Razer Deathadder v3 Pro Garanti Süreci

Tosmann

80+
Katılım
5 Ocak 2022
Mesajlar
5
Reaksiyon skoru
0
Trendyol üzerinden Vatan Bilgisayar satıcısından nisan 2024'te Deathadder v3 pro aldım. Scroll problemi yaşadığım için 1 hafta önce garantiye gönderdim. Bilkom'dan değişim ve para iade talep edebileceğime dair rapor geldi. Ancak Trendyol'da Vatan Bilgisayar mağazasında ürün stokta yok. Vatan Bilgisayar kendi sitesinde ve mağazalarında satışa devam ediyor. Trendyol canlı destek üzerinden değişim talebi oluşturdum ve iade kabul etmediğimi ürün fiyatının çok yükseldiği iade edilen parayla aynı ürünü almanın münkün olmadığını belirttim. Şu an Trendyol'dan geri dönüş bekliyorum. Eğer değişim yapmazlarsa bundan sonraki süreçte nasıl bir yol izlemeliyim?
 
Aynı durumu yaşıyorum amazon satıcılı amazon garantili üründe değişim yapmak istedim stoklarında yokmuş garantiye yönlendiriyorlar garanti diyorki amazon ürünlerine bakmıyoruz. değişim yapmıyor para iadesi çok mantıksız. thh ye başvurdum 2 ay önce bakalım bir 4 ay daha var önümde gibi viper v2 pro var bende de
 
Konuyu açtığım tarihte raporu göndererek destek talebi açtım. Bugün hala sonuçlanmadı. Canlı desteğe soruyorum bir bilgi veremiyorlar biz görüntüleyemiyoruz diyorlar.
 
aynı sorunu bende yaşıyorum vatana gidip iade edicem fakat stokta fare yok şuanki fiyatı 7500 tl ben 5 liraya almıştım thh ile uğraşıcam gibi duruyor.
 
Geri
Top