümü perte ayırdıklarını ve piyasasının çok altında bir ücretin tarafıma ödeneceği belirttiler. Bunu kabul etmeyip, onlardan ürünümü geri istedim. Bana ürünümü tamamen çalışmaz ve üstelik oyun kolu eksik bir şekilde teslim ettiler. Daha sonradan oyun kolunu teslim ettilerse de bu kolda tamamen pert olmuş bir koldu.

Şimdi gelelim detaylara…

Sahip olduğum Xbox One S konsolumun optik sürücüsü okuma problemi yapmaya başlamıştı. Ayrıca oyun kolunun RB tuşu da sertleşmişti. Cihaz ve oyun kolunun tek problemleri bunlardı. Bunların dışında ürünler normal bir şekilde çalışıyordu, başka bir sorunları yoktu. Kırık veya ağır hasarlı değillerdi. Zaten aktif kullandığım konsoldu.

4 Ağustos 2021 tarihinde ürünü servise göndermeye karar verdim. 2017’den beri alınmış bir ürün olduğundan uzatılmış garantiyi kullanmak istedim.

Xbox’u tüm aksesuarlarıyla birlikte (cihazın kendisi, oyun kolu, bağlantı kablosu) Mediamarkt’a giderek elden teslim ettim. Yetkili şahıs, cihazı teslim alırken gerek duymamış olacak ki cihazı test etmeden teslim aldı ancak cihazın pert olduğuna dair hiçbir şüphesi bile yoktu. Normal bir şekilde ürünleri teslim aldı. Zaten de öyleydi. Sadece ürünün fotoğraflarını çekti ve başvuru belgesine ekledi.
Ürünü, bahsettiğim sorunların gerçekten olup olmadığına bakmadan, sadece fotoğraf çekerek alan Mediamarkt, burada yaptığı hatayı daha sonra bana ağır bir şekilde yansıttı zaten.

Aşağıda bu teslime ait belgenin görüntüsü yer almaktadır:

2021-11-28_181200 - blurlanmış hali.jpg


Aradan birkaç gün geçtikten sonra bana Mediamarkt tarafından gelen telefonda, karşımdaki kişi ürünümün perte ayrıldığını ve bedelinin 599 lira olduğunu söyledi. Ben “Nasıl olur!? Ürünü çalışır vaziyette size gönderdim. Ürünün onarımını istiyorum, perte ayırmanızı değil! Madem perte ayırıyorsunuz, öyleyse çalışır vaziyette teslim ettiğim ürünümün güncel fiyattaki bedelini talep ediyorum.” diye cevap versem de “Öyle bir şey mümkün değil.” diye cevap verdi yetkili şahıs. Bende “Madem öyle, size teslim ettiğim ürünü olduğu gibi tarafıma iade edin” diye cevap verdim, yetkili şahıs da bana “Tamam” dedi ve görüşmeyi sonlandırdık.

Hiçbir işlem yapılmayan cihazı, aradan iki ay gibi uzun bir süre geçtikten sonra Mediamarkt, nihayet onlara teslim ettiğim, çalışır vaziyetteki cihazımı bana geri iade etmeye karar verdi. Bu süreçte bana yaşattıkları mağduriyeti ise asla gidermedi (yani garantiye giden ürün 20 iş gününü aşınca muadil ürün temini yapılmadı).

4 Ekim 2021 tarihinde, cihazımı Mediamarkt’tan teslim alabileceğimi öğrenip derhal Mediamarkt’a uğradım. Alırken oyun kolunun olmadığını gördüm. Hemen oradayken yetkili kişiye “Bunun kolu nerede?” dedim. Yetkili de “Siz kolu da mı göndermiştiniz?” deyip bana verdikleri servis formuna bakındı “Evet, kol da varmış ama size göndermemişler” dedi. Ben de servis formuna “Oyun kolu eksik gelmiştir” diye not düşüp imzaladım. Bu formun bir nüshası Mediamarkt’ta bir nüshası da bende kalacak şekilde cihazı teslim aldım.

Bahsi geçen servis formunun görüntüsü aşağıdadır:

2021-11-28_181101 - blurlanmış.jpg


Xbox One S’i teslim aldıktan sonra, aynı gün, evimde test ettim. Ancak cihaz hiçbir şekilde çalışmıyordu. Gerçekten de tamamen pert olmuş bir cihazdı. Prize takıp açma düğmesine basmama rağmen hiçbir tepki alamadım cihazdan.

Bunu görünce hemen Mediamarkt müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri yetkilisi, ürünü tekrar şubelerine götürmemi söyledi ancak zaten perte ayırdıklarını söylediklerini, versemde bir işlem yapacaklarını zannetmediğim için bunu kabul etmedim. Yani pert ettikleri cihaz elimde kaldı.

Sonra 15 Ekim 2021 günü, mağduriyetimi Tüketici Hakem Heyeti’ne taşıdım. Yaşadıklarımı bir forma yazarak heyete teslim ettim. Bu forma ait görüntü de aşağıdadır:

2021-11-28_181018 - blurlanmış.jpg


20 Kasım 2021 tarihinde Mediamarkt, oyun kolunu teslim alabileceğimi tarafıma bildirince, yine soluğu şubede aldım. Ancak yine bir sorunla karşılaştım. Bana, benim gönderdiğim oyun kolunu değil, daha eski ve tuşları içeri göçen farklı bir oyun kolunu yetkili şahıs bana teslim etti. Yetkili, oyun kolunu vermeden “Şanslısın! Sana sıfır oyun kolu göndermişler” demişti ancak yetkili, daha ürünü bana vermeden, oyun kolunu eline alınca “Bu kağıda sarılıymış. Eski de görünüyor. Sıfır değilmiş bu” dedi. Bende zaten sıfır ürün beklemediğim için şaşırmadım ancak oyun kolunu elime alıp incelediğimde, gerçekten de oyun kolunun bozuk, eski bir şey olduğunu gördüm. Hemen yetkili şahısa bu durumu servis formuna not düşmesini istedim. Kendisi forma “Cihaz kolu 20.11.2021 tarihinde teslim edilmiştir. Süre geçmiş olmasına rağmen eski bir ürün gönderimi sağlanmıştır” yazıp firmanın kaşesini basıp imzaladı.

Oyun kolunu da evime gelip, bilgisayarımda test etmek istedim. Ancak oyun kolu da çalışmadı. Tıpkı Xbox One S gibi, oyun kolu da hiç ama hiç çalışmıyordu! Hadi, Xbox bozuk, kol niye bozuk?

Durumu yine Mediamarkt’a telefonla müşteri hizmetlerini arayarak bildirdim. Klasik, “Ürünü getirin şubemize. Ekip incelesin. Gereken yapılsın” cevabını verdiler. Pert dedikleri bir ürün olduğu için, tekrar bu önerilerini reddettim. Bana 599 TL değil, güncel piyasa fiyatında ödeme yapılmasını istediğimden, Mediamarkt’ta bunu kabul etmediğinden anlaşamıyorduk.

Ancak yine beklenildiği üzere, firma, yaşattığı bu büyük ayıbı asla kabul etmedi ve mağduriyetimi asla gidermedi. Bende yaşadığım durumu buradan sizlerle de paylaşmak istedim.

Mağduriyetimin giderilmesi için daha neler yapabilirim? Önerilerinize açığım. İlgilenecek herkese teşekkürü borç bilirim.

Mediamarkt firmasından herhangi bir ürün alırken birkaç defa düşünmenizde fayda var. Sizi asla dinlemiyorlar, mağdur ediyorlar, sağlam ürününüz yerine pert ürün gönderiyorlar, ayrıca eksik gönderiyorlar. Böyle bir firma, Türkiye’ye sürülmüş kara bir lekedir.
 
Son düzenleme:

equinoxx

80+ Bronze
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
1,600
Merhabalar herkese. Bu konu vesilesiyle aranıza da katılmış oluyorum :)

Mediamarkt firmasında öyle bir rezalet yaşadım ki, o gün bugündür hayatım bana kâbus oldu.

Çalışan Xbox’umu, çalışmasına engel oluşturmayan optik sürücü arızasından ötürü Mediamarkt’a garanti kapsamında tamiri yapılması için teslim ettim. Ancak ürünümü perte ayırdıklarını ve piyasasının çok altında bir ücretin tarafıma ödeneceği belirttiler. Bunu kabul etmeyip, onlardan ürünümü geri istedim. Bana ürünümü tamamen çalışmaz ve üstelik oyun kolu eksik bir şekilde teslim ettiler. Daha sonradan oyun kolunu teslim ettilerse de bu kolda tamamen pert olmuş bir koldu.

Şimdi gelelim detaylara…

Sahip olduğum Xbox One S konsolumun optik sürücüsü okuma problemi yapmaya başlamıştı. Ayrıca oyun kolunun RB tuşu da sertleşmişti. Cihaz ve oyun kolunun tek problemleri bunlardı. Bunların dışında ürünler normal bir şekilde çalışıyordu, başka bir sorunları yoktu. Kırık veya ağır hasarlı değillerdi. Zaten aktif kullandığım konsoldu.

4 Ağustos 2021 tarihinde ürünü servise göndermeye karar verdim. 2017’den beri alınmış bir ürün olduğundan uzatılmış garantiyi kullanmak istedim.

Xbox’u tüm aksesuarlarıyla birlikte (cihazın kendisi, oyun kolu, bağlantı kablosu) Mediamarkt’a giderek elden teslim ettim. Yetkili şahıs, cihazı teslim alırken gerek duymamış olacak ki cihazı test etmeden teslim aldı ancak cihazın pert olduğuna dair hiçbir şüphesi bile yoktu. Normal bir şekilde ürünleri teslim aldı. Zaten de öyleydi. Sadece ürünün fotoğraflarını çekti ve başvuru belgesine ekledi.
Ürünü, bahsettiğim sorunların gerçekten olup olmadığına bakmadan, sadece fotoğraf çekerek alan Mediamarkt, burada yaptığı hatayı daha sonra bana ağır bir şekilde yansıttı zaten.

Aşağıda bu teslime ait belgenin görüntüsü yer almaktadır:

Alıntıyı görüntüle

Aradan birkaç gün geçtikten sonra bana Mediamarkt tarafından gelen telefonda, karşımdaki kişi ürünümün perte ayrıldığını ve bedelinin 599 lira olduğunu söyledi. Ben “Nasıl olur!? Ürünü çalışır vaziyette size gönderdim. Ürünün onarımını istiyorum, perte ayırmanızı değil! Madem perte ayırıyorsunuz, öyleyse çalışır vaziyette teslim ettiğim ürünümün güncel fiyattaki bedelini talep ediyorum.” diye cevap versem de “Öyle bir şey mümkün değil.” diye cevap verdi yetkili şahıs. Bende “Madem öyle, size teslim ettiğim ürünü olduğu gibi tarafıma iade edin” diye cevap verdim, yetkili şahıs da bana “Tamam” dedi ve görüşmeyi sonlandırdık.

Hiçbir işlem yapılmayan cihazı, aradan iki ay gibi uzun bir süre geçtikten sonra Mediamarkt, nihayet onlara teslim ettiğim, çalışır vaziyetteki cihazımı bana geri iade etmeye karar verdi. Bu süreçte bana yaşattıkları mağduriyeti ise asla gidermedi (yani garantiye giden ürün 20 iş gününü aşınca muadil ürün temini yapılmadı).

4 Ekim 2021 tarihinde, cihazımı Mediamarkt’tan teslim alabileceğimi öğrenip derhal Mediamarkt’a uğradım. Alırken oyun kolunun olmadığını gördüm. Hemen oradayken yetkili kişiye “Bunun kolu nerede?” dedim. Yetkili de “Siz kolu da mı göndermiştiniz?” deyip bana verdikleri servis formuna bakındı “Evet, kol da varmış ama size göndermemişler” dedi. Ben de servis formuna “Oyun kolu eksik gelmiştir” diye not düşüp imzaladım. Bu formun bir nüshası Mediamarkt’ta bir nüshası da bende kalacak şekilde cihazı teslim aldım.

Bahsi geçen servis formunun görüntüsü aşağıdadır:

Alıntıyı görüntüle

Xbox One S’i teslim aldıktan sonra, aynı gün, evimde test ettim. Ancak cihaz hiçbir şekilde çalışmıyordu. Gerçekten de tamamen pert olmuş bir cihazdı. Prize takıp açma düğmesine basmama rağmen hiçbir tepki alamadım cihazdan.

Bunu görünce hemen Mediamarkt müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri yetkilisi, ürünü tekrar şubelerine götürmemi söyledi ancak zaten perte ayırdıklarını söylediklerini, versemde bir işlem yapacaklarını zannetmediğim için bunu kabul etmedim. Yani pert ettikleri cihaz elimde kaldı.

Sonra 15 Ekim 2021 günü, mağduriyetimi Tüketici Hakem Heyeti’ne taşıdım. Yaşadıklarımı bir forma yazarak heyete teslim ettim. Bu forma ait görüntü de aşağıdadır:

Alıntıyı görüntüle

20 Kasım 2021 tarihinde Mediamarkt, oyun kolunu teslim alabileceğimi tarafıma bildirince, yine soluğu şubede aldım. Ancak yine bir sorunla karşılaştım. Bana, benim gönderdiğim oyun kolunu değil, daha eski ve tuşları içeri göçen farklı bir oyun kolunu yetkili şahıs bana teslim etti. Yetkili, oyun kolunu vermeden “Şanslısın! Sana sıfır oyun kolu göndermişler” demişti ancak yetkili, daha ürünü bana vermeden, oyun kolunu eline alınca “Bu kağıda sarılıymış. Eski de görünüyor. Sıfır değilmiş bu” dedi. Bende zaten sıfır ürün beklemediğim için şaşırmadım ancak oyun kolunu elime alıp incelediğimde, gerçekten de oyun kolunun bozuk, eski bir şey olduğunu gördüm. Hemen yetkili şahısa bu durumu servis formuna not düşmesini istedim. Kendisi forma “Cihaz kolu 20.11.2021 tarihinde teslim edilmiştir. Süre geçmiş olmasına rağmen eski bir ürün gönderimi sağlanmıştır” yazıp firmanın kaşesini basıp imzaladı.

Oyun kolunu da evime gelip, bilgisayarımda test etmek istedim. Ancak oyun kolu da çalışmadı. Tıpkı Xbox One S gibi, oyun kolu da hiç ama hiç çalışmıyordu! Hadi, Xbox bozuk, kol niye bozuk?

Durumu yine Mediamarkt’a telefonla müşteri hizmetlerini arayarak bildirdim. Klasik, “Ürünü getirin şubemize. Ekip incelesin. Gereken yapılsın” cevabını verdiler. Pert dedikleri bir ürün olduğu için, tekrar bu önerilerini reddettim. Bana 599 TL değil, güncel piyasa fiyatında ödeme yapılmasını istediğimden, Mediamarkt’ta bunu kabul etmediğinden anlaşamıyorduk.

Ancak yine beklenildiği üzere, firma, yaşattığı bu büyük ayıbı asla kabul etmedi ve mağduriyetimi asla gidermedi. Bende yaşadığım durumu buradan sizlerle de paylaşmak istedim.

Mağduriyetimin giderilmesi için daha neler yapabilirim? Önerilerinize açığım. İlgilenecek herkese teşekkürü borç bilirim.

Mediamarkt firmasından herhangi bir ürün alırken birkaç defa düşünmenizde fayda var. Sizi asla dinlemiyorlar, mağdur ediyorlar, sağlam ürününüz yerine pert ürün gönderiyorlar, ayrıca eksik gönderiyorlar. Böyle bir firma, Türkiye’ye sürülmüş kara bir lekedir.
Türkiye'ye sürülmemiş kara leke kalmadı zaten. Neyse... Siz yapılması gereken her şeyi yapmışsınız, bilir kişi incelemeyi yapar ama 1 gün ama 1000 gün sonra tarafınızda olumlu karar verilir. Endişelenmeyin.
 

Redmental

80+ Gold
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
6,099
Dahası  
Reaksiyon skoru
6,183
Konum
Miklagård
İsim
RML
Daha önce bana da iade edilmiş ürünü kakalamaya çalışmışlardı. Rezalet firma.
 

PaLaaX

80+ Silver
Katılım
12 Aralık 2020
Mesajlar
3,677
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,831
Konum
Beton
İsim
𝓐𝓭ı 𝓨𝓸𝓴 𝓝𝓪𝓶ı 𝓥𝓪𝓻
Discord
𝑃𝑎𝐿𝑎𝑎𝑋#7322
Allah kerim.
Baskınızı sürdürün.
Eğer sonuç alamazsanız, en son dava yoluna başvurun bence.
 

equinoxx

80+ Bronze
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
1,600

ALADDİN ÇAKICI

80+ Silver
Katılım
16 Eylül 2021
Mesajlar
2,660
Merhabalar herkese. Bu konu vesilesiyle aranıza da katılmış oluyorum :)

Mediamarkt firmasında öyle bir rezalet yaşadım ki, o gün bugündür hayatım bana kâbus oldu.

Çalışan Xbox’umu, çalışmasına engel oluşturmayan optik sürücü arızasından ötürü Mediamarkt’a garanti kapsamında tamiri yapılması için teslim ettim. Ancak ürünümü perte ayırdıklarını ve piyasasının çok altında bir ücretin tarafıma ödeneceği belirttiler. Bunu kabul etmeyip, onlardan ürünümü geri istedim. Bana ürünümü tamamen çalışmaz ve üstelik oyun kolu eksik bir şekilde teslim ettiler. Daha sonradan oyun kolunu teslim ettilerse de bu kolda tamamen pert olmuş bir koldu.

Şimdi gelelim detaylara…

Sahip olduğum Xbox One S konsolumun optik sürücüsü okuma problemi yapmaya başlamıştı. Ayrıca oyun kolunun RB tuşu da sertleşmişti. Cihaz ve oyun kolunun tek problemleri bunlardı. Bunların dışında ürünler normal bir şekilde çalışıyordu, başka bir sorunları yoktu. Kırık veya ağır hasarlı değillerdi. Zaten aktif kullandığım konsoldu.

4 Ağustos 2021 tarihinde ürünü servise göndermeye karar verdim. 2017’den beri alınmış bir ürün olduğundan uzatılmış garantiyi kullanmak istedim.

Xbox’u tüm aksesuarlarıyla birlikte (cihazın kendisi, oyun kolu, bağlantı kablosu) Mediamarkt’a giderek elden teslim ettim. Yetkili şahıs, cihazı teslim alırken gerek duymamış olacak ki cihazı test etmeden teslim aldı ancak cihazın pert olduğuna dair hiçbir şüphesi bile yoktu. Normal bir şekilde ürünleri teslim aldı. Zaten de öyleydi. Sadece ürünün fotoğraflarını çekti ve başvuru belgesine ekledi.
Ürünü, bahsettiğim sorunların gerçekten olup olmadığına bakmadan, sadece fotoğraf çekerek alan Mediamarkt, burada yaptığı hatayı daha sonra bana ağır bir şekilde yansıttı zaten.

Aşağıda bu teslime ait belgenin görüntüsü yer almaktadır:

Alıntıyı görüntüle

Aradan birkaç gün geçtikten sonra bana Mediamarkt tarafından gelen telefonda, karşımdaki kişi ürünümün perte ayrıldığını ve bedelinin 599 lira olduğunu söyledi. Ben “Nasıl olur!? Ürünü çalışır vaziyette size gönderdim. Ürünün onarımını istiyorum, perte ayırmanızı değil! Madem perte ayırıyorsunuz, öyleyse çalışır vaziyette teslim ettiğim ürünümün güncel fiyattaki bedelini talep ediyorum.” diye cevap versem de “Öyle bir şey mümkün değil.” diye cevap verdi yetkili şahıs. Bende “Madem öyle, size teslim ettiğim ürünü olduğu gibi tarafıma iade edin” diye cevap verdim, yetkili şahıs da bana “Tamam” dedi ve görüşmeyi sonlandırdık.

Hiçbir işlem yapılmayan cihazı, aradan iki ay gibi uzun bir süre geçtikten sonra Mediamarkt, nihayet onlara teslim ettiğim, çalışır vaziyetteki cihazımı bana geri iade etmeye karar verdi. Bu süreçte bana yaşattıkları mağduriyeti ise asla gidermedi (yani garantiye giden ürün 20 iş gününü aşınca muadil ürün temini yapılmadı).

4 Ekim 2021 tarihinde, cihazımı Mediamarkt’tan teslim alabileceğimi öğrenip derhal Mediamarkt’a uğradım. Alırken oyun kolunun olmadığını gördüm. Hemen oradayken yetkili kişiye “Bunun kolu nerede?” dedim. Yetkili de “Siz kolu da mı göndermiştiniz?” deyip bana verdikleri servis formuna bakındı “Evet, kol da varmış ama size göndermemişler” dedi. Ben de servis formuna “Oyun kolu eksik gelmiştir” diye not düşüp imzaladım. Bu formun bir nüshası Mediamarkt’ta bir nüshası da bende kalacak şekilde cihazı teslim aldım.

Bahsi geçen servis formunun görüntüsü aşağıdadır:

Alıntıyı görüntüle

Xbox One S’i teslim aldıktan sonra, aynı gün, evimde test ettim. Ancak cihaz hiçbir şekilde çalışmıyordu. Gerçekten de tamamen pert olmuş bir cihazdı. Prize takıp açma düğmesine basmama rağmen hiçbir tepki alamadım cihazdan.

Bunu görünce hemen Mediamarkt müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri yetkilisi, ürünü tekrar şubelerine götürmemi söyledi ancak zaten perte ayırdıklarını söylediklerini, versemde bir işlem yapacaklarını zannetmediğim için bunu kabul etmedim. Yani pert ettikleri cihaz elimde kaldı.

Sonra 15 Ekim 2021 günü, mağduriyetimi Tüketici Hakem Heyeti’ne taşıdım. Yaşadıklarımı bir forma yazarak heyete teslim ettim. Bu forma ait görüntü de aşağıdadır:

Alıntıyı görüntüle

20 Kasım 2021 tarihinde Mediamarkt, oyun kolunu teslim alabileceğimi tarafıma bildirince, yine soluğu şubede aldım. Ancak yine bir sorunla karşılaştım. Bana, benim gönderdiğim oyun kolunu değil, daha eski ve tuşları içeri göçen farklı bir oyun kolunu yetkili şahıs bana teslim etti. Yetkili, oyun kolunu vermeden “Şanslısın! Sana sıfır oyun kolu göndermişler” demişti ancak yetkili, daha ürünü bana vermeden, oyun kolunu eline alınca “Bu kağıda sarılıymış. Eski de görünüyor. Sıfır değilmiş bu” dedi. Bende zaten sıfır ürün beklemediğim için şaşırmadım ancak oyun kolunu elime alıp incelediğimde, gerçekten de oyun kolunun bozuk, eski bir şey olduğunu gördüm. Hemen yetkili şahısa bu durumu servis formuna not düşmesini istedim. Kendisi forma “Cihaz kolu 20.11.2021 tarihinde teslim edilmiştir. Süre geçmiş olmasına rağmen eski bir ürün gönderimi sağlanmıştır” yazıp firmanın kaşesini basıp imzaladı.

Oyun kolunu da evime gelip, bilgisayarımda test etmek istedim. Ancak oyun kolu da çalışmadı. Tıpkı Xbox One S gibi, oyun kolu da hiç ama hiç çalışmıyordu! Hadi, Xbox bozuk, kol niye bozuk?

Durumu yine Mediamarkt’a telefonla müşteri hizmetlerini arayarak bildirdim. Klasik, “Ürünü getirin şubemize. Ekip incelesin. Gereken yapılsın” cevabını verdiler. Pert dedikleri bir ürün olduğu için, tekrar bu önerilerini reddettim. Bana 599 TL değil, güncel piyasa fiyatında ödeme yapılmasını istediğimden, Mediamarkt’ta bunu kabul etmediğinden anlaşamıyorduk.

Ancak yine beklenildiği üzere, firma, yaşattığı bu büyük ayıbı asla kabul etmedi ve mağduriyetimi asla gidermedi. Bende yaşadığım durumu buradan sizlerle de paylaşmak istedim.

Mağduriyetimin giderilmesi için daha neler yapabilirim? Önerilerinize açığım. İlgilenecek herkese teşekkürü borç bilirim.

Mediamarkt firmasından herhangi bir ürün alırken birkaç defa düşünmenizde fayda var. Sizi asla dinlemiyorlar, mağdur ediyorlar, sağlam ürününüz yerine pert ürün gönderiyorlar, ayrıca eksik gönderiyorlar. Böyle bir firma, Türkiye’ye sürülmüş kara bir lekedir.
Umarım hakkınızı alirsiniz
 

pickpocket

Ventus☪
Moderatör
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
14,072
En İyi Cevap
27
Dahası  
Reaksiyon skoru
11,947
Yaş
29
Konum
Adana
İsim
Ventus
İlgilendiği Kategoriler
Teknik Sorunlar
Instagram
www.instagram.com/serhatcanavci
Steam
www.steamcommunity.com/id/serhatcanavcii
Twitter
AvciSerhatCan
Facebook
serhatcanavci
Discord
Ventus#1033
Reddit
VentusTR
Teknik servis dümeni güzel çevirmiş
 

.......

80+ Bronze
Katılım
2 Kasım 2021
Mesajlar
1,284
Rezillik 3-5 kuruş için düştükleri duruma bak.Uğraş ama olmazsa yapıcak bir şey yok.Benim de başıma böyle bir sorun geldi.Kardeşim için James Donkey monitör almıştım ölü piksel ve kapanıp açılma sebebiyle ürünü garantiye yolladım.Ürünün camını kırıp bana geri yolladılar aradığımda ise ürünü benim kırdığımı söylediler.Uğraşıp birkaç kez garantiye gönderdim değişim veya iade istedim hiç sonuç alamadım.En sonunda yine geri gönderip alın sizin olsun diye not düştüm,yani umudu kestim.Son göndermemden 1 ay falan geçti tabi kardeşime başka monitör almıştım,o ara müşteri hizmetleri beni arayıp sıfır monitör göndereceklerini söylediler 3 gün sonra gönderdiler cidden.Ben de monitörü alıp 2.elde sattım.Peşini bırakma hakkını almaya çalış ama dediğim gibi sonuç çıkmayabilir.
 

ÇiktaMuz

80+ Bronze
Katılım
18 Kasım 2021
Mesajlar
1,239
Dahası  
Reaksiyon skoru
637
İsim
Ömer
Koskoca şirketler 3 kuruş para için müşteriyi haklıyken mağdur ediyorlar. Sonra neden Avrupa'ya acilamiyoruz. Avrupa'da bunu yapan adamı yamulturlar çünkü. Umarım hakkını alabilirsin çok geçmiş olsun.
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Konu için teşekkürler mediamarkt görünce yönümü değiştiririm artık
 
Top Bottom