Sorunları çözmek için bugün sabahtan iletişime geçtim. Beni sinirlendiren kısım bilerek bu şekilde davrandıklarını düşünmemdi. Sabahtan mesai saatlerinde iletişime geçince daha hızlı çözüldü her şey. Ancak yine de bu şekilde insanları mağdur etmemeleri lazım. Klavyeyi çok beğendim bu arada ancak kusurlu.
Dediğim gibi sabah görüştüm. Hem Ajazz klavyeyi kargoladılar hem de bu klavye sorunu için 5 dolar iade etmeyi önerdiler. Bende 5 dolar istemediğimi ürünün değişimini veya doğru tuşların gönderilmesini istedim. Benim cevabıma karşılık aşağıdaki gibi dönüş yaptılar.
Kim bilir ne zaman gelir... ancak bekleyeceğim bakalım. Belki Ajazz ile birlikte göndermiş olabilirler doğru tuşu.
Alıntıyı görüntüle