Monitör Garantisi İtopya

Katılım
11 Aralık 2023
Mesajlar
11
Reaksiyon skoru
5
Merhaba,


Bir yıl önce İtopya’dan MSI 23.8 inç G2412 model bir monitör aldım. Monitörde geçen gün akşam birden bire bozulmalar başladı. Kabloları kontrol ettim, başka girişlere taktım, farklı kablolar denedim; hatta laptopumda da denedim ama hepsinde aynı hatayı alıyorum.
Bugün pazar olduğu için İtopya müşteri hizmetlerine ulaşamadım. Bir yıl içinde birçok ürün aldım, bu yüzden monitörün kutusunu da yer kalmayınca atmıştım. Zaten bir yıl geçmiş, fakat garanti belgesi de muhtemelen kutunun içindeydi. Şu anda elimde sadece monitörü aldığım sanal fatura var
Bu monitörü garantiye yollamak için nasıl bir yol izlemeliyim? Orijinal kutusu olmadığı için rastgele bir kutuyla paketlesem sorun olur mu? Yoksa orijinal kutu olmadan garanti kapsamında işlem yapılmaz mı?
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
 
Merhaba,


Bir yıl önce İtopya’dan MSI 23.8 inç G2412 model bir monitör aldım. Monitörde geçen gün akşam birden bire bozulmalar başladı. Kabloları kontrol ettim, başka girişlere taktım, farklı kablolar denedim; hatta laptopumda da denedim ama hepsinde aynı hatayı alıyorum.
Bugün pazar olduğu için İtopya müşteri hizmetlerine ulaşamadım. Bir yıl içinde birçok ürün aldım, bu yüzden monitörün kutusunu da yer kalmayınca atmıştım. Zaten bir yıl geçmiş, fakat garanti belgesi de muhtemelen kutunun içindeydi. Şu anda elimde sadece monitörü aldığım sanal fatura var
Bu monitörü garantiye yollamak için nasıl bir yol izlemeliyim? Orijinal kutusu olmadığı için rastgele bir kutuyla paketlesem sorun olur mu? Yoksa orijinal kutu olmadan garanti kapsamında işlem yapılmaz mı?
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
İtopyaya değilde bizzat MSI kendiniz götürseniz fatura ile yardımcı olacaktır diye tahmin ediyorum
 
Geri
Top