Millenicom'dan çıktım. Fatura çıktı. O da ne 294.25 lira.
Normalde iki haneli düşük bir tutar bekliyorduk. 3 ay kullandık Millenicom'u. İki ay bedavamız vardı. 3. ay ise önceki operatörün cayma bedelini düşürmeleri gerekiyordu. Yani biz şöyle 40 50 lira bekliyorduk.
WhatsApp'tan yazdım. Fatura hatalı çıkmış ve iptali sağlanacakmış. Burada eyvallah sorun çıkartmadan iptali sağlayacaklarını belirttiler.
Amma ve lakin ben bunun kasıtlı olduğunu düşünüyorum. Müşteri öderse öder "bu ne gardaş" derse iptal ederiz mevzu olur biter.
Normalde iki haneli düşük bir tutar bekliyorduk. 3 ay kullandık Millenicom'u. İki ay bedavamız vardı. 3. ay ise önceki operatörün cayma bedelini düşürmeleri gerekiyordu. Yani biz şöyle 40 50 lira bekliyorduk.
WhatsApp'tan yazdım. Fatura hatalı çıkmış ve iptali sağlanacakmış. Burada eyvallah sorun çıkartmadan iptali sağlayacaklarını belirttiler.
Amma ve lakin ben bunun kasıtlı olduğunu düşünüyorum. Müşteri öderse öder "bu ne gardaş" derse iptal ederiz mevzu olur biter.