NVİDİA PC yerinde 1920x1080 yok

Katılım
19 Ağustos 2020
Mesajlar
421
Reaksiyon skoru
186
Hayırlı günler, NVİDİA ekranında çözünürlük yerinde PC'ye baktığımda sadece 1680 bulunmakta normalde 1920x1080 olması gerekiyor lakin ben de gözükmüyor neden?
Screenshot_1.png
 
Diğer seçenekler de var mı?
 
eğer kullandığınız hdmı kablosu 1.2 versiyon ise maksimum 120hz alabilirsiniz. Eğer 2.0 versiyon HDMI veya DP kullanırsanız 165hz alabilirsiniz
 
Hocam benim monitör için 2.0 mi gerekli? Kılavuz da öyle yazıyor bakabilir misiniz? Viewsonic 2468-PC-MHD.
Evet hocam 2.0'a kadar destekliyor. Yani o monitörde 165hz kullanabilmeniz için minimum HDMI 1.4 çıkışlı bir ekran kartıyla beraber HDMI 1.4 bir kablo kullanmanız gerekiyor.
 
Evet hocam 2.0'a kadar destekliyor. Yani o monitörde 165hz kullanabilmeniz için minimum HDMI 1.4 çıkışlı bir ekran kartıyla beraber HDMI 1.4 bir kablo kullanmanız gerekiyor.
GTX 750Ti bir ekran kartına sahibim ama kablomun 1.4 olduğunu bilemiyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,995
Mesajlar
11,083,147
Üyeler
198,225
Son üye
ka1zen
Geri
Top