Önerilerinize Açığım

Hocam ben senin seçtiğin ram'ın markasını hiç duymadım bilmiyorum güvenilir mi. Onun yerine Gskill'in bu ramine bak bi bence.


Kasaya bence fazla para harcıyorsun senin için görünüşü falan önemli mi bilmiyorum ama bence çok da önemli olmamalı ondan kısıp diğer parçalara yatırım yapabilirsin. Attığım gibi bir şey mesela, MSİ'ın da 4k ya falan kasaları var


Sıvı soğutmadan da pek anlamam ama bana biraz pahalı geldi, ufak araştırdım 4k'ya falan deepcool'un LT serisinin sıvı soğutmasını bulabiliyorsun ama bu iyi diyosan iyidir.

İşlemci de ikinci el alınabilir bence kolay bozulan bir şey değildir işlemciler, sarı sitede 12k ya bulabilirsin tabi bu sana kalmış 0 alıp garantili kullanmak da mantıklı.
 
Sadece oyun için kullanacaksan 5070 yerine 9070XT olabilir hocam. Onun dışında anakart kasa ve işlemci iyi. PSU olarak daha iyisi bulunur, ramler de fena değil Samsung çip var sanırım bunlarda.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sıvı soğutucu da piyasadaki en sağlam modellerden biri ama 7800X3D soğutmak çok zor değil, bütçe kısıtlıysa daha f/p bi model alınabilir.
 
PSU olarak şunu al çok çok daha üstün bir model https://pckolik.com.tr/urun/corsair...vpaPgZGx-PiQ9AriWu7r3xfdyvbHbGapNfi4IHmTRgzSN

Soğutucu olarak sıvı soğutma kullanmak zorunda değilsin fazlasıyla işini görür bu model https://www.akakce.com/islemci-sogu...t-phantom-spirit-120-se-fiyati,634899527.html

Eğer FPS oyunları ağırlıklı oynamıyorsan veya oynuyorum ama çok bir iddiam yok eğlencesine oynuyorum diyosan işlemci olarak 9700X tercih edebilirsin çok yakın performans verir.
 
Sadece oyun için kullanacaksan 5070 yerine 9070XT olabilir hocam. Onun dışında anakart kasa ve işlemci iyi. PSU olarak daha iyisi bulunur, ramler de fena değil Samsung çip var sanırım bunlarda.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sıvı soğutucu da piyasadaki en sağlam modellerden biri ama 7800X3D soğutmak çok zor değil, bütçe kısıtlıysa daha f/p bi model alınabilir.
Teşekkürler ama 9070xt daha pahalı diye biliyorum bide dlss falan girince iş içine ne bileyim ayrıca edit işleriyle uğraşıyorum
PSU olarak şunu al çok çok daha üstün bir model https://pckolik.com.tr/urun/corsair...vpaPgZGx-PiQ9AriWu7r3xfdyvbHbGapNfi4IHmTRgzSN

Soğutucu olarak sıvı soğutma kullanmak zorunda değilsin fazlasıyla işini görür bu model https://www.akakce.com/islemci-sogu...t-phantom-spirit-120-se-fiyati,634899527.html

Eğer FPS oyunları ağırlıklı oynamıyorsan veya oynuyorum ama çok bir iddiam yok eğlencesine oynuyorum diyosan işlemci olarak 9700X tercih edebilirsin çok yakın performans verir.
Teşekkürler ama benim için birazda görünüş önemli aslında fanlar biraz kötü gözüküyor bence
Ram olarak bence 2x kit al ve sağlam bir marka seç.
evet çift kanal daha iyi olarak duydum teşekkürler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,874
Mesajlar
11,071,315
Üyeler
198,000
Son üye
Power59
Geri
Top