Rampage yazılımını kuramıyorum

LokmanBey

80+ Silver
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
3,144
Reaksiyon skoru
2,061
Önceden kurabildiğin yazılımı kuramadım tekrardan antivirüs programını kapatmamı söylüyor kapatığım'da durum yine aynı kaspersky programını kullanıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yardımcı olur musunuz internete bu konu ile alakalı bir şey bulamadım ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

+UP

Yardım edebilecek kimse yok mu?
 
Son düzenleme:
Önceden kurabildiğin yazılımı kuramadım tekrardan antivirüs programını kapatmamı söylüyor kapatığım'da durum yine aynı kaspersky programını kullanıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yardımcı olur musunuz internete bu konu ile alakalı bir şey bulamadım ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

+UP

Yardım edebilecek kimse yok mu?
Çözümünü bilmiyorum ama bu saate fazla kişi açık olmaz yarın konu açarsan daha iyi olur
 
Geri
Top