BerkW
80+ Bronze
- Katılım
- 24 Şubat 2021
- Mesajlar
- 815
- Reaksiyon skoru
- 263
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
evet çok haklısınız yardımınız için teşekkür ediyorumAtm'ler müşteri odaklı hizmetler olduğu için ve son işlemi kim yapıyorsa tabiri de caizse o Atm o müşterinin hizmetindedir ve o an da onundur diye düşünebilirsin.
O yüzden paranız ve Kart'ınız sizin için kıymetli ise başında saatler geçse de beklemek zorundasınız.
Yok eğer vaktim değerli ben gideceğim uğraşamam derseniz de siz gittikten sonra Atm'nin aklı başına gelir ve kartı geri iade eder para ile birlikte sonrasını biliyorsunuz malum
Uzun lafın kısası ve en önemlisi sizi mağdur eden bir kurum var ve telefonlara da cevap vermiyor.
Şuan da sizin en önemli düşünmeniz gereken artık bu kurum ile çalışmaya devam etmeyi düşünmeniz ya da düşünmemeniz
Yarın daha yüklü bir mebla ile bu tarz bir sıkıntı yaşadığınızı da düşünün derim.