hsuwle
80+
- Katılım
- 4 Haziran 2024
- Mesajlar
- 12
- Reaksiyon skoru
- 25
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 1.5 yıldır kullandığım MSI G2412 model monitörümde bir süredir ekranın üst kısmında yatay çizgiler vardı. Başta çok önemsemedim ve garantiye göndermedim. Ancak son zamanlarda ekranın alt kısmında da çizgiler oluşmaya başladı.
Çizgilerin kablodan kaynaklı olabileceğini düşünerek DisplayPort yerine HDMI kablo taktım fakat durum daha da kötüleşti, ekran tamamen çizgilerle kaplandı. HDMI’dan tekrar DP’ye geçtiğimde sorun önceki haline döndü (yani hem üstte hem altta çizgiler var ama HDMI’daki kadar kötü değil).
Monitörü İtopya’dan satın aldım, garanti süresi 3 yıl ve şu an 2. senesinde. Bildiğim kadarıyla İtopya ürünleri kendi üzerinden servise gönderiyor, bu yüzden doğrudan mağazalarına bırakmayı düşünüyorum.
Aşağıya sorunlu ekran görüntülerini bırakıyorum:
Daha önce benzer bir sorun yaşayan ya da MSI garanti süreci hakkında bilgi verebilecek biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Özellikle bu tür durumlarda tamir mi yapılıyor yoksa değişim mi oluyor, merak ediyorum.
Teşekkür ederim şimdiden.
Yaklaşık 1.5 yıldır kullandığım MSI G2412 model monitörümde bir süredir ekranın üst kısmında yatay çizgiler vardı. Başta çok önemsemedim ve garantiye göndermedim. Ancak son zamanlarda ekranın alt kısmında da çizgiler oluşmaya başladı.
Çizgilerin kablodan kaynaklı olabileceğini düşünerek DisplayPort yerine HDMI kablo taktım fakat durum daha da kötüleşti, ekran tamamen çizgilerle kaplandı. HDMI’dan tekrar DP’ye geçtiğimde sorun önceki haline döndü (yani hem üstte hem altta çizgiler var ama HDMI’daki kadar kötü değil).
Monitörü İtopya’dan satın aldım, garanti süresi 3 yıl ve şu an 2. senesinde. Bildiğim kadarıyla İtopya ürünleri kendi üzerinden servise gönderiyor, bu yüzden doğrudan mağazalarına bırakmayı düşünüyorum.
Aşağıya sorunlu ekran görüntülerini bırakıyorum:
- Turuncu arka planlı olan: DisplayPort takılıyken, hem üstte hem altta çizgiler var.
- Kırmızı arka planlı olan: HDMI kabloyla taktığımda oluşan daha yoğun çizgili görüntü.
Daha önce benzer bir sorun yaşayan ya da MSI garanti süreci hakkında bilgi verebilecek biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Özellikle bu tür durumlarda tamir mi yapılıyor yoksa değişim mi oluyor, merak ediyorum.
Teşekkür ederim şimdiden.