Rampage markası nasıl sizce ?

Hadicanmsnde

80+ Bronze
Katılım
21 Şubat 2021
Mesajlar
1,293
Reaksiyon skoru
448
Rampage marka olarak mouse klavye kullandım daha çok fakat memnun kalmadım. Biraz kullandıktan sonra sürekli günü geçirme için kullandığımı anladım. Sonra sadece mouse padlerini kullanmaya başladım. Şuan tekrar bir tane daha mouse pad aldım (ihtiyacım yoktu fakat büyük) fark ettim ki artık mouse padleri de kullanılmaz. Sizce nasıl bir tek ben mi yanlış düşünüyorum ?
 
Markaya göre değil modele göre yargılamak lazım. Her markanın çok iyi ve çok kötü ürünleri var bu normal bir şey. Rampage'in de çok iyi ürünleri mevcut.
 
Markaya göre değil modele göre yargılamak lazım. Her markanın çok iyi ve çok kötü ürünleri var bu normal bir şey. Rampage'in de çok iyi ürünleri mevcut.
Misal hangi ürünleri güzel ?
 
Geri
Top