Uygulamadaki ürün arama özelliği çok kötü geliştirilmeli mesela ram yazıyorum ram kelimesine ait bir şey bulunamadı gibi bir şey diyor ama ram satanlar var aslında sadece arama bulamıyor.
RTX 2060 diye aratınca GTX 1080 li full sistem çıkıyor. Bi de birisi 3800₺ ye 8 GB VRAM i olan RTX 2060 koymuş ama modelinin ne olduğu belli bile değil. Ben mi bi şeyi kaçırıyorum yoksa siz hiç kontrol etmiyor musunuz?
Ürünleri pazara koyarlarken kategori kategori koymaları daha iyi olabilir. Mesela ben Red Switch mekanik bir klavye arıyorum. Ama benim karşıma çok farklı ürünler, aramak istemediğim ürünler çıkıyor ve bunlar benim aradığım ürünün önüne geçiyor. Ayrıca Bursa/İstanbul gibi kriterler de gelebilir. Elden almak isteyenler için. İnternet sitesinde bu kriteri göremedim.
Daha önceki yorumlar da belirttim. Fiyatlandırmalara bizlerin müdahale etme hakkı yoktur. Ayrıca yeni güncellemede kullanıma sunduğumuz özelliklerden bahsetmek istiyorum;
Yurtiçi Kargo Anlaşması
Satış tamamlandıktan sonra maksimum 2 -3 iş günü içerisinde ödeme aktarımı
Dijital ürün satışı, E-Pin
Referans sistemi ile kazanılan ücretler harcanır hale getirildi
Kusurlu/bozuk, anlatıldığı gibi olmayan ürünlerde ödenen kargo ücreti aktarımı
Cüzdan sistemi
İlan öne çıkarma
İsteğe bağlı kullanıcı engelleme
Yorumları şikayet etme
Mesaj otomatik birleştirildi:
Aynı zamanda sıkça yönelttiğiniz soruların cevabını burada bulabilirsiniz!
Ürünlerimi satışa nasıl çıkartabilirim?
Ürünlerinizi satışa çıkarmadan önce satıcı profili oluşturmalısınız. Satıcı profili için sizden istediğimiz bilgiler; IBAN numarası, IBAN’a ait ad-soy ad ve T.C. kimlik numaranız gereklidir. IBAN numaranız yok ise ailenizde herhangi bireyin bilgilerini girebilirsiniz.
T.C. Kimlik numaramı istemenizin sebebi nedir?
Güvenli alışverişi sağlamak için istemekteyiz. Bilgileriniz tamamen Oyuncu Market güvencesi ve gizlilik esas ilkelerine uygun bir şekilde saklanmaktadır.
Ürünümü nasıl kargoya verebilirim?
Ürününüz satıldıktan sonra Satış İşlemleri menüsünde bulunan, Sipariş Durumunda sekmesine tıklayıp size özel ürettiğimiz kargo kodu ile gönderim yapabilirsiniz. Ürününüzü kargoya verirken, kargo görevlisine: “Kampanyalar kısmında bulunan Oyuncu Market ile gönderim yapmak istiyorum.” Demeniz yeterlidir.
Ürünüm alıcıya ulaştı, ne yapmam gerekiyor?
Ürününüz alıcıya ulaştıktan sonra 48 saat boyunca test ve iade hakları bulunduğunu unutmayınız. Keyfi iade, alıcı tarafında verilen hasarda iade işlemi gerçekleştirilmez. 48 saat sonunda satışa otomatik onay verilir.
Ürünümün satışı tamamlandı, hesabıma ödeme ne zaman yapılır?
Satışınız başarıyla tamamlandığı takdirde Çarşamba günü iş saatlerinde ödemeniz hesabınıza aktarılacaktır.
Satışım tamamlandı, Çarşamba günü ücretim hesabıma gelmedi ne yapmalıyım?
Satışınız tamamlanmış ve Çarşamba günü ücretiniz hesabınıza aktarılmamışsa satıcı profili kısmında girdiğiniz IBAN veyahut ad-soy ad kısmında yanlışlık yapmış olabilirsiniz. Bu tarz durumla karşılaştığınızda destek ekibimize güncel bilgilerinizi aktararak, ödemenin geri aktarılması için talep oluşturunuz.
Ürünü kargolamadan önce video kaydı çekiniz. Bu video kaydında: O günün tarihi, Oyuncu Market üzerinden satış yaptığınızı, satılan ürünün çalıştığına dair test videosu çektiğinizi belirtiniz. Bu kanıt videosu, alıcı tarafında ürününüze gelebilecek hasar ve keyfi iadeleri önleyecektir.
Unutmayınız, ürününüzü kargolarken sağlam ve dayanıklı bir şekilde paketlemeniz zorunludur!
Satılan ürünümü kaç günde kargoya verme hakkım var?
Önerilen kargoya verme süresi 2 iş günüdür. Mazeret belirtilmesi halinde 1 iş günü daha eklenir. Aksi durumlarda alıcı ile satış sonrası chat ile iletişime geçerek durumu açıklamanız gerekmektedir.
Komisyon oranlarınız nedir?
Komisyon oranlarımız %3-%10 arası değişkenlik göstermektedir. Ürün ekleme ekranında hesabınıza ne kadar aktarılacağı tutarı görebilirsiniz.
Listeleme bekleyen ürünüm ne zaman satışa çıkar?
Satışa çıkardığınız ürünler, destek ekibimiz tarafından titizlikle kontrol edilmekte ve onaylanmaktadır. Ortalama ilan onaylama süresi 2-3 saat süresi içinde değişmektedir.
Ürün satın aldım, ücret doğrudan satıcıya mı aktarılıyor?
Ödeme yaptığınız ürünün ücreti doğrudan satıcıya aktarılmaz. Ödeme havuza aktarılır, ürün size ulaşır; ürün beklediğiniz gibiyse satışa onay verirsiniz.
Ürünüm hasarlı, kusurlu, eksik geldi ne yapmalıyım?
Uygulama üzerinden iade talebi oluşturup, destek ekibimize mesaj atınız. Destek ekibimiz hızlıca sizlere yardımcı olacak ve yönlendirecektir. Keyfi iadelere onay verilmemektedir.
Ürünü test etme hakkım var mı, onay sürem ne kadar?
Ürün size ulaştıktan sonra 48 saat test etme hakkınız mevcuttur. 48 saat süre içinde, herhangi bir kusur/arıza var ise bu tanımlanan süre içinde iade talebi oluşturmak zorunda olduğunuzu bildirmek isteriz. 48 saat sonunda iade talebi oluşturulamaz, satışa onay verilir. Dilerseniz 48 saat içinde satışa manuel onay verebilirsiniz.
Arkadaşınız sizin referans kodunuzla uygulamaya üye olup, ürünlerini sattığında; puancık kazanmaktasınız. Bu kazandığınız puancıkları alışverişlerinizde harcayabilirsiniz.
Ürünüm ne zaman kargoya verilir?
Satın aldığınız ürün, en geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilme zorunluluğu vardır. Satıcı üyemiz ile iletişim kurarak hızlı bir şekilde kargolamasını isteyebilirsiniz.
Satın aldığım ürün hangi anlaşmalı kargo ile gelecek?
PTT Kargo, Yurtiçi kargo ile çalışmaktayız. Satıcı ile iletişim kurarak, konumunuzda en hızlı hizmet veren kargo firması ile gönderilmesini isteyiniz.
Satıcı ile nasıl temas kurabilirim?
İlanların altında bulunan yorumlar kısmından iletişim kurabilirsiniz. Pazarlık yapabilir, detaylı fotoğraf isteyebilirsiniz. Satın aldığınız ürün sonrasında; satıcı ile özel mesajlaşma aktif hale gelecektir.
Oyuncu Market nedir?
Oyuncu Market, senin gibi kaliteli oyuncular için özel olarak tasarlanmış bir pazar yeri platformudur.
Oyuncu Market’te neler var?
Rekabetine rekabet katacak bilgisayar donanımları, oyun konsolları, çevre ekipmanları…
Kısaca oyuncuya hitap eden her ürün senin için burada! Unutma, sende rekabete katılmak; ürünlerini satmak istiyorsan tam aradığın yerdesin!
Bir fikrim var, size nasıl ulaşabilirim?
Fikirlerine çok değer veriyoruz. Bizlere fikir, öneri tavsiyesinde bulunmak istiyorsan; [email protected] mail adresimize her zaman mail atabilirsin. Ya da uygulama üzerinde bulunan destek ekibimize ulaşarak fikirlerini iletebilirsin.
Daha önceki yorumlar da belirttim. Fiyatlandırmalara bizlerin müdahale etme hakkı yoktur. Ayrıca yeni güncellemede kullanıma sunduğumuz özelliklerden bahsetmek istiyorum;
Yurtiçi Kargo Anlaşması
Satış tamamlandıktan sonra maksimum 2 -3 iş günü içerisinde ödeme aktarımı
Dijital ürün satışı, E-Pin
Referans sistemi ile kazanılan ücretler harcanır hale getirildi
Kusurlu/bozuk, anlatıldığı gibi olmayan ürünlerde ödenen kargo ücreti aktarımı
Cüzdan sistemi
İlan öne çıkarma
İsteğe bağlı kullanıcı engelleme
Yorumları şikayet etme
Mesaj otomatik birleştirildi:
Aynı zamanda sıkça yönelttiğiniz soruların cevabını burada bulabilirsiniz!
Ürünlerimi satışa nasıl çıkartabilirim?
Ürünlerinizi satışa çıkarmadan önce satıcı profili oluşturmalısınız. Satıcı profili için sizden istediğimiz bilgiler; IBAN numarası, IBAN’a ait ad-soy ad ve T.C. kimlik numaranız gereklidir. IBAN numaranız yok ise ailenizde herhangi bireyin bilgilerini girebilirsiniz.
T.C. Kimlik numaramı istemenizin sebebi nedir?
Güvenli alışverişi sağlamak için istemekteyiz. Bilgileriniz tamamen Oyuncu Market güvencesi ve gizlilik esas ilkelerine uygun bir şekilde saklanmaktadır.
Ürünümü nasıl kargoya verebilirim?
Ürününüz satıldıktan sonra Satış İşlemleri menüsünde bulunan, Sipariş Durumunda sekmesine tıklayıp size özel ürettiğimiz kargo kodu ile gönderim yapabilirsiniz. Ürününüzü kargoya verirken, kargo görevlisine: “Kampanyalar kısmında bulunan Oyuncu Market ile gönderim yapmak istiyorum.” Demeniz yeterlidir.
Ürünüm alıcıya ulaştı, ne yapmam gerekiyor?
Ürününüz alıcıya ulaştıktan sonra 48 saat boyunca test ve iade hakları bulunduğunu unutmayınız. Keyfi iade, alıcı tarafında verilen hasarda iade işlemi gerçekleştirilmez. 48 saat sonunda satışa otomatik onay verilir.
Ürünümün satışı tamamlandı, hesabıma ödeme ne zaman yapılır?
Satışınız başarıyla tamamlandığı takdirde Çarşamba günü iş saatlerinde ödemeniz hesabınıza aktarılacaktır.
Satışım tamamlandı, Çarşamba günü ücretim hesabıma gelmedi ne yapmalıyım?
Satışınız tamamlanmış ve Çarşamba günü ücretiniz hesabınıza aktarılmamışsa satıcı profili kısmında girdiğiniz IBAN veyahut ad-soy ad kısmında yanlışlık yapmış olabilirsiniz. Bu tarz durumla karşılaştığınızda destek ekibimize güncel bilgilerinizi aktararak, ödemenin geri aktarılması için talep oluşturunuz.
Ürünü kargolamadan önce video kaydı çekiniz. Bu video kaydında: O günün tarihi, Oyuncu Market üzerinden satış yaptığınızı, satılan ürünün çalıştığına dair test videosu çektiğinizi belirtiniz. Bu kanıt videosu, alıcı tarafında ürününüze gelebilecek hasar ve keyfi iadeleri önleyecektir.
Unutmayınız, ürününüzü kargolarken sağlam ve dayanıklı bir şekilde paketlemeniz zorunludur!
Satılan ürünümü kaç günde kargoya verme hakkım var?
Önerilen kargoya verme süresi 2 iş günüdür. Mazeret belirtilmesi halinde 1 iş günü daha eklenir. Aksi durumlarda alıcı ile satış sonrası chat ile iletişime geçerek durumu açıklamanız gerekmektedir.
Komisyon oranlarınız nedir?
Komisyon oranlarımız %3-%10 arası değişkenlik göstermektedir. Ürün ekleme ekranında hesabınıza ne kadar aktarılacağı tutarı görebilirsiniz.
Listeleme bekleyen ürünüm ne zaman satışa çıkar?
Satışa çıkardığınız ürünler, destek ekibimiz tarafından titizlikle kontrol edilmekte ve onaylanmaktadır. Ortalama ilan onaylama süresi 2-3 saat süresi içinde değişmektedir.
Ürün satın aldım, ücret doğrudan satıcıya mı aktarılıyor?
Ödeme yaptığınız ürünün ücreti doğrudan satıcıya aktarılmaz. Ödeme havuza aktarılır, ürün size ulaşır; ürün beklediğiniz gibiyse satışa onay verirsiniz.
Ürünüm hasarlı, kusurlu, eksik geldi ne yapmalıyım?
Uygulama üzerinden iade talebi oluşturup, destek ekibimize mesaj atınız. Destek ekibimiz hızlıca sizlere yardımcı olacak ve yönlendirecektir. Keyfi iadelere onay verilmemektedir.
Ürünü test etme hakkım var mı, onay sürem ne kadar?
Ürün size ulaştıktan sonra 48 saat test etme hakkınız mevcuttur. 48 saat süre içinde, herhangi bir kusur/arıza var ise bu tanımlanan süre içinde iade talebi oluşturmak zorunda olduğunuzu bildirmek isteriz. 48 saat sonunda iade talebi oluşturulamaz, satışa onay verilir. Dilerseniz 48 saat içinde satışa manuel onay verebilirsiniz.
Arkadaşınız sizin referans kodunuzla uygulamaya üye olup, ürünlerini sattığında; puancık kazanmaktasınız. Bu kazandığınız puancıkları alışverişlerinizde harcayabilirsiniz.
Ürünüm ne zaman kargoya verilir?
Satın aldığınız ürün, en geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilme zorunluluğu vardır. Satıcı üyemiz ile iletişim kurarak hızlı bir şekilde kargolamasını isteyebilirsiniz.
Satın aldığım ürün hangi anlaşmalı kargo ile gelecek?
PTT Kargo, Yurtiçi kargo ile çalışmaktayız. Satıcı ile iletişim kurarak, konumunuzda en hızlı hizmet veren kargo firması ile gönderilmesini isteyiniz.
Satıcı ile nasıl temas kurabilirim?
İlanların altında bulunan yorumlar kısmından iletişim kurabilirsiniz. Pazarlık yapabilir, detaylı fotoğraf isteyebilirsiniz. Satın aldığınız ürün sonrasında; satıcı ile özel mesajlaşma aktif hale gelecektir.
Oyuncu Market nedir?
Oyuncu Market, senin gibi kaliteli oyuncular için özel olarak tasarlanmış bir pazar yeri platformudur.
Oyuncu Market’te neler var?
Rekabetine rekabet katacak bilgisayar donanımları, oyun konsolları, çevre ekipmanları…
Kısaca oyuncuya hitap eden her ürün senin için burada! Unutma, sende rekabete katılmak; ürünlerini satmak istiyorsan tam aradığın yerdesin!
Bir fikrim var, size nasıl ulaşabilirim?
Fikirlerine çok değer veriyoruz. Bizlere fikir, öneri tavsiyesinde bulunmak istiyorsan; [email protected] mail adresimize her zaman mail atabilirsin. Ya da uygulama üzerinde bulunan destek ekibimize ulaşarak fikirlerini iletebilirsin.
Uygulamada kadının biri bana, fırtınalı havada kargoya gidip vermedim diye profilime kötü satıcı yazdı, ona bakabilir misiniz?
Bir de bana hakaretlerde bulundu o arkadaş, ben de sinirlenip iptal etmiştim.
Uygulamada kadının biri bana, fırtınalı havada kargoya gidip vermedim diye profilime kötü satıcı yazdı, ona bakabilir misiniz?
Bir de bana hakaretlerde bulundu o arkadaş, ben de sinirlenip iptal etmiştim.
Merhaba ben 23.03 de klavyemi sattım ödemesini sorduğum da sipariş gününden 7 gün sonra aktarılacağı söylendi ancak hala aktarılmadı ve desteğe yazdım bugün saat 11 de hala cevap verilmedi yardımcı olur musunuz ?