Yardım Minecraftta çok düşük fps

YUSUF.00

80+
Katılım
26 Temmuz 2024
Mesajlar
44
Reaksiyon skoru
5
Öncelikle selamınaleyküm belki konuyu yanlış yerde yazdım kusuruma bakmayın ilk defa kullanıyorum bu siteyi. Yeni laptop aldım HP Victus 16 RTX 4050 li olanını yüklediğim oyunlarda fps de bir sorun yokken minecraft da çok düşük fps alıyorum max. 30 oluyor. chank da 30 niye bu kadar düşük birden oldu normalde shaderli kullanırken bu kadar düşmezdi. Kaçak kullanırken asla düşük fps sorunu olmadı shaderli bile ama orjinalde sonralarda baya sıkıntı oldu. Bu arada java sürümünü kullanıyorum. Yardım ederseniz çok teşekkür ederim.
 
opti fine kur chunk düşür o chunk fazla uzay gemisi olsada bu oyunun optimizasyonu rezalet her türlü kasar 12 13 civarına al 2 ayarıda grafik moduda kurabilirsin üstüne daha optimize birşeyler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,178
Mesajlar
11,085,065
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top