mandog
80+ Silver
- Katılım
- 26 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 2,706
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1,269
- İsim
- Mertol
Öncelikle ilk defa bu kadar uzun konu açıyorum. Resimler oldukça büyük duruyor bunu ne yazık ki çözemedim.
Bahsi geçen servis: SMS InfoComm (Acer vs Asus ortak servisi)
Aldığım hizmet için hiçbir ücret ödemedim.
Cihazımda yaşadığım uyku moduna geçtiğinde fanların çalışamsı ve CTRL tuşunda gıcırdama olduğundan dolayı 4 Mayısta saat 16.00 civarında Asus Rma üzerinden Onarım kaydını oluşturdum. Forumları vs doldurduktan sonra 24 saat içinde servise göndermeden önce yapamam gerekenleri ve kargo takip numaramın yazılı olduğu bir mail göndereceklerini belirttiler. 1 saat sonra da bahsettikleri mail geldi. Cihazın kutusu haricinde ekstra bir kutuya koyup, paketledim. Kargo için 3 iş günü içerisinde UPS Kargo ile adresimden alınacağı söylendi ve (7 mayısta) 3.iş gününün ortasında UPS Kargo cihazı teslim aldı. Ertesi gün SMS InfoComm'a yani yetkili servise ulaştı. 2 gün sonra yani 10 mayısta cihazın onarımına başlandı 12 mayısta da onarım bitti. Servisi aradığımda cihazda sadece yazılımsal bir sorun olduğu ve bir uygulama ile sorunun çözüldüğü, cihazın bakımlarının yapılıp gönderilmek üzere kargoya verildiği söylendi. Bu bilgileri almak içinde servisi arayıp sormanız gerekiyor, kendileri ücret gerekmediği sürece aramıyorlarmış. Asusun sitesinde hem cihaz teslim alınırken hem de geri gönderilirken UPS Kargo aracılığı ile gerçekleşeceği belirtilirken cihaz teslim edilirken Yurtiçi Kargo ile geldi. Cihazı geri gönderirken aldıkları tek önlem telefon kutularının vs kaplandığı ince jelatine sarıp göndermişler. O jelatin de cihaz bana gelene kadar parçalanmıştı zaten. Kutu bana ulaştığındaki durumu:
Kutunun kulpu olmasa kutu açılıp cihaz düşecek. Hiçbir güvenlik önlemi yok. Neyse ki kutu açılmamış. Cihazı kutudan çıkarttığımda üst kapağı toz içindeydi. Klavye ve ekran ise nispeten daha temizdi. Servise göndermeme sebep olan sorunlara gelirsek hiçbir sorunum çözülmemiş. Format atıp geri göndermişler cihazı.
Yaklaşık 2 3 hafta sonra cihazın içini açmaya çalıştığımda bir tane vida çıkmak bilmedi. Her türlü yolu denedim en sonunda çıkartmayı başardım. Bu vidanın diğer vidalarla ne uzunluk olarak ne de tip olarak hiçbir benzerliği olmadığı gibi üstünde sakız gibi yapışkan bir madde vardı. Bundan dolayı çıkmıyormuş yerinden.
Bahsettiğim vida ve diğer vidalar:
Bu vida ile ilgili kayıt oluşturdum. Sonuçlandığında konuyu güncellerim.
Kapağı kaldırıp cihazın içine baktığımda ise sözde temizledikleri fanlar toz içindeydi. Bu tozun 2 haftada hele ki 2 haftadır neredeyse fan açmadığı halde bu hale gelmesi mümkün değil. Yaptık dedikleri tek şeyi de yapmamışlar maalesef.
Asus kayıt vs oluşturmadan önce de servisden memnun olup olmadığımı öğrenmek için aradı. Memnun olmadığımı söyledim ve detaylı bilgi almak için tekrar arayacaklarını, servisi not aldıklarını belirttiler. Bunu da ekleyeyim.
EDİT:
2 ay geçmesine rağmen hala sorunum çözülmedi. Asus Globalden cevap bekliyorum
EDİT-2: Asusa twitterden yazdıktan sonra ertesi gün arandım. Vidaların kontrol edildiğinde bir sorun olmadığı iletildi.
Sonuca gelirsek elimde hasar almış bir kutu, boşta geçen yaklaşık 2 hafta, cihazımla alakası olmayan bir vida ve boşta bir adet vida yuvası var. Cihazınız kullanılmayacak derecede değil ise bu servise(SMS InfoComm) asla cihazınızı göndermeyin.
Ekstra bir sorunuz varsa yanıtlayabilirim.
Bahsi geçen servis: SMS InfoComm (Acer vs Asus ortak servisi)
Aldığım hizmet için hiçbir ücret ödemedim.
Cihazımda yaşadığım uyku moduna geçtiğinde fanların çalışamsı ve CTRL tuşunda gıcırdama olduğundan dolayı 4 Mayısta saat 16.00 civarında Asus Rma üzerinden Onarım kaydını oluşturdum. Forumları vs doldurduktan sonra 24 saat içinde servise göndermeden önce yapamam gerekenleri ve kargo takip numaramın yazılı olduğu bir mail göndereceklerini belirttiler. 1 saat sonra da bahsettikleri mail geldi. Cihazın kutusu haricinde ekstra bir kutuya koyup, paketledim. Kargo için 3 iş günü içerisinde UPS Kargo ile adresimden alınacağı söylendi ve (7 mayısta) 3.iş gününün ortasında UPS Kargo cihazı teslim aldı. Ertesi gün SMS InfoComm'a yani yetkili servise ulaştı. 2 gün sonra yani 10 mayısta cihazın onarımına başlandı 12 mayısta da onarım bitti. Servisi aradığımda cihazda sadece yazılımsal bir sorun olduğu ve bir uygulama ile sorunun çözüldüğü, cihazın bakımlarının yapılıp gönderilmek üzere kargoya verildiği söylendi. Bu bilgileri almak içinde servisi arayıp sormanız gerekiyor, kendileri ücret gerekmediği sürece aramıyorlarmış. Asusun sitesinde hem cihaz teslim alınırken hem de geri gönderilirken UPS Kargo aracılığı ile gerçekleşeceği belirtilirken cihaz teslim edilirken Yurtiçi Kargo ile geldi. Cihazı geri gönderirken aldıkları tek önlem telefon kutularının vs kaplandığı ince jelatine sarıp göndermişler. O jelatin de cihaz bana gelene kadar parçalanmıştı zaten. Kutu bana ulaştığındaki durumu:
Kutunun kulpu olmasa kutu açılıp cihaz düşecek. Hiçbir güvenlik önlemi yok. Neyse ki kutu açılmamış. Cihazı kutudan çıkarttığımda üst kapağı toz içindeydi. Klavye ve ekran ise nispeten daha temizdi. Servise göndermeme sebep olan sorunlara gelirsek hiçbir sorunum çözülmemiş. Format atıp geri göndermişler cihazı.
Yaklaşık 2 3 hafta sonra cihazın içini açmaya çalıştığımda bir tane vida çıkmak bilmedi. Her türlü yolu denedim en sonunda çıkartmayı başardım. Bu vidanın diğer vidalarla ne uzunluk olarak ne de tip olarak hiçbir benzerliği olmadığı gibi üstünde sakız gibi yapışkan bir madde vardı. Bundan dolayı çıkmıyormuş yerinden.
Bahsettiğim vida ve diğer vidalar:
Bu vida ile ilgili kayıt oluşturdum. Sonuçlandığında konuyu güncellerim.
Kapağı kaldırıp cihazın içine baktığımda ise sözde temizledikleri fanlar toz içindeydi. Bu tozun 2 haftada hele ki 2 haftadır neredeyse fan açmadığı halde bu hale gelmesi mümkün değil. Yaptık dedikleri tek şeyi de yapmamışlar maalesef.
Asus kayıt vs oluşturmadan önce de servisden memnun olup olmadığımı öğrenmek için aradı. Memnun olmadığımı söyledim ve detaylı bilgi almak için tekrar arayacaklarını, servisi not aldıklarını belirttiler. Bunu da ekleyeyim.
EDİT:
2 ay geçmesine rağmen hala sorunum çözülmedi. Asus Globalden cevap bekliyorum
EDİT-2: Asusa twitterden yazdıktan sonra ertesi gün arandım. Vidaların kontrol edildiğinde bir sorun olmadığı iletildi.
Sonuca gelirsek elimde hasar almış bir kutu, boşta geçen yaklaşık 2 hafta, cihazımla alakası olmayan bir vida ve boşta bir adet vida yuvası var. Cihazınız kullanılmayacak derecede değil ise bu servise(SMS InfoComm) asla cihazınızı göndermeyin.
Ekstra bir sorunuz varsa yanıtlayabilirim.
Son düzenleme: