- Katılım
- 4 Şubat 2021
- Mesajlar
- 3,785
- Reaksiyon skoru
- 2,730
Öncelikle NFS Heat gibi yeni oyunlarla konuşmayacağım benim kastettiğim Need For Speed Most Wanted ve Carbon ama daha çok NFSMW hakkında yanıtlar vereceğim.
Bunların cevaplarına nasıl ulaştım öncelikle ben bir EA (Electronic Arts) 'da bir çalışanım yani imza sahte değil bunlarında NFSMW yapımcılarına ve sorumlularına sordum bazıları işi bırakmış bazıları hala devam ediyor ama sonunda iletişim kurdum ve en merak edilen bazı soruları sordum.
En Merak Edilen İşte o Soru
1-)NFSMW başındaki BMW M3 GTR nerden geldi?
Bende M3 GTR hastasıyım bı nevi ama konu bu değil
Nornalde NFSU (Underground) serisi bittiğinde Supra olması gerekirdi ve öyle olacakmış ama 2004 te BMW Motorsport 2004 nurburgring te BMW M3 GTR ile kazanılıyor bunun üzerine BMW Underground serisinin çok beğenildiğini biliyor ve yeni oyunun yapılmaya başlandığını da biliyor neden benim arabam olmasın BMW tanilir yeni severler çıkar gibisinden EA ile anlaşma yapıyor ve Supra severler için üzücü haber oyunda ana araba BMW M3 GTR oluyor ve bunu modelleyenler aslında Hiç modellemedi oyunun arabadaki sesler dahi BMW şirketi tarafından sağlandı
Normalde olması gereken

Araç bu ama bunun oyunda güzel durnayacagini düşünerek ortalama 4 saatte su hale çevriliyor
Bu hale çevrilerek oyuna ekleniyor
Oyunda ana araç bu ama NFS Carbon da bu olmuyor yani aracı kaybediyoruz çünkü bunla girsek bı anlamı kalmaz şunu sorabilirsiniz
"Lan okadar Razorla mücadele ediyor araba Carbonda gidiyor" buyuzden Carbon NFSMW kadar sevilmedi
2- NFSMW Oyuncular vs.
İlk önce oyuncuların isimlerini söylemicem zaten biliyorsunuz dur
Sinamatik sahnelerin %40 gerçek oyunculuk %60 animasyon şeklinde tasarlanmış bu Carbon için %20 oyunculuk %80 animasyon şeklinde
3- Oyun mekaniği nasıl tasarlandı
Oyun mekaniği gerçek sürüşlerden esinlenerek tasarlanmış yani o kayma oranı için çok uzun süreler çalışmışlar yani o araba o hızla sağ sol savrulma vs. Hepsini özel olarak aylarca çalışarak devasa bir ekip ile yapmışlar şahsen o ekibin içinde bende olmak isterdim ama oyun çıktığında 6 yada 7 yaşında falandımben oyunu 2009 senesinde keşfettim
4- Araç modellerini kim tasarlandı
Araç modellerinin hepsini özel olarak markalardan alındı yani Golf aracı için modelini Wolswogen den alındı yalnız sesler falan EA tarafından yapıldı bazılarını marka sesleri yolladı kimisi yollaması yalnız modeli yolladı buyuzden lisanslı olduğundan sevilen bir oyun oldu
Başka sorularınız var ise iletebilirim ingilizce çeviride çevirip atacam okadar İngilizceye sahip değilim
Belki bakarsınız 2004 nurburgring YT deki videolarından
Bunların cevaplarına nasıl ulaştım öncelikle ben bir EA (Electronic Arts) 'da bir çalışanım yani imza sahte değil bunlarında NFSMW yapımcılarına ve sorumlularına sordum bazıları işi bırakmış bazıları hala devam ediyor ama sonunda iletişim kurdum ve en merak edilen bazı soruları sordum.
En Merak Edilen İşte o Soru
1-)NFSMW başındaki BMW M3 GTR nerden geldi?
Bende M3 GTR hastasıyım bı nevi ama konu bu değil
Nornalde NFSU (Underground) serisi bittiğinde Supra olması gerekirdi ve öyle olacakmış ama 2004 te BMW Motorsport 2004 nurburgring te BMW M3 GTR ile kazanılıyor bunun üzerine BMW Underground serisinin çok beğenildiğini biliyor ve yeni oyunun yapılmaya başlandığını da biliyor neden benim arabam olmasın BMW tanilir yeni severler çıkar gibisinden EA ile anlaşma yapıyor ve Supra severler için üzücü haber oyunda ana araba BMW M3 GTR oluyor ve bunu modelleyenler aslında Hiç modellemedi oyunun arabadaki sesler dahi BMW şirketi tarafından sağlandı
Normalde olması gereken

Araç bu ama bunun oyunda güzel durnayacagini düşünerek ortalama 4 saatte su hale çevriliyor
Bu hale çevrilerek oyuna ekleniyor
Oyunda ana araç bu ama NFS Carbon da bu olmuyor yani aracı kaybediyoruz çünkü bunla girsek bı anlamı kalmaz şunu sorabilirsiniz
"Lan okadar Razorla mücadele ediyor araba Carbonda gidiyor" buyuzden Carbon NFSMW kadar sevilmedi
2- NFSMW Oyuncular vs.
İlk önce oyuncuların isimlerini söylemicem zaten biliyorsunuz dur
Sinamatik sahnelerin %40 gerçek oyunculuk %60 animasyon şeklinde tasarlanmış bu Carbon için %20 oyunculuk %80 animasyon şeklinde
3- Oyun mekaniği nasıl tasarlandı
Oyun mekaniği gerçek sürüşlerden esinlenerek tasarlanmış yani o kayma oranı için çok uzun süreler çalışmışlar yani o araba o hızla sağ sol savrulma vs. Hepsini özel olarak aylarca çalışarak devasa bir ekip ile yapmışlar şahsen o ekibin içinde bende olmak isterdim ama oyun çıktığında 6 yada 7 yaşında falandımben oyunu 2009 senesinde keşfettim
4- Araç modellerini kim tasarlandı
Araç modellerinin hepsini özel olarak markalardan alındı yani Golf aracı için modelini Wolswogen den alındı yalnız sesler falan EA tarafından yapıldı bazılarını marka sesleri yolladı kimisi yollaması yalnız modeli yolladı buyuzden lisanslı olduğundan sevilen bir oyun oldu
Başka sorularınız var ise iletebilirim ingilizce çeviride çevirip atacam okadar İngilizceye sahip değilim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Belki bakarsınız 2004 nurburgring YT deki videolarından
Son düzenleme: