MSI G2412 Monitör Çizgi Sorunu – Garanti Süreci Hakkında Yardım

hsuwle

80+
Katılım
4 Haziran 2024
Mesajlar
12
Reaksiyon skoru
25
Merhaba arkadaşlar,


Yaklaşık 1.5 yıldır kullandığım MSI G2412 model monitörümde bir süredir ekranın üst kısmında yatay çizgiler vardı. Başta çok önemsemedim ve garantiye göndermedim. Ancak son zamanlarda ekranın alt kısmında da çizgiler oluşmaya başladı.


Çizgilerin kablodan kaynaklı olabileceğini düşünerek DisplayPort yerine HDMI kablo taktım fakat durum daha da kötüleşti, ekran tamamen çizgilerle kaplandı. HDMI’dan tekrar DP’ye geçtiğimde sorun önceki haline döndü (yani hem üstte hem altta çizgiler var ama HDMI’daki kadar kötü değil).


Monitörü İtopya’dan satın aldım, garanti süresi 3 yıl ve şu an 2. senesinde. Bildiğim kadarıyla İtopya ürünleri kendi üzerinden servise gönderiyor, bu yüzden doğrudan mağazalarına bırakmayı düşünüyorum.


Aşağıya sorunlu ekran görüntülerini bırakıyorum:


  • Turuncu arka planlı olan: DisplayPort takılıyken, hem üstte hem altta çizgiler var.
  • Kırmızı arka planlı olan: HDMI kabloyla taktığımda oluşan daha yoğun çizgili görüntü.

Daha önce benzer bir sorun yaşayan ya da MSI garanti süreci hakkında bilgi verebilecek biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Özellikle bu tür durumlarda tamir mi yapılıyor yoksa değişim mi oluyor, merak ediyorum.


Teşekkür ederim şimdiden.
1750588037572.webp

1750588044585.webp

1750588055536.webp
 
Gigabyte G24F-2 kullanıyorum aynı kronik sorun benim monitörümde de mevcuttu. Geçen sen eylül ayında İstanbul'da olduğum için İtopya'ya elden teslim götürdüğüm sırada sizin monitöre sahip bir arkadaşta sıradaydı yanlış hatırlamıyorsam aynı sıkıntıdandı. O dönem kendi monitörüm için sürecin nasıl ilerlediğini araştırırken bu modelle ilgili konulardan da görmüştüm bir kaç tane. MSI'ın anlaşmalı olduğu teknik servise yollanıyor genelde de değişim kararı çıkıyordu diye hatırlıyorum.

Ancak şuan İtopya'nın sitesinde ürün tükendi olarak gözüküyor. Değişim kararı çıktığında muhtemelen İtopya ürün distribütörüyle görüşüp size muadil bir ürün ya da para iadesi teklif eder.
 
Gigabyte G24F-2 kullanıyorum aynı kronik sorun benim monitörümde de mevcuttu. Geçen sen eylül ayında İstanbul'da olduğum için İtopya'ya elden teslim götürdüğüm sırada sizin monitöre sahip bir arkadaşta sıradaydı yanlış hatırlamıyorsam aynı sıkıntıdandı. O dönem kendi monitörüm için sürecin nasıl ilerlediğini araştırırken bu modelle ilgili konulardan da görmüştüm bir kaç tane. MSI'ın anlaşmalı olduğu teknik servise yollanıyor genelde de değişim kararı çıkıyordu diye hatırlıyorum.

Ancak şuan İtopya'nın sitesinde ürün tükendi olarak gözüküyor. Değişim kararı çıktığında muhtemelen İtopya ürün distribütörüyle görüşüp size muadil bir ürün ya da para iadesi teklif eder.
haftaya götürücem artık elden olarak itopyaya sonra 2 haftalık bir sehir dısına çıkcam geldiğimde teslim alırım artık
 
Gigabyte G24F-2 kullanıyorum aynı kronik sorun benim monitörümde de mevcuttu. Geçen sen eylül ayında İstanbul'da olduğum için İtopya'ya elden teslim götürdüğüm sırada sizin monitöre sahip bir arkadaşta sıradaydı yanlış hatırlamıyorsam aynı sıkıntıdandı. O dönem kendi monitörüm için sürecin nasıl ilerlediğini araştırırken bu modelle ilgili konulardan da görmüştüm bir kaç tane. MSI'ın anlaşmalı olduğu teknik servise yollanıyor genelde de değişim kararı çıkıyordu diye hatırlıyorum.

Ancak şuan İtopya'nın sitesinde ürün tükendi olarak gözüküyor. Değişim kararı çıktığında muhtemelen İtopya ürün distribütörüyle görüşüp size muadil bir ürün ya da para iadesi teklif eder.
haftaya götürücem artık elden olarak itopyaya sonra 2 haftalık bir sehir dısına çıkcam geldiğimde teslim alırım artık
Durduk yeremi oldu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,700
Mesajlar
10,479,672
Üyeler
184,670
Son üye
aeglos
Geri
Top