Ertug Karakas
80+ Bronze
- Katılım
- 25 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 821
Dahası
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Klavye baya iyi Rampage Rapido ondan baya memnunum.Hayırlı olsunKlavye nasıl?
Klavye baya iyi Rampage Rapido ondan baya memnunum.Hayırlı olsunKlavye nasıl?
Bana çok hafif geldi nedense, bence ağırlığı gayet normalBu Mouse'lar çok ağır, bir arkadaşta denedim oyun oynarken kas yapıyorsun.
Aynı mouse'u denemiştim sanırım. Eğer G102 gibi bir Mouse kullanırsanız aradaki farkı anlarsınız.Bana çok hafif geldi nedense, bence ağırlığı gayet normal
Doğrudur brocum denerım umarımAynı mouse'u denemiştim sanırım. Eğer G102 gibi bir Mouse kullanırsanız aradaki farkı anlarsınız.
Hayır değil? Hero sensör 16K dpi var 2 katı perf nasıl daha iyi oluyor acaba ?Lightsync çok daha iyi zaten.?
16k di çok gereksiz ki en fazla 2k kullanırsın.Hayır değil? Hero sensör 16K dpi var 2 katı perf nasıl daha iyi oluyor acaba ?
ne kadar perf o kadar iyi zaten artık yapabilicegim bir şey yok aldım çoktan bugün eve gelicek kasayla beraber16k di çok gereksiz ki en fazla 2k kullanırsın.
Rampage olandan bahsediyorum ama sen bilirsin.Hayır değil? Hero sensör 16K dpi var 2 katı perf nasıl daha iyi oluyor acaba ?
farketmez rampage de geçiyormuş rgb farkına falan baksana tipe misRampage olandan bahsediyorum ama sen bilirsin.
Malesef ben bir sorun yaşamadım o açıdan bir şey diyemeyeceğim. Direkt mağaza ile görüşürseniz yardımcı olacaklarına eminim.Merhaba. Mouse'u ilk aldığımdan tam 30 gün sonra sensör bozuldu. Işığı yanmıyordu. Bütün tuşlar çalışıyordu. Çıkar tak denemeleri sonuç vermemişti. Garantiye gönderdim ve değişim yaptılar. Yaklaşık 3 ay sonra oyun oynarken tutukluk yaptı. USB bağlantısını çıkarıp geri taktım birkaç kez. Ve çalışmaya devam etti. Sonraki gün (bugün) ilk çalıştırmada sensör ışığı yanmıyordu ve tepki vermiyordu. Tuşlar yine çalışıyor. Şuan sensör ışığı yanıyor ve çalışıyor. Bunun nedeni sensör kaynaklı mı USB çıkışında mı bir sorun var? Garantiden geldiğinde Rampage logosu etrafında deforme vardı. Şuan ise ufacık 3-4 tane ışık süzmesi görünüyor. Tekrar garantiye göndermeli miyim? Sonraki aylarda yine 0 mouse ile aynı sorunu yaşar mıyım?