herkes iptal etme şikayetçi ol demiş te ben de bir e ticaret firmasının depo bölümünde çalıştım, bazen bizim de başımıza geliyordu bu tür olaylar, bizde arayıp stok karışıklığından dolayı elimizde olmadığını, iptal etmelerini rica ediyorduk, iptal etmezlerse teslim süresinin 1 aya kadar ulaşabileceğini belirtiyorduk, tabi belki bu satıcı daha yüksek fiyattan satmak için iptal ettiriyor da olabilir, senin inisiyatifine kalmış bir şey
ben aradım konuştum zaten iade kabul etmiyorum gerekirse 1 yıl beklerim ürünümü istiyorum gerekirse trendyol satıyor oradan alıp göndersinler umrumda değil ben iade değil ürünümü istiyorum sözleşmede yazıyor hakkım bu benim dedim
herkes iptal etme şikayetçi ol demiş te ben de bir e ticaret firmasının depo bölümünde çalıştım, bazen bizim de başımıza geliyordu bu tür olaylar, bizde arayıp stok karışıklığından dolayı elimizde olmadığını, iptal etmelerini rica ediyorduk, iptal etmezlerse teslim süresinin 1 aya kadar ulaşabileceğini belirtiyorduk, tabi belki bu satıcı daha yüksek fiyattan satmak için iptal ettiriyor da olabilir, senin inisiyatifine kalmış bir şey
geçen de foruma elmacık güvenilir mi dedim herkes güvenilir dedi şimdi şansa bana mı patladı iade ederlerse kara cuma indirimini kaçırıp zamlı fiyattan almış olacağım keşke o zaman başka satıcıdan alsaydım
hepsiburada dan indirimdeyken elmacık adlı satıcıdan ddr5 6000 mhz 2 adet ram aldım 3 saat sonra beni arayıp siparişi iptal etmemi ürünün elinde kalmadıklarını söylüyorlar iptal etsem aynı fiyata o ürünü bulamıyorum ne yapmam lazım yarımınızı fikrinizi bekliyorum haksızlık bu
İptal etmeyin, ürünü göndermeyecek bile olsalar hepsiburada nın kendisine durumu bildirin mağazaya ceza keserler size de en kötü ihtimalle kupon verirler. Ürünü size göndermek zorundalar eğer ellerinde yoksa kendileri iptal etsin o zaman arayıp iptal edin demek terbiyesizlik resmen. Hem istediğin gibi satış yap, elinde stok olsun veya olmasın hemde müşterini mağdur et yok ya. Her satıştan para kazanmak zorunda değiller ya. Müşteri memnuniyeti diye bir gerçek var. Siz siparişi vermişsiniz, madem kendi hataları cezasına katlanmalılar.
İptal etmeyin, ürünü göndermeyecek bile olsalar hepsiburada nın kendisine durumu bildirin mağazaya ceza keserler size de en kötü ihtimalle kupon verirler. Ürünü size göndermek zorundalar eğer ellerinde yoksa kendileri iptal etsin o zaman arayıp iptal edin demek terbiyesizlik resmen. Hem istediğin gibi satış yap, elinde stok olsun veya olmasın hemde müşterini mağdur et yok ya. Her satıştan para kazanmak zorunda değiller ya. Müşteri memnuniyeti diye bir gerçek var. Siz siparişi vermişsiniz, madem kendi hataları cezasına katlanmalılar.
hocam bilmiyorum ya taş çıkarayım derken göz yarmak istemiyorum şimdi alsam 200 tl fazla çıkacak cebimden bu olayın sonucu açıklana kadar zam gelir asgari ücret zamı açıklanacak onun da zamı gelir birde üzerine benimkini iade ederlerse daha çok zararda çıkar mıyım diye düşünüyorum
hocam bilmiyorum ya taş çıkarayım derken göz yarmak istemiyorum şimdi alsam 200 TL fazla çıkacak cebimden bu olayın sonucu açıklana kadar zam gelir asgari ücret zamı açıklanacak onun da zamı gelir birde üzerine benimkini iade ederlerse daha çok zararda çıkar mıyım diye düşünüyorum
hocam hepsiburadayla konuştum ellerinde yok aynı üründen de başka kimse hepsiburada dan satmıyor aldıramıyoruz diyorlar şikayet telebi oluşturdular 1 hafta sürermiş 1 hafta sonra bana para iadesi yapmazlar diymi 1 hafta sonra fiyatlar iyice artar
Mesaj otomatik birleştirildi:
hocam hepsiburadayla konuştum ellerinde yok aynı üründen de başka kimse hepsiburada dan satmıyor aldıramıyoruz diyorlar şikayet telebi oluşturdular 1 hafta sürermiş süreç satıcısın iptal etme hakkı varmış 1 hafta sonra bana para iadesi yapmazlar diymi 1 hafta sonra fiyatlar iyice artar
İade yapma ihtimali var ama bence 1 hafta içerisinde pek bir fiyat artışı olacağını sanmıyorum. Sen yeterince baskıyı yap mağdur olmamaya çalış. Satıcının bir kolpaciligi varsa hepsiburada seni mağdur etmez ama aldırmıyoruz demeleri ilginç açıkçası. Keşke her e ticaret sitesi Amazon gibi olsa, kendi kârindan çok müşteri memnuniyetini benimsiyorlar
aradım şimdi elimizde yok beklersiniz öyle ne yapmayı düşünüyorsunuz elimizde yok temin edemiyoruz falan dedi bende gerekirse başkasından alıp ürünümü gönderin ben ürünümü istiyorum bekliyeceğim göndermenizi dedim tamam nasıl isterseniz dedi kapattı
arkadaşlar son güncel durum bu gün aradılar kargonuzu gününde gelmiş gibi göstericez olur mu parçanızı da yurt dışından getirtiyoruz 1 hafta sonra kargoya vericez dediler sizce bu durumu kabul etmeli miyim yoksa biraz daha tepki gösterirsem erken verirler mi kargoya ne yapmamı tavsiye edersiniz daha düne kadar da 1 ayı bile geçer gelmesi tedarikçi firmamızda ürün yok diyorlardı yurt dışından gelme olayı da yalan oyalama taktiği olabilir mi
arkadaşlar son güncel durum bu gün aradılar kargonuzu gününde gelmiş gibi göstericez olur mu parçanızı da yurt dışından getirtiyoruz 1 hafta sonra kargoya vericez dediler sizce bu durumu kabul etmeli miyim yoksa biraz daha tepki gösterirsem erken verirler mi kargoya ne yapmamı tavsiye edersiniz daha düne kadar da 1 ayı bile geçer gelmesi tedarikçi firmamızda ürün yok diyorlardı yurt dışından gelme olayı da yalan oyalama taktiği olabilir mi
öyle diyorlar hocam zaten geç teslim etme cezası var ya tahmini teslimat tarihini geçmeden teslim almış gibi gözükeceğim 1 hafta sonra göndereceğiz parça yurt dışından gelince dediler
öyle diyorlar hocam zaten geç teslim etme cezası var ya tahmini teslimat tarihini geçmeden teslim almış gibi gözükeceğim 1 hafta sonra göndereceğiz parça yurt dışından gelince dediler
Ürün eline gelmeden hiç bir şeyi onaylamayacağını söyle.Geç teslim etme cezası varsa var paşa paşa öderler sen 1 hafta bekle kargoyu öyle kargolasınlar senin eline gelince onaylarsın.Dolandırmaya çalışıyorlar seni haberin olsun.