- Bütçe
- 5
Merhaba arkadaşlar,
Ağustos ayında ikinci el olarak bir şahıstan Palit RTX 5070 Ti Gamerock ekran kartı aldım. Ürün kutu ve faturalı olarak "garantili" denilerek satıldı. Kartın satılma serüveni (Taha Hacıgül → Hami → benim aldığım kişi → ben) biraz karışık.
Kartı satmak veya takas etmek istediğimde alıcıların yaptığı kontroller sonucu büyük bir sorunla karşılaştım:
Fatura Tutarı ve Türü: Kartın orijinal faturası (Taha Hacıgül adına kesilmiş) sadece 0.91 TL tutarında kesilmiş. Faturanın, ürünün bir sponsorluk/tanıtım ürünü olduğu için bu şekilde düşük meblağlı kesildiği iddia ediliyor. Yetkili servislerin bu faturayı garanti başlangıcı olarak kabul etme olasılığı çok düşük mü ?
Seri Numarası Eksikliği: Fatura üzerinde ekran kartının seri numarası (S/N) KESİNLİKLE yer almıyor. Bu durum, faturadaki ürünün benim elimdeki kart olduğunu kanıtlamayı imkansız hale getiriyor. Garanti takibinin seri numarası üzerinden yapıldığı düşünüldüğünde, garantinin nasıl işleyeceği tam bir belirsizlik.
Kartı bana satan kişi, kendisinin de Hami'den "garantili" diye aldığını söyledi. Hami'ye ulaşıldığında ise, Taha Hacıgül'ün ürünü satarken "garantili" dediğini ve sorun yaşanmayacağını taahhüt ettiğini iletiyor.
Benim için en kritik soru: Elimdeki bu kart garantili midir, değil midir ve ayrıca tamir edilemez durumlarda ne yaşayacağım ?
Şimdiden teşekkürler.
Ağustos ayında ikinci el olarak bir şahıstan Palit RTX 5070 Ti Gamerock ekran kartı aldım. Ürün kutu ve faturalı olarak "garantili" denilerek satıldı. Kartın satılma serüveni (Taha Hacıgül → Hami → benim aldığım kişi → ben) biraz karışık.
Yaşadığım Sorun ve Garanti Durumu
Kartı satmak veya takas etmek istediğimde alıcıların yaptığı kontroller sonucu büyük bir sorunla karşılaştım:
Fatura Tutarı ve Türü: Kartın orijinal faturası (Taha Hacıgül adına kesilmiş) sadece 0.91 TL tutarında kesilmiş. Faturanın, ürünün bir sponsorluk/tanıtım ürünü olduğu için bu şekilde düşük meblağlı kesildiği iddia ediliyor. Yetkili servislerin bu faturayı garanti başlangıcı olarak kabul etme olasılığı çok düşük mü ?
Seri Numarası Eksikliği: Fatura üzerinde ekran kartının seri numarası (S/N) KESİNLİKLE yer almıyor. Bu durum, faturadaki ürünün benim elimdeki kart olduğunu kanıtlamayı imkansız hale getiriyor. Garanti takibinin seri numarası üzerinden yapıldığı düşünüldüğünde, garantinin nasıl işleyeceği tam bir belirsizlik.
Satıcıların İddiaları ve Benim Durumum
Kartı bana satan kişi, kendisinin de Hami'den "garantili" diye aldığını söyledi. Hami'ye ulaşıldığında ise, Taha Hacıgül'ün ürünü satarken "garantili" dediğini ve sorun yaşanmayacağını taahhüt ettiğini iletiyor.
Benim için en kritik soru: Elimdeki bu kart garantili midir, değil midir ve ayrıca tamir edilemez durumlarda ne yaşayacağım ?
Ben şu an kartın seri numarası ile distribütör sorgulaması yapmaya çalışıyorum. Tecrübeli arkadaşların yönlendirmelerine ve fikirlerine çok ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkürler.