Yardım Modemi nasıl bridge yaparım

soap341

80+
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
99
Reaksiyon skoru
9
merhaba elimde td-w9970 modelli, bir modem var ve mercusys mr70x model router var ben routeri bağladığımdan beri bufferbloat arttı lan-to-lan ile ap modda kullanıyorum şuan ki amacım 9970 i bridge moduna almak ve mr70x i ise ap moddan router moda çekmek ama tt kilidi yüüznden 9970 i bridge moduna alamıyorum sürekli dsl internet te kalıyor bunu nasıl çözücem
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,786
Mesajlar
11,081,139
Üyeler
198,193
Son üye
Alquist #1
Geri
Top