şimdi bende havit fuxi h3 var ve döngel ı kırdım sonra yaptirmasi 500 TL olduğundan bende diyorum yeni mikrofon alayım biraz daha koyup şuan bende bloothot...
tek tek toplamak yerıne ındrım bekle hazır sıstem al guzel bır fıyata bence tek tek daha uzun surebılır hem toplaman bujde eger ıyı fıyattan almassan...