Belki hatırlayanlar olacaktır, 11/1/21 tarihinde Rampage RM-344 monitörde yaşadığım sıkıntılardan dolayı servise yollamak zorunda kaldım, 20/1/21 itibariyle yani bugün teslim almış bulunuyorum.
Uzun yıllar sonra ilk kez bir ürünü garantiye vermek zorunda kaldığım için çok zorluk çektim. Kimse sürecin nasıl işlediğini doğru düzgün anlatmadığı için konuyla ilgili bir yazı hazırlamak istedim. Bunun için aynı sıkıntılar başına gelen olursa bu yazıyı okuduğunda bir nebze faydası dokunmasını istediğim için yaşanan süreci adım adım anlatmaya çalışacağım. Öncelikle pandemi süreci olduğu için pek çok şeyin değişmiş olduğunu söyleyebilirim.
Adım 1: Segment Bilgisayar ile iletişime geçtim ve telefonda ilgili bölüme bağlanıp anlaşmalı oldukları UPS kargo için kod verdiler. Ürünü yollarken garanti belgesi ve faturasını eksiksiz bir şekilde kutusuna hazırlıyoruz.
Adım 2: UPS kargo elden kargo kabul etmiyormuş pandemi süreci gerekçesiyle, bu yüzden google arama motoruna ''UPS Kargo Çağır'' yazarak, sitesine girdiğimizde çıkan formu eksiksiz ve doğru şekilde dolduruyoruz.
Adım 3: UPS kargo 1 gün içerisinde kargonuz için gelecektir, Segment Bilgisayarın size vermiş olduğu kodu kargocuya veriyorsunuz ve sizden istenen diğer bilgileri paylaşıyoruz.
Adım 4: Ürün bu aşamada artık servisin ellerinde arıza tespiti, testler vs. için işleme alınacak. Not: Segment Bilgisayar'dan bilgi almak için birkaç kez aradım, normal şartlarda bilgilendirme için mesaj yollandığı söylendi ancak bana bilgilendirme için hiçbir mesaj gelmedi. Bu yüzden çok endişeli bir şekilde beklediğimi söyleyebilirim.
Adım 5: Aradan geçen zamanın ardından hiç beklemediğim bir anda (bugün) UPS kargo işyerinde sorunları çözülen ürünümüzü bize ulaştırıyor.
Uzun yıllar sonra ilk kez bir ürünü garantiye vermek zorunda kaldığım için çok zorluk çektim. Kimse sürecin nasıl işlediğini doğru düzgün anlatmadığı için konuyla ilgili bir yazı hazırlamak istedim. Bunun için aynı sıkıntılar başına gelen olursa bu yazıyı okuduğunda bir nebze faydası dokunmasını istediğim için yaşanan süreci adım adım anlatmaya çalışacağım. Öncelikle pandemi süreci olduğu için pek çok şeyin değişmiş olduğunu söyleyebilirim.
Adım 1: Segment Bilgisayar ile iletişime geçtim ve telefonda ilgili bölüme bağlanıp anlaşmalı oldukları UPS kargo için kod verdiler. Ürünü yollarken garanti belgesi ve faturasını eksiksiz bir şekilde kutusuna hazırlıyoruz.
Adım 2: UPS kargo elden kargo kabul etmiyormuş pandemi süreci gerekçesiyle, bu yüzden google arama motoruna ''UPS Kargo Çağır'' yazarak, sitesine girdiğimizde çıkan formu eksiksiz ve doğru şekilde dolduruyoruz.
Adım 3: UPS kargo 1 gün içerisinde kargonuz için gelecektir, Segment Bilgisayarın size vermiş olduğu kodu kargocuya veriyorsunuz ve sizden istenen diğer bilgileri paylaşıyoruz.
Adım 4: Ürün bu aşamada artık servisin ellerinde arıza tespiti, testler vs. için işleme alınacak. Not: Segment Bilgisayar'dan bilgi almak için birkaç kez aradım, normal şartlarda bilgilendirme için mesaj yollandığı söylendi ancak bana bilgilendirme için hiçbir mesaj gelmedi. Bu yüzden çok endişeli bir şekilde beklediğimi söyleyebilirim.
Adım 5: Aradan geçen zamanın ardından hiç beklemediğim bir anda (bugün) UPS kargo işyerinde sorunları çözülen ürünümüzü bize ulaştırıyor.