Neler Yeni

İnceleme Samsung Galaxy Buds Pro

Omeraslan93

80+ Silver
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
2,171
Dahası  
Reaksiyon skoru
765
İsim
Ömer Aslan
Merhaba ilk inceleme deneyimim. Eksik olursa şimdiden kusura bakmayın. Bu incelemeyi tamamen alacaklara fikir vermesi için yapıyorum.Kullandıkça aldığım eksi yönleri ilerleyen günlerde düzenleyerek paylaşmaya devam edeceğim.
Öncelikle android kullanıcıları için öneriyorum.Çünkü airpods kullanmadım.

+YÖNLERİ.
Ses yüksekliği yeterli kablolu kulaklık kullanan biri olarak yorumum.
Bass aktif edince bariz hissediliyor gayet kaliteli benim gibi bass severler için ideal

Video izlerken ses gecikmesi olmuyor
Bluetooth bağlantısı çok hızlı
Şarjı 5.5 veya 6 saat gidiyor.(anc açıkken)
iki gün boyunca full kullanımda üçüncü gün kutusunu şarja taktım. Buda benim için yeterliydi. Sonuçta kutusu çok küçük.
Suya dayanıklı olması da önemli ama bunu ben test etmedim.
Sesin netliği de gayet iyi.(İlk defa bu kadar pahalı bir kulaklık kullanan biri olarak yapıyorum bu yorumu)
Kulakta iyi duruyor düşme yapmıyor (Uygun kulaklık ucunu takarsanız)
Tüm gün kullandım kulağımda ağrı yapmadı
Samsung telefonda da başka marka android telefonda da ses ve bass kalitesi aynı (benim için bu çok önemli)
Aktif gürültü önleme ve ortam sesi özelliği gayet iyi
Dokunmatik algılama hızını da beğendim

Hızlı şarj özelliği ile kulaklıklar çok çabuk şarj oluyorlar

-YÖNLERİ
Öncelikle fiyat olarak bence 1700-1800 civarlarını hak ediyor. Bu aralar 2000 lere kadar çıkıp iniyor. Ucuz denk getirmek gerekiyor.
Çekim uzaklığı bence az telefonum odada ben wcye gittim bi mesafeden sonra arada koptu. Sürekli telefon yanınızda olunca asla kopma olmuyor.
4 günlük kullanım deneyimlerim eksi yönleri olursa yazmaya devam edeceğim.
 

Ekler

  • IMG_20220701_164839.jpg
    IMG_20220701_164839.jpg
    1.8 MB · Hit: 60
  • IMG_20220629_014234.jpg
    IMG_20220629_014234.jpg
    3.3 MB · Hit: 59
  • IMG_20220629_014256.jpg
    IMG_20220629_014256.jpg
    2.4 MB · Hit: 54
  • IMG_20220629_014313.jpg
    IMG_20220629_014313.jpg
    2.5 MB · Hit: 55
  • IMG_20220702_104747.jpg
    IMG_20220702_104747.jpg
    2.5 MB · Hit: 44
Son düzenleme:

Omeraslan93

80+ Silver
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
2,171
Dahası  
Reaksiyon skoru
765
İsim
Ömer Aslan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
  • Beğen
Reaksiyonlar: XDEV
Katılım
24 Kasım 2020
Mesajlar
5,142
eline sağlık güzel inceleme
 

Omeraslan93

80+ Silver
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
2,171
Dahası  
Reaksiyon skoru
765
İsim
Ömer Aslan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Bu arada kulaklıkta sanki sol taraftan daha az ses geliyordu. Ve servise gönderdim. İki kulaklıkta yenisiyle değiştirilmiş. Testleri yapılmış ve bugün kargoya verilmiş. Cuma kargoya verdim. Pazartesi onlara ulaştı serviste işlemi yapıldı. Salı günüde kargoya verildi. Samsung servisinin hızından acayip memnun kaldım.Normalde yasal süre 20 iş günü ama onlar bir hafta dolmadan gönderim yapıyorlar ve direkt yenisiyle değişmiş. Samsung teknik servis deneyimimi sizinle paylaşmak istedim.
 

DeoNade

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2020
Mesajlar
830
Elinize sağlık. Yaşamış olduğunuz sorunun hemen çözülmesine de ayrıca sevindim. Açıkçası teknolojik aletler konusunda çok şanssız bir insanımdır senin adına nedense çok sevindim çok beklememen adına :blobdance:
 

Omeraslan93

80+ Silver
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
2,171
Dahası  
Reaksiyon skoru
765
İsim
Ömer Aslan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Elinize sağlık. Yaşamış olduğunuz sorunun hemen çözülmesine de ayrıca sevindim. Açıkçası teknolojik aletler konusunda çok şanssız bir insanımdır senin adına nedense çok sevindim çok beklememen adına :blobdance:
Çok teşekkür ederim. Ben de ikidir şansızlık yaşıyorum. İki sene önce pc almıştım oda servise gitti 😅 En azından servis deneyimlerim iyi sonuçlandı. Sonuçta o kadar para veriyoruz
 
Son düzenleme:

DeoNade

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2020
Mesajlar
830
Çok teşekkür ederim. Ben de ikidir şansızlık yaşıyorum. İki sene önce pc almıştım oda servise gitti 😅 En azından servis deneyimlerim iyi sonuçlandı. Sonuçta o kadar para veriyoruz
Bundan 5 yıl önce Teknosa Mağazasından bir dizüstü bilgisayar almıştım. Konuyu anlatmaya başlıyorum ama yaşadığım saçma deneyimi aktarmak istedim nedense :) Konuya geri dönüyorum hemen; Hp marka dizüstü bilgisayar aldım o zaman çalışıyorum ve taksit ile satın alacaktım. 3-4 bin lira arasında bir laptoptu Hp Star Wars Edition. Görünüşü çok etkilemişti beni o zaman çok bilgim yoktu ekran kartı vs. vs. ... Ürünü aldım kapalı kutusunda eve getirdim açtık filan neyse disk hatası almaya başladım sürekli olarak. Sonra baktım çözemiyorum servise götürdüm. Hata da aslında hata değil :D hard disk olduğundan sürekli olarak %100 çalışma sağlıyor halbuki bir SSD taksak problem yok bilgisayar kasmayacak :D Sonra servise verdim tam tamına 14 iş günü sürdü ve tekrardan kapalı kutuda teslim aldım. Servisten geldiğinde tek hatam orada kontrol sağlamamış olmam.. Ürünü aldım gittim kahve dünyasında bir kahve içtim eve geldim bir baktım bilgisayar kasasının sağ üst köşesi kırık, bildiğimiz bir parça yok gibi :D Aldım 30 dakika geçmeden götürdüm. Kullanıcı hatası olduğunu söylediler ve kabul etmediler. Ben ısrar kıyamet tekrar servise gönderttim ürünü dalga geçer gibi kullanıcı hatasıdır kasa kapağı değişmek isterseniz 300 USD gibi bir fiyatı var. Bu süreçler toplam 2 ay sürdü. Ürünü almışım ama kullanamıyorum. Haftada bir Teknosa Mağazasının müdavimi olmuştum :D Sonuçta ben para verdiğim kırık bilgisayarımla evime döndüm. Teknosa Mağazalarından alışveriş yapmayın yaptırmayın :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,742
Mesajlar
9,190,379
Üyeler
161,338
Son üye
dynamicpupil
Top Bottom