NVİDİA REFLEX DOTA2 OPTİMİZASYON SORUNU ?

samettt55

80+
Katılım
13 Aralık 2022
Mesajlar
65
Reaksiyon skoru
14
DOTA2 DE REFLEX ÖZELLİĞİNİ AÇINCA EKRANDA YIRTILMA YAPIYOR DONMALAR MEYDANA GELİYOR KAPATINCA DÜZELİYOR BU OYUN İLE Mİ ALAKALIDIR YOKSA DRİVER İLEMİ ACABA KAPATINCA PÜRÜZSÜZ BİR EKRAN VARKEN AÇINCA KÖTÜ BİR GÖRÜNTÜ OLUYOR

PC ÖZELLİKLERİ :
4080
7 7700X
B650
32 GB 6400
1000 W GOLD
240 MM SIVI SOGUTMA
1 TB KC3000
2 K 170 HRZ
 
oyunla alakalıdır yoksa nvidia hata yapmaz o teknoloji de kusursuz çalışıyor aslında ama oyun çok eski ondandır reflex açıyorsan yanında monitörün gsync özelliğini falan da aç düzelir belki
 
oyunla alakalıdır yoksa nvidia hata yapmaz o teknoloji de kusursuz çalışıyor aslında ama oyun çok eski ondandır reflex açıyorsan yanında monitörün gsync özelliğini falan da aç düzelir belki
KANKA AÇIK GSYNC ÖZELLİGİ MONUTORUN HANİ NVİDİA DENETİM MASASINDAN BİR KAÇ AYAR FELAN YAPMAM GEREKLİMİ ÖNEMLİ OPTİMİZASYON AYARLARI VARMI BİDE ŞÖYLE Bİ SORUN VAR 170 HRZ DE OYNUYORUM REFLEX İ ACINCA FPS LİMİTİ 163 E DÜŞÜYOR SONRA BOZULMALAR BAŞLIYOR OYUNLA ALAKALI OLABİLİRMİ ACABA HİÇBİ YERDE BİŞEY BULAMADIM
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,970
Mesajlar
11,082,916
Üyeler
198,222
Son üye
Darkest134
Geri
Top