Öylesine bir soru

arkadaşlar merhaba nedenini bilmediğim bir şekilde benim gözlerim dışa doğru çıkık genel belirtilerde tiroitten kaynaklı deniliyor ancak tiroit testinde sonuçlarım normal çıkıyor bu göz meselesi hayatımı çok bozdu toplum içine giremiyorum özgüvenimi baya kaybettim bu hastalık için hangi bölüme giderim
fotograf atabilir misin
 
Gözünüzün dışa çıkık olması yeni mi oldu eskiden beri mi vardı ?
Tiroit kaynaklıysa endokrine gitmen gerekir.
Göz doktorunada gitsen tavsiyede bulunur belki gözlük filan takarak biraz kamufule edebilirsin.
 
Gözünüzün dışa çıkık olması yeni mi oldu eskiden beri mi vardı ?
Tiroit kaynaklıysa endokrine gitmen gerekir.
Göz doktorunada gitsen tavsiyede bulunur belki gözlük filan takarak biraz kamufule edebilirsin.
yaklaşık 10 seneden fazla hocam bu kadar takmıyordum normalde büyüdükten sonra insanlar dalga geçince koyuyor ne yazık ki
neyden kaynaklı olduğunu bilmiyorum dediğim gibi ama yüksek ihtimal graves kaynaklı belirtiler filan uyuyor çünkü MHRS de dahiliyeye gözükmeden bu bölümden randevu alınamaz diyor dahiliye bakar mı tiroite
 
Endokrin dahiliyenin alt dalı zaten ilk önce genel dahiliye bakar gerek duyarsa yönlendirir.
Siz yine doktora gittiğinizde endokrine yönlendirebilir misiniz diye rica edin.
 
Bilgim yok maalesef. Onuda göz doktoru anlar. Kelime olarak anladığım orbita=küre kompresyon=bası de=zıttı
Göz kürelerinin bası yapmasını engellemek gibi bir şey ortaya çıkıyor tabi siz araştırmışsınızdır.
 
Bilgim yok maalesef. Onuda göz doktoru anlar. Kelime olarak anladığım orbita=küre kompresyon=bası de=zıttı
Göz kürelerinin bası yapmasını engellemek gibi bir şey ortaya çıkıyor tabi siz araştırmışsınızdır.
evet araştırdım neyse sağ olun tekrardan
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,992
Mesajlar
11,083,074
Üyeler
198,225
Son üye
ka1zen
Geri
Top