sloxyisbabobro
80+
- Katılım
- 21 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 377
- Reaksiyon skoru
- 83
Geldiya geldi işte adam
Reisten ikinci geldi mendese salmasaydi topu ama atamazdi bence frikiği en azından gol olduRonaldo'nun egosu nasıl daldı mendese o frikiği
Yok hocam izlesinler reisin macini öylesine açtımHocam Ronaldo 2. golü attı bunada ayrı konu açıp bilgilendirme yap istersen görmeyenler vardır
yanlış anlama Özbekistan FIFA sıralamasında 50. sırada şakaya gelmez yani cok önemli çok kritik goller böyle bir takıma karşı herkesin harcı değilHocam Ronaldo 2. golü attı bunada ayrı konu açıp bilgilendirme yap istersen görmeyenler vardır
Adamlar istatistik olarak bizle aynı belkide iyiler Portekiz'e yenildiler yani bize ne demeli ?yanlış anlama Özbekistan FIFA sıralamasında 50. sırada şakaya gelmez yani cok önemli çok kritik goller böyle bir takıma karşı herkesin harcı değil
biz zaten Özbeklerdende kötüyüz durum o kadar vahimAdamlar istatistik olarak bizle aynı belkide iyiler Portekiz'e yenildiler yani bize ne demeli ?