Opel Crossland 1.5T dizel

Parrzival

80+
Katılım
16 Ekim 2022
Mesajlar
121
Reaksiyon skoru
36
Merhabalar, opel crossland almayı düşünüyorum ama 1.2 benzinli seçeneğindeki bilinen yağlı triger kayışı (yağın içinde çalışan triger kayışı) probleminden dolayı kararsız kaldım 1.5T dizel versiyonunda da aynı kronik sorun var mı bunu öğrenmek istiyorum, biraz araştırma yaptım ama cevabını bulamadım, bilgi-tecrübe sahibi olan varsa beni de aydınlatırsa çok makbule geçer şimdiden teşekkürler.
 
Merhabalar, opel crossland almayı düşünüyorum ama 1.2 benzinli seçeneğindeki bilinen yağlı triger kayışı (yağın içinde çalışan triger kayışı) probleminden dolayı kararsız kaldım 1.5T dizel versiyonunda da aynı kronik sorun var mı bunu öğrenmek istiyorum, biraz araştırma yaptım ama cevabını bulamadım, bilgi-tecrübe sahibi olan varsa beni de aydınlatırsa çok makbule geçer şimdiden teşekkürler.
hayır zincirli değil oda kayışı sağlam ama eksantrik zinciri değişmesi tavsiye ediliyor koparma problemi var iyileştirilmiş parça ile değişmekte fayda var risk etmemek adına adblue arızası olur bide klasik psa grubunun arızası onuda yazılım ıle ıptal devam oluyor makine güzel alabilirsiniz motor olarak iyidir yakıt vs az parcası uygun üzmez
 
hayır zincirli değil oda kayışı sağlam ama eksantrik zinciri değişmesi tavsiye ediliyor koparma problemi var iyileştirilmiş parça ile değişmekte fayda var risk etmemek adına adblue arızası olur bide klasik psa grubunun arızası onuda yazılım ıle ıptal devam oluyor makine güzel alabilirsiniz motor olarak iyidir yakıt vs az parcası uygun üzmez
1.5T olanı adblue'lu mu?
 
Anladım acaba 1.2 deki gibi aynı yağlı kayış sorunu yaşanıyor mu onu bi netleştirmem lazım.
Daha yeni duymuştum bir iki ay oldu yeni 1.2 lerce zincire geçmişler sen sor yine bi.
 
Anladım acaba 1.2 deki gibi aynı yağlı kayış sorunu yaşanıyor mu onu bi netleştirmem lazım.
Yok hocam triger hibrit yani kayışlı kısmı yağın içinde dönmüyor ama zincir kısmı Parrzival'ın dediği gibi ince olduğu için kırılma sorunu olabiliyormuş sonradan kalınlaştırmışlar ve eski arabaları servis geri çağırmış ama Trdeki araçları çağırıp değiştirmişlermidir bilmiyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

"Dodo93'ün dediği gibi" kafam iyice karıştı gece gece 😀
 
Yok hocam triger hibrit yani kayışlı kısmı yağın içinde dönmüyor ama zincir kısmı Parrzival'ın dediği gibi ince olduğu için kırılma sorunu olabiliyormuş sonradan kalınlaştırmışlar ve eski arabaları servis geri çağırmış ama Trdeki araçları çağırıp değiştirmişlermidir bilmiyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

"Dodo93'ün dediği gibi" kafam iyice karıştı gece gece 😀
Kaç modele kadar olanlarda vardı acaba bu sorun 🥹 çok soru sorduğumun farkındayım kusura bakmayın cidden, bi arabada karar kılmak bütçeyi denkleştirmekten daha zor nerdeyse..
 
Kaç modele kadar olanlarda vardı acaba bu sorun 🥹 çok soru sorduğumun farkındayım kusura bakmayın cidden, bi arabada karar kılmak bütçeyi denkleştirmekten daha zor nerdeyse..
Cahil olduğum bir konu ama 2023 üretim sonrası değiştirmişler eski nesil arabaların yeni zincire geçirmek için yeni nesil üst kapakta lazımmış toplam 50 civarı tutuyormuş (bence bu fiyata gerçekten halloluyor ise iyi)

Türkiye'de servis karşılamamış değişimi
 
Anladığım kadarıyla 1.2 si de 1.5 i de riskli bu arabanın.
 
Geri
Top