Ram konusunda yardım

Katılım
7 Kasım 2022
Mesajlar
110
Reaksiyon skoru
11
Merhabalar arkadaşlar t force vulcan 2*8 16 GB 3600 MHz ramlerim var anakartim 4 ram slotu destekliyor 2 sorum olacak
1) 2*16 mi yoksa 4*8 stabil çalışır mı
2) yeni alacağım ramleri farklı marka alsam sorun yaşar mıyım

Şimdiden teşekkür ederim
 
Merhabalar arkadaşlar t force vulcan 2*8 16 GB 3600 MHz ramlerim var anakartim 4 ram slotu destekliyor 2 sorum olacak
1) 2*16 mi yoksa 4*8 stabil çalışır mı
2) yeni alacağım ramleri farklı marka alsam sorun yaşar mıyım

Şimdiden teşekkür ederim
1- fark etmez 4x8 de aynı işi görür.
2- Aynısından almaya çalış. Farklıda sorun olma ihtimali var.
 
İki şekilde de alabilirsin çok bir şey fark etmez.
Atıyorum 32 + 32 + 32'lik ana kartın olsaydı mesela ama 32 GB Tam kullanmasaydın diğer ramleri kullanamazdı sistem sadece o olurdu.

Aynı Frekans + CL değerine ramlerden aynı GB oranında alıp takmanı öneririm
 
İki şekilde de alabilirsin çok bir şey fark etmez.
Atıyorum 32 + 32 + 32'lik ana kartın olsaydı mesela ama 32 GB Tam kullanmasaydın diğer ramleri kullanamazdı sistem sadece o olurdu.

Aynı Frekans + CL değerine ramlerden aynı GB oranında alıp takmanı öneririm
Aynı frekans aynı Cl değerinde olupta farklı marka alsam olur mu
 
Merhabalar arkadaşlar t force vulcan 2*8 16 GB 3600 MHz ramlerim var anakartim 4 ram slotu destekliyor 2 sorum olacak
1) 2*16 mi yoksa 4*8 stabil çalışır mı
2) yeni alacağım ramleri farklı marka alsam sorun yaşar mıyım

Şimdiden teşekkür ederim
Bence 2x16 yap. 4x8 de RAM'lerden birinin çipi farklı olursa sorun yaşatabiliyor ya da alacaksan dual kit olarak al. Sorun yaşama ihtimalin azalır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,186
Mesajlar
11,085,123
Üyeler
198,259
Son üye
cahilsavar31
   
Geri
Top