Aynı çıkmazda şu anda S20FE almayı düşünüyorum ben. Hele fiyatı bir indirimle 4500'e sarkarsa tadından yenmez. S10+ artık eski sayılabilecek bir cihaz bence. 2019 şubatta çıkmış 2 yıllık bir cihaz. Daha kaç yıl yazılım desteği alacak ki? S20FE 6 aylık bir cihaz. İlk dönemlerinde çok fazla ısınma ve batarya problemi rapor edilmiş, sonrasında şubat gibi gelen güncellemelerle sanıyorum cihaz daha stabil bir hale gelmiş. Güncel olarak memnun olan çok kullanıcısı var. Bu ekonomide amiral gemisine yakın güncel bir telefonu 4800TL'ye alabilmek de bir nevi avantaj bence.
S20 fe yeni bir işlemci ile gelecek aynı fiyattan gelirse s20 fe alın .Evet o sorunları biliyorum düzeltildi. Ama bir yandanda S10+ ekranı beni cezbediyor.
5000TL fiyattan snapdragon satmaları imkansız hocam. 720G işlemcili telefonları şu an 4200TL'den satıyorlar. Hele böyle donanımlı bir telefon bir de snapdragonla gelip aynı fiyattan asla satılmaz bence. Bunu böyle koyarlarsa diğer exynoslu yüksek modelleri kimse almaz ki zaten. Felaket tellallığı olsun diye yazmıyorum ama insanlar boşuna ucuza iyi telefon beklemesinS20 fe yeni bir işlemci ile gelecek aynı fiyattan gelirse s20 fe alın .
Normal şartlarda evet fakat o işlemci sorun çıkarabiliyor özür maksatlı yapabilir .5000TL fiyattan snapdragon satmaları imkansız hocam. 720G işlemcili telefonları şu an 4200TL'den satıyorlar. Hele böyle donanımlı bir telefon bir de snapdragonla gelip aynı fiyattan asla satılmaz bence. Bunu böyle koyarlarsa diğer exynoslu yüksek modelleri kimse almaz ki zaten. Felaket tellallığı olsun diye yazmıyorum ama insanlar boşuna ucuza iyi telefon beklemesin![]()
Hocam diğer ülkelerde telefonlar kulaklık hediyeli, özel indirimli vs. çıkıyor . Bizde geçenlerde A52'yi önce mağazaya koydular, millet satın aldı. Sonra ellerinde olmayan telefonları sattıkları ortaya çıktı. Herkesi arayıp elimizde yok diye tek tek iptal ettiler. Siparişleri iptal ettikten sonra da mağazaya tekrardan 200TL zam ile koydular. Genel samsung politikası böyle midir bilmem ama özür mözür pek umurlarında olmaz bence. Ben de isterim tüketiciyi düşünsünler vs. ama öyle bir ortam en azından Türkiye'de yok malesef.Normal şartlarda evet fakat o işlemci sorun çıkarabiliyor özür maksatlı yapabilir .