Neler Yeni

İnceleme Asus Servis Süreci ve Sonrası

Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,406
Ama tüm kutu içeriğinin yollanması gerekiyor, sizde mouse da varmış kutu içinde. Tüm paketi yollamamışsınız.
Büyük ihtimalle klavye değil cihaz değişimi yapacaklardı, ondan tüm kutu içeriğini istediler.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Nereye yazdınız ?
cihaz değişimi yapacaklardı evet fakat gel görki fatura sahibi ben olmadığım için ürün bana gelmeyecekti :) mouse'yi arkadaşım'dan alacaktım tekrar göndermek için fakat gel görki bana ürün değişim olsa dahi size gelmez dediler fatura sahibine gider dediler
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Lenovo cihazımda da garanti bu şekildeydi umarım Asus'ta böyle sorunlar yaşamam.
 

GirayHan

80+ Platinum
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
10,318
bu arada asus tr'yi 3 kere mahkemeye verip 3'ünde de kazanmış biriyim. bu asus'a msi'a falan acımayacaksınız sorunu çözmediler mi muhattap aramayıp direkt thh yoluna gidin. zaten thh binlerce emsal kararla dolmuş durumda asus'un.
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
bu arada asus tr'yi 3 kere mahkemeye verip 3'ünde de kazanmış biriyim. bu asus'a msi'a falan acımayacaksınız sorunu çözmediler mi muhattap aramayıp direkt thh yoluna gidin. zaten thh binlerce emsal kararla dolmuş durumda asus'un.
Hangi anlaşmazlıklarınız oldu asusla ve nasıl kararlar çıktı?
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,258
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,309
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
bu arada asus tr'yi 3 kere mahkemeye verip 3'ünde de kazanmış biriyim. bu asus'a msi'a falan acımayacaksınız sorunu çözmediler mi muhattap aramayıp direkt thh yoluna gidin. zaten thh binlerce emsal kararla dolmuş durumda asus'un.
ben başvurdum, 5 ay oldu, karar bekliyorum.
 

Ömer Murat KARACA

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,528
Dahası  
Reaksiyon skoru
999
İsim
Ömer Murat KARACA
Talihsiz bir süreç olmuş. Geçmiş olsun. Ben de geçen 2-3 hafta önce bir servis süreci yaşadım kendileriyle.

Asus Tuf F15 FX506HE-HN011 (İ5 11400H - RTX 3050Tİ) laptopumu normal bir şekilde kapattım, birkaç saat sonra açmaya çalıştığımda tepki vermiyordu. Kendilerini aradım, üç beş bir şeyler yaptırdı ama düzelmeyince kayıt oluşturup cihazı gönderdim. Şikayet olarak tepki olmayışını ve ekranda 7-8 ay önce kendi kendine beliren beyaz bir lekeyi yazdım. UPS gelmeyince kendim şubesinden verip cihazı gönderdim.

Cihaz ellerine ulaştıktan 3-4 gün sonra bilgisayarın şifresini sormak için aradılar. Anakartın kısa devreye düştüğünü, kullanılamaz halde olduğunu ve bu sebeple garanti kapsamında ücretsiz şekilde anakartın sıfırı ile değiştiğini söylediler. Ayrıca ekrandaki lekeden dolayı da paneli de değiştirmişler.

Kargo süreçleri dahil toplam 8-9 gün içinde cihaz dış kasa ve klavye haricinde sıfırlanmış şekilde elime ulaştı. Paketleme size geldiği gibi zayıftı, dış kutu açılmasın diye bant atıp göndermişler. Ekrandaki lekeden dolayı fiyat kırar 15 civarına satar yükseltirim dediğim cihazı servis sayesinde 17K'dan satıp yerine yine Asus Tuf serisinden güncel bir cihaz aldım.

Bu arada cihaz değişim durumlarında kim gönderdiyse ona yeni ürün gönderilir diye biliyorum, iade harici sizle muhatap olmalılar yani. Umarım en kısa zamanda çözersiniz sorununuzu.
 

LaZz61

80+ Silver
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
2,336
Dahası  
Reaksiyon skoru
963
İsim
mehmet ali oğuz
Asus rog ekran kartı için servispoint ile çok hızlı çözümlemişlerdi direk rapor çıkarıp gönderiyorlardı internetten araştırınca çok nalet firma görmüş korkmuştum :) Bir kere Doa raporunu imzasız kaşesiz göndermişlerdi gerçi oda var :)
 

121709

80+ Silver
Katılım
19 Ocak 2023
Mesajlar
3,092
Asus'un tr servisi rezalet.
 
Top Bottom