Merhaba cihazındaki sorunu ben mi büyütüyorum

hocam bu kadar para verince insanın zoruna gidiyor ya normal değilde aslında ekranların kenar yalıtımları düzgün bir şekilde yapılsa olmaz birazda benim cihazımdaki kargo kaynaklı gibi geldi bana ilk servise gönderdiğimde bu kadar değildi kargoda darbe mi alıp dahada oldu diye düşünüyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


teknosa servis ile birebir iletişime geçecek imiş öyle denildi bana şikayetvar üzerinden şikayet oluşturdum görselleri yükledim çözsünler iade yapsınlar ben bu cihazı kullanmak istemiyorum performansta yetersiz zaten ışık sızmasını belli olduğu renk siyahtır benim bildiğim diğer renklerde ben hiç ışık sızması olan cihaz görmedim koyu tonlarda olur diye biliyorum
Kullanıcı olarak okadar çok haklısın ki ama işte maalesef haklarımızı koruma altına düzenlemeler ne yazık ki mevcut değil hem teknolojik ürünler olduğundan fazla pahalı ve bi okadar da kalitesiz.
 
Kullanıcı olarak okadar çok haklısın ki ama işte maalesef haklarımızı koruma altına düzenlemeler ne yazık ki mevcut değil hem teknolojik ürünler olduğundan fazla pahalı ve bi okadar da kalitesiz.
tüketici haklarına gitsem yine haklı firmayı bulurlar gibi geliyor bana gitmek ile gitmemek arasındayım süreç zaten çok uzar gidersem direk teknosa ile çözmeye çalışıyorum sorunu
 
Alıntıyı görüntülemerhabalar cihazım daha 1 aylık ve bu 28 gününü servislerde geçirdi ilk açtığım gün cihazımın sadece sağ üst köşesinde ışık susması mevcut idi Teknosa üzerinden cihazı garantiye gönderdim ve cihaz ips ekran normal olduğunu söylediler teknosada kabul etmediğimi söyleyerek başka servise gönderttim bundanda aynı sonuç çıktı ve elime ulaştığında sadece sağ üst köşedeki ışık susması fotoğrafta gördüğünüz gibi heryerini yayılmış durumda ve servis bunu kabul etmiyor.
Cihazım Acer Nitro 5 an515-58 nh.qfley.001 modeli
Yanlış anlama da servis çakallık yapıp az sorunluyu çok sorunluyla değiştirmiş gibi. Normal değil bu. Servis vs var diye satarken güzel güzel anlatıp sorun olunca sallamazlar. Geçmiş olsun. Umarım düzgün serviscinin eline düşer
 
Sisteminiz nedir
i5 12500h
rtx3050ti 95w
8gb ram
512ssd
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yanlış anlama da servis çakallık yapıp az sorunluyu çok sorunluyla değiştirmiş gibi. Normal değil bu. Servis vs var diye satarken güzel güzel anlatıp sorun olunca sallamazlar. Geçmiş olsun. Umarım düzgün serviscinin eline düşer
inşallah iadesini yapacağım teknosa ile uğraşıyorum bi 4 gündür haber bekliyorum onlardan
 
tüketici haklarına gitsem yine haklı firmayı bulurlar gibi geliyor bana gitmek ile gitmemek arasındayım süreç zaten çok uzar gidersem direk teknosa ile çözmeye çalışıyorum sorunu
Knk sana şunu diyim sen düşün işlemci aldım teknobiyotik ten 2.5 hafta sonra reset şikayeti oldu PC de elimde olan parçalarla denedim sonuç alamadım bilgisayarcıya gittim 3 kez hepsi farklı işlemciden olduğunu gördük garantiden sorunsuz dediler 2 kez gönderim thh başvurdum en son onlarda firmayı haklı buldular thhde ki herif benim anakartimin biosunun uymadığı dan başka bir şey söyleyemedi en son rapora da biosu uygun değildir demiş bitirmiş olayı bende çalıştı diyip şimdi ikamet değiştirdim başka ildeyim tekrar başvurdum işlemcinin garanti bitecek az kaldı ve hiç kullanmadım
 
i5 12500h
rtx3050ti 95w
8gb ram
512ssd
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


inşallah iadesini yapacağım teknosa ile uğraşıyorum bi 4 gündür haber bekliyorum onlardan
İade yap. Parana yazık. Bu ne biçim ekran. Alırken hiç orada açıp bakma vs olmuyor mu? Teknosa dan hiç ürün almadım. Oluyosa keşke ekrana vs iyice baksaydin.
 
Knk sana şunu diyim sen düşün işlemci aldım teknobiyotik ten 2.5 hafta sonra reset şikayeti oldu PC de elimde olan parçalarla denedim sonuç alamadım bilgisayarcıya gittim 3 kez hepsi farklı işlemciden olduğunu gördük garantiden sorunsuz dediler 2 kez gönderim thh başvurdum en son onlarda firmayı haklı buldular thhde ki herif benim anakartimin biosunun uymadığı dan başka bir şey söyleyemedi en son rapora da biosu uygun değildir demiş bitirmiş olayı bende çalıştı diyip şimdi ikamet değiştirdim başka ildeyim tekrar başvurdum işlemcinin garanti bitecek az kaldı ve hiç kullanmadım
hocam çok sıkıntı ya uğraşıyoruz resmen tüketicinin hakkı yokmuş gibi davranıyorlar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İade yap. Parana yazık. Bu ne biçim ekran. Alırken hiç orada açıp bakma vs olmuyor mu? Teknosa dan hiç ürün almadım. Oluyosa keşke ekrana vs iyice baksaydin.
teknosa web sitesinden aldım normalde sorunlu ürünlerde mağazadaki personel aynı sorunu görerse 24 saat içinde iade hakkı var gittim ama sevisten rapor gelmeden alamayız dediler ve servis sorun yok bu cihazda diyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İade yap. Parana yazık. Bu ne biçim ekran. Alırken hiç orada açıp bakma vs olmuyor mu? Teknosa dan hiç ürün almadım. Oluyosa keşke ekrana vs iyice baksaydin.
iade almıyorlar cihaz sorunludur diye servis raporu olmadan
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

alev atar magma atar :kekw: malesef belli fiyat aralıgındaki modellerde hep böyle ama o panel normal değil bilesin
normal değil ama servis bu panelin normal olduğunu savunuyor cihazda sorun yok diyor iki ayrı servise gitti
 
i5 12500h
rtx3050ti 95w
8gb ram
512ssd
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


inşallah iadesini yapacağım teknosa ile uğraşıyorum bi 4 gündür haber bekliyorum onlardan
Hocam sisteminiz kötü değil nasıl 30 fps alıyorsunuz
 
Hocam sisteminiz kötü değil nasıl 30 fps alıyorsunuz
hocam fps drop bile yiyorum cihaz alev etıyor yani mux switch yok cihazda ondan dolayı yapıyor olabilir arada oyunda harita yüklenmiyor cs go 110 120fps arası veriyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,166,518
Mesajlar
10,515,065
Üyeler
185,276
Son üye
Emirlannister
Geri
Top