bırak bu işi.Hala uzatıyorsun ya derdin ne?
Telefon alıp sorun yaşamayanda var.
1-2 kişi sorun yaşadı diye genelleme yapıyorsun.
Haha kimsin sen benle böyle konuşuyosun?bırak bu işi.
eve gelmesi yerine götürüp verdik adam reddedeceğim dedi ama senin dediğine göre iade oluriade sürecini başlat. Sana bir kargo firması ve kodu verecek. Firmayı ara evden kargo alınmasını talep et. Kutuyu geldigi gibi paketle. N11 in verdigi iade kodunu belirgin ve güzelce kutuya yaz. Kargoya ver. İncelenir onaylanır hesabına para yatar.
kuzenimle ayni anda aldik onunki sağlm benimki böyleydi kargoya verdik adam reddedeceğim dedi ama mağdur olan biziz bozuk telefon geldin11de 2.el ürünlerde satılıyor diye biliyorum sitede ürünler kısmına girince 2.el seçeneğide var.
Sen o zaman n11 müşteri hizmetleriyle görüş eğer cidden sorun senden kaynaklı değilse dava açmaya kadar git hiç sıkıntı yok. Telefon alacaksan gittigidiyordan al en güvenlisi hepsiburada.biz kargoyla yolladik adam arayip öyle dedi bilmiyotum nolacak ilk defa başima geldi
N11 Müşteri hizmetlerini ara.kuzenimle ayni anda aldik onunki sağlm benimki böyleydi kargoya verdik adam reddedeceğim dedi ama mağdur olan biziz bozuk telefon geldi
onlaarda servise ver dediler am uygulmaada iade başltabiliyoruzSen o zaman n11 müşteri hizmetleriyle görüş eğer cidden sorun senden kaynaklı değilse dava açmaya kadar git hiç sıkıntı yok. Telefon alacaksan gittigidiyordan al en güvenlisi hepsiburada.
onlardaservis dediler ama kendi uygulamasinda iade başlatabiliyosun ben anlmadim böyle iş mi olurN11 Müşteri hizmetlerini ara.
Oradan servise vermeyceksin zaten?onlaarda servise ver dediler am uygulmaada iade başltabiliyoruz
Mesaj otomatik birleştirildi:
onlardaservis dediler ama kendi uygulamasinda iade başlatabiliyosun ben anlmadim böyle iş mi olur
onlar da servis dediler ama forumda birisi bœyle yaparsan bozuk ürünü kabullenmiş olursun dediOradan servise vermeyceksin zaten?
Telefonun markasının müşteri hizmetlerini arayacaksın.
Kardeşim anlayamadın galiba. Satıcının sana demek istediği ürünü benden aldığını onayla sonra git bozuksa tamiratı için kendin garantiye gönder demek istiyor. Satıcı sorumluluk almıyor demekki malına bu kadar güvenmiyor. Müşterinin yalan söylecek halimi var niye almak istemiyor malını. Kitlicek sana bozuk ürünü sonra uğraş dur. Kardeşim git şikayet et n11 müşteri hizmetlerine.onlaarda servise ver dediler am uygulmaada iade başltabiliyoruz
Mesaj otomatik birleştirildi:
onlardaservis dediler ama kendi uygulamasinda iade başlatabiliyosun ben anlmadim böyle iş mi olur
aradim ve şöyle dedi siz ürünu servise yollayip garantiye uygun olduğuna dair rapor almalisiniz ondan sonra saticiya göndermelisiniz dedi ve kargo ücretleri bizden mğdur olanda biziz cidden yazikKardeşim anlayamadın galiba. Satıcının sana demek istediği ürünü benden aldığını onayla sonra git bozuksa tamiratı için kendin garantiye gönder demek istiyor. Satıcı sorumluluk almıyor demekki malına bu kadar güvenmiyor. Müşterinin yalan söylecek halimi var niye almak istemiyor malını. Kitlicek sana bozuk ürünü sonra uğraş dur. Kardeşim git şikayet et n11 müşteri hizmetlerine.