Karizlovem
80+
- Katılım
- 19 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 421
- Reaksiyon skoru
- 186
Hayırlı günler, NVİDİA ekranında çözünürlük yerinde PC'ye baktığımda sadece 1680 bulunmakta normalde 1920x1080 olması gerekiyor lakin ben de gözükmüyor neden?
Evet, mevcut.Diğer seçenekler de var mı?
Sanırım Hz sıkıntısı oluyordu "Yenileme hızı" kısmında seçmek istediğiniz Hz gözüküyor mu?Evet, mevcut.Alıntıyı görüntüle
Hayır hocam gözükmuyor, monitörümün 165 Hz olmasına rağmen. En fazla 120 gözüküyor.Sanırım Hz sıkıntısı oluyordu "Yenileme hızı" kısmında seçmek istediğiniz Hz gözüküyor mu?
Evet, High Speed modülü.hdmı mı kullanıyorsunuz?
Peki, o halde bir de o şekilde deneyeyim.eğer kullandığınız hdmı kablosu 1.2 versiyon ise maksimum 120hz alabilirsiniz. Eğer 2.0 versiyon HDMI veya DP kullanırsanız 165hz alabilirsiniz
1.4 de dahilEğer 2.0 versiyon HDMI veya DP kullanırsanız 165hz alabilirsiniz
Hocam benim monitör için 2.0 mi gerekli? Kılavuz da öyle yazıyor bakabilir misiniz? Viewsonic 2468-PC-MHD.1.4 de dahil
Evet hocam 2.0'a kadar destekliyor. Yani o monitörde 165hz kullanabilmeniz için minimum HDMI 1.4 çıkışlı bir ekran kartıyla beraber HDMI 1.4 bir kablo kullanmanız gerekiyor.Hocam benim monitör için 2.0 mi gerekli? Kılavuz da öyle yazıyor bakabilir misiniz? Viewsonic 2468-PC-MHD.
GTX 750Ti bir ekran kartına sahibim ama kablomun 1.4 olduğunu bilemiyorum.Evet hocam 2.0'a kadar destekliyor. Yani o monitörde 165hz kullanabilmeniz için minimum HDMI 1.4 çıkışlı bir ekran kartıyla beraber HDMI 1.4 bir kablo kullanmanız gerekiyor.