MSI G2412F Alıyorum.

Kendim kullanıyorum 1- 1 buçuk aydır bir sorun ile karşılaşmadım.
 
Bu monitörü alıyorum dur diyecek var mı?
onun muadili sayılabilecek lg ultragear aldım aşağı yukarı 4-5 ay önce Amazon üzerinden baya memnunum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ben 4500e almıştım :D fıkra bu kadar daha birkaç ayda çok koymuş üstüne msi iyi tercih hocam
 
onun muadili sayılabilecek lg ultragear aldım aşağı yukarı 4-5 ay önce Amazon üzerinden baya memnunum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ben 4500e almıştım :D fıkra bu kadar daha birkaç ayda çok koymuş üstüne msi iyi tercih hocam
Evet hocam pahalıymış bu msi kalitesiz bir marka değil zaten teşekkürler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,196
Mesajlar
11,085,194
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top