Neler Yeni

MSIDAN VE VATANDAN ÜRÜN ALMAYIN ALDIRTMAYIN

Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
231
Dahası  
Reaksiyon skoru
91
İsim
Metincan ATAY
Vatandan msi x870 tomahawk anakart satın aldım ürün elime ulaştığında pinlerin bir tanesinde hata olduğunu farkettim hemen en yakın vatan bayisinden servise gönderdim sıfırı ile değişim talep ettim servis pin yuvasını değiştirip ürünü bana geri yollamış ben değişim istediğimi hem vatana hem servise ilettim servis sıfır ürünlerde bunu vatanın yapacağını vatan ise servisin değişim raporu vermesi gerektiğini söyleyip sorumluluğu üstünden atıp ürünü böyle kullanmaya zorluyor vatan ve msi pişmanlıktır arkadaşlar
 

Ekler

  • 76f55a56-5e5d-4755-9495-a4d108a60769.jpeg
    76f55a56-5e5d-4755-9495-a4d108a60769.jpeg
    362 KB · Hit: 86
  • e6278b3e-52ec-457d-b94d-4dd0ce268642.jpeg
    e6278b3e-52ec-457d-b94d-4dd0ce268642.jpeg
    332.2 KB · Hit: 81

BYsimit

80+
Katılım
29 Ağustos 2024
Mesajlar
359
Dahası  
Reaksiyon skoru
124
İsim
BYsimiti
çalışıyorsa sorun yok msi pişmanlıktır olmaz üretim hatası işte vatan gibi yerlerde almaz mediamarkda hepsiburada veya trendyoldan alsaydın iade olurdu
 
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
231
Dahası  
Reaksiyon skoru
91
İsim
Metincan ATAY
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
çalışıyorsa sorun yok msi pişmanlıktır olmaz üretim hatası işte vatan gibi yerlerde almaz mediamarkda hepsiburada veya trendyoldan alsaydın iade olurdu
İade yapıyorlar fakat arada 4-5 bin lira fiyat farkı var indirimde 10.900 liraya aldım ben
 
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
231
Dahası  
Reaksiyon skoru
91
İsim
Metincan ATAY
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
IMG_8390.jpeg

Mesaj otomatik birleştirildi:

değiştirdik dedikleri pin 😂😂
 

exa_tr

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
201
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
İsim
Sedat Eren
Vatandan msi x870 tomahawk anakart satın aldım ürün elime ulaştığında pinlerin bir tanesinde hata olduğunu farkettim hemen en yakın vatan bayisinden servise gönderdim sıfırı ile değişim talep ettim servis pin yuvasını değiştirip ürünü bana geri yollamış ben değişim istediğimi hem vatana hem servise ilettim servis sıfır ürünlerde bunu vatanın yapacağını vatan ise servisin değişim raporu vermesi gerektiğini söyleyip sorumluluğu üstünden atıp ürünü böyle kullanmaya zorluyor vatan ve msi pişmanlıktır arkadaşlar
kanka sıfır ürün değilmi iade garantisi yokmu kusurlu ürün satılıyor yenisiyle değiştirmeleri gerekir
 

Halloween

80+
Katılım
11 Kasım 2024
Mesajlar
251
Dahası  
Reaksiyon skoru
153
İsim
Ertan
Ben bunu içime sinerek kullanmazdim şahsen. O kadar para var yarım yamalak kullan. Ne olursa olsun iade seçeneğini kullanırdım.
 
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
231
Dahası  
Reaksiyon skoru
91
İsim
Metincan ATAY
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
kanka sıfır ürün değilmi iade garantisi yokmu kusurlu ürün satılıyor yenisiyle değiştirmeleri gerekir
öyle bir şey yokmuş işte ürünü teslim alırken kamerayla kontrol etmeniz gerekiyormuş ne bileceğiz biz sizin yapmadığınızı diyorlar :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben bunu içime sinerek kullanmazdim şahsen. O kadar para var yarım yamalak kullan. Ne olursa olsun iade seçeneğini kullanırdım.
kullanıcı hatası :) nasıl değişim iade talep edeceğiz adamlar kusurlu ürünü gönderip kamerayla açmayan herkese geçirebilirler.
 

exa_tr

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
201
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
İsim
Sedat Eren
öyle bir şey yokmuş işte ürünü teslim alırken kamerayla kontrol etmeniz gerekiyormuş ne bileceğiz biz sizin yapmadığınızı diyorlar :)
Mesaj otomatik birleştirildi:


kullanıcı hatası :) nasıl değişim iade talep edeceğiz adamlar kusurlu ürünü gönderip kamerayla açmayan herkese geçirebilirler.
yok öyle kamera fln hikaye o sana kalmış thh ye başvur kafalarına göre iş yapıyorlar belli
 

mehmeths

80+
Katılım
17 Haziran 2024
Mesajlar
260
Dahası  
Reaksiyon skoru
58
Konum
Sakarya
İsim
Mehmet Şimşek
İlgilendiği Kategoriler
Teknoloji, Bilgisayar ve Donanım, Yapay Zeka, Yazılım, Çevrebirimleri
Git tüketici hayem heketine cimere bimere şikayet oluştur bak nasıl tutuşuyor paçaları. Öyle bir şey olamaz hayırdır la para vereceksin 0 ürün alacaksın sonra o ürün üretim hatası olacak servise değişim talep edeceksin servis ise pini değiştirip yollayacak başlarına yıkarım o mağazayı hayıdır madem satış yapıyorlar sorumluluğunu alacaklar yok öyle. Git en yetkili makem neyse onla görüş MSI globalde kullandığı destek hattına mail at çeviri kullan şikayetini dile getir hangı mağaza hangi ülke hangi şehir hangi şubeden aldığını sana yaptıkları olayı bir bir anlat MSI ' yetkilisine Türkiyedekiler işi yokuşa sürüyor demek ki siz de bizzat markanın kendisi ile iletişime geçin zaten böyle bir durumda emin olun direkt yönlendirip hallederler sanıyorum. Hatta mahkemeye başvuracagını fılanda belirt
Mesaj otomatik birleştirildi:

öyle bir şey yokmuş işte ürünü teslim alırken kamerayla kontrol etmeniz gerekiyormuş ne bileceğiz biz sizin yapmadığınızı diyorlar :)
Mesaj otomatik birleştirildi:


kullanıcı hatası :) nasıl değişim iade talep edeceğiz adamlar kusurlu ürünü gönderip kamerayla açmayan herkese geçirebilirler.
İnce hesaptan anakart aldım ben detaylı bakmadım inşallah bende de yoktur varsa direkt garantisi var 1-1 değişim talep ederim.
 
Top Bottom