Başlıktaki monitörü Segment Bilgisayara göndermem gerekiyormuş, irtibata geçtim UPS kargo ile anlaşmalılar sanırım, UPS kargo ile monitörü yollamak üzere kod verdiler. Sonra UPS müşteri hizmetlerine ulaşmak için arıyorum, her aradığımda ve en az 30 dakika beklerken ''Müşteri temsilcilerimiz başka müşterilerimize hizmet vermektedir, beklettiğimiz için özür dileriz'' cümlesinden başka bir şey duymadığım gibi mh ulaşamıyorum. Sonra Segment Bilgisayarı arayıp durumu anlattığımda UPS kargo için pandemi nedeniyle elden kargo kabul etmeyip internetten form doldurup kargocu gelip alıyormuş, internetten talebi oluşturdum lakin, 2021-01-05 tarihli talep oluşturdum ve bugün çağrı iptal edilmiştir yazısı ile karşılaşıyorum, iptal açıklama mf yazıyor sadece. İnternette arıyorum hiçbir sonuç yok. Hayatımda ilk defa teknik servise ihtiyacım oldu, şu düştüğüm duruma bakın. Lütfen Allah rızası için beni şu sıkıntıdan aydınlığa çıkaracak çözüm için yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkür ediyorum.