ZodiacArs01
80+ Bronze
- Katılım
- 5 Ekim 2022
- Mesajlar
- 1,951
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 528
- İsim
- Yusuf Kaplan
Naysta olamaz sıstemde ıade bakıye gozukmuyorsa. Cunku ne olursa olsun ıade bakıye kurumdan cıktıysa bankada gozukur. Amazon tarafı ıade ıslemını yapmamıs. İstediğin yerden al guvenılır bır yerse ve ıade paranı bankaya transfer ettıyse ıs artık bankadadır. Zaten musteri temsılcısı bızden ıade cıkmıs bankayla gorusun dememıs farklı farklı kayıt acmıslar.Sorun bence Naystadır. Amazon iadeyi çok hızlı yapıyor. Nays'ta eskiden girebildiğim hesabıma aylardır giremiyorum. Müşteri hizmetleri bile çözüm bulamıyor. Gördüğüm en kötü Sanal bankacılık uygulaması.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Urunun amazona ıade seklınde ulastıgına daır bır bılgı var mı? Belki İade edilen urun ulasmamıstır vs.2 Mayısta Amazon'dan Amazon satıcılı bir ürün aldım. Üründe problem vardı, değişimini yaptılar. Gelen 2. Üründe problemliydi. Mecburen iade yapmak zorunda kaldım.
10 Mayısta iade ettim. Tam 14 gün geçti ancak iade onaylanmasına rağmen parayı göremiyorum. Nays ile ödeme yapmıştım. Burada sorun Amazon'da mı Nays'ta mı emin olamıyorum. Amazon'u defalarca kez aradım. Hep kayıt oluşturdular, departman vs size dönüş yapacak, bilgi verecek denildi. Tahmin edeceğiniz gibi bir gelişme olmadı. Bu durumdan sıkıldım, benzer bir durum yaşadınız mı? Ne önerirsiniz?