Arkadaşlar merhaba,
6 Şubat tarihinde Pazarama’dan monitör aldım, 7 Şubatta henüz kargoya verilmeden iptal ettim. Ürün kargolanmadığı için aynı gün içerisinde ücret iadeniz yapılmıştır dendi fakat hala iade yapılmadı. Bankamı aradığımda provizyonda herhangi bir işlem olmadığını, eğer iadeyi yaptılarsa dekont, referans numarası veya provizyon numarası gibi iadeyi kanıtlayacak bir bilgi paylaşabilirlerse kontrol edebiliriz dedi. Salı günü Pazaramayı arayıp durumu anlattım finans departmanlarına ilettiklerini söylediler fakat herhangi bir dönüş alamadım. Para iadesi yapılsaydı bir dekont veya referans numarası vermek bu kadar zor olmazdı. Nasıl ilerlemeliyim, nerelere şikayet edebilirim?
6 Şubat tarihinde Pazarama’dan monitör aldım, 7 Şubatta henüz kargoya verilmeden iptal ettim. Ürün kargolanmadığı için aynı gün içerisinde ücret iadeniz yapılmıştır dendi fakat hala iade yapılmadı. Bankamı aradığımda provizyonda herhangi bir işlem olmadığını, eğer iadeyi yaptılarsa dekont, referans numarası veya provizyon numarası gibi iadeyi kanıtlayacak bir bilgi paylaşabilirlerse kontrol edebiliriz dedi. Salı günü Pazaramayı arayıp durumu anlattım finans departmanlarına ilettiklerini söylediler fakat herhangi bir dönüş alamadım. Para iadesi yapılsaydı bir dekont veya referans numarası vermek bu kadar zor olmazdı. Nasıl ilerlemeliyim, nerelere şikayet edebilirim?