aeyldrmm
80+ Bronze
- Katılım
- 13 Ocak 2021
- Mesajlar
- 914
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 437
- Konum
- Düzce
- İsim
- Ahmet Emir
- a.e.yldrmm
- Steam
- aeyldrmm
- a.e.yldrmm
Evet neresinden tutsam elimde kalan 3 günlük kısa ama ruh yoran bir serüven.
Tüm olay BU konuyla başladı.
27/05/2022 Tarihinde telefonu sipariş verdim mutluyum 6 yıl sonra telefon değiştirmişim ihtiyaçtan dolayı iyi hoş güzel sabırsızca bekliyoruz evde her neyse
30/05/2022'de telefon elime ulaştı aldım açtım kurulumunu yaptım yazılım güncellemesini yaptım 2 saat kadar takıldıktan sonra ekrandaki sorunu farkettim ve direkt samsung canlı desteğe ulaştım.
Sorun için telefonu servise yollamam söylendi gittim 31/05/2021'de uyanır uyanmaz telefonu kargoladım 01/06/2022'de servise ulaştı.
Olaylar başlıyor;
Telefonu servise yolladım neyse teslim aldılar telefon için kayıt numarası oluşturdular işleme aldılar falan bu süreçte ben servisi arayıp değişim talebinde bulunduğumu ilettim ve talebinizi değerlendirmeye aldık dediler tabi ne kadar aldılarsa artık
Üzerinden 1 gün geçti (Bugün) kontrol etmek için sistemden telefonun durumuna bakıyorum onarım talebi iptal edildi gösteriyor haydaa ne alaka şimdi bu ? Hemen canlı destekle konuşmaya başladım.
Süreç 3 günde bu şekilde işledi. 3 gün içerisinde az da olsa hali hazırda minicik miktarda olmakta olan hayat enerjimi sömürülmüş hissediyorum artık Yarın servis geri kargolanacağını söyledi bakalım cidden söyledikleri gibi basit bir güncellemeyle geçirebilmişler mi yoksa standart bir kullanıcının bile kilidi açıp kaparken görebileceği sorun devam ediyor mu. Ek olarak çözüm için bana ulaştıklarında olan bitenleri tekrar buraya eklerim tabi ben o vakte kadar sorunu tekrar görürsem iade talebimi oluşturup geri yollamış olurum.
Okuduğunuz için Teşekkürler.
02/06/2022 18:46 Güncelleme;
10 Dakika önce Samsung'dan aradılar ve aynı şeyleri zırvaladılar sorun tespit edilmediğini ve değişim talebimi onaylayamacaklarını dile getirdiler. Aynı şekilde en baştan beri dediğim gibi sorun olduğunu ve benim kutunun içerisinde yazdığım kağıdı ve göndermiş olduğum flash bellekte bulunan sorun videosunu izlememiş olduklarını ve bunun beni ciddiye almadıklarının kanıtı olarak gördüğümü belirttikten sonra mail adresi vererek sorunun olduğu videoyu ve görüntüyü onlara yollamamı söylediler ve yolladım bundan sonraki gelişmeleri yazacağım.
04/06/2022 Güncelleme;
Telefon geldi fakat sorun devam ediyordu iade talebi oluşturup geri gönderdim bakalım ücret iadesi ne zaman gelecek.
09/06/2022 Güncelleme;
İade geldi fakat telefonu öğrenci indirimiyle aldığım için tek seferlik indirim fırsatımı kullanmış oldum Yenisini alamıyorum sağlık olsun be
Tüm olay BU konuyla başladı.
27/05/2022 Tarihinde telefonu sipariş verdim mutluyum 6 yıl sonra telefon değiştirmişim ihtiyaçtan dolayı iyi hoş güzel sabırsızca bekliyoruz evde her neyse
30/05/2022'de telefon elime ulaştı aldım açtım kurulumunu yaptım yazılım güncellemesini yaptım 2 saat kadar takıldıktan sonra ekrandaki sorunu farkettim ve direkt samsung canlı desteğe ulaştım.
Sorun için telefonu servise yollamam söylendi gittim 31/05/2021'de uyanır uyanmaz telefonu kargoladım 01/06/2022'de servise ulaştı.
Olaylar başlıyor;
Telefonu servise yolladım neyse teslim aldılar telefon için kayıt numarası oluşturdular işleme aldılar falan bu süreçte ben servisi arayıp değişim talebinde bulunduğumu ilettim ve talebinizi değerlendirmeye aldık dediler tabi ne kadar aldılarsa artık
Üzerinden 1 gün geçti (Bugün) kontrol etmek için sistemden telefonun durumuna bakıyorum onarım talebi iptal edildi gösteriyor haydaa ne alaka şimdi bu ? Hemen canlı destekle konuşmaya başladım.
Süreç 3 günde bu şekilde işledi. 3 gün içerisinde az da olsa hali hazırda minicik miktarda olmakta olan hayat enerjimi sömürülmüş hissediyorum artık Yarın servis geri kargolanacağını söyledi bakalım cidden söyledikleri gibi basit bir güncellemeyle geçirebilmişler mi yoksa standart bir kullanıcının bile kilidi açıp kaparken görebileceği sorun devam ediyor mu. Ek olarak çözüm için bana ulaştıklarında olan bitenleri tekrar buraya eklerim tabi ben o vakte kadar sorunu tekrar görürsem iade talebimi oluşturup geri yollamış olurum.
Okuduğunuz için Teşekkürler.
02/06/2022 18:46 Güncelleme;
10 Dakika önce Samsung'dan aradılar ve aynı şeyleri zırvaladılar sorun tespit edilmediğini ve değişim talebimi onaylayamacaklarını dile getirdiler. Aynı şekilde en baştan beri dediğim gibi sorun olduğunu ve benim kutunun içerisinde yazdığım kağıdı ve göndermiş olduğum flash bellekte bulunan sorun videosunu izlememiş olduklarını ve bunun beni ciddiye almadıklarının kanıtı olarak gördüğümü belirttikten sonra mail adresi vererek sorunun olduğu videoyu ve görüntüyü onlara yollamamı söylediler ve yolladım bundan sonraki gelişmeleri yazacağım.
04/06/2022 Güncelleme;
Telefon geldi fakat sorun devam ediyordu iade talebi oluşturup geri gönderdim bakalım ücret iadesi ne zaman gelecek.
09/06/2022 Güncelleme;
İade geldi fakat telefonu öğrenci indirimiyle aldığım için tek seferlik indirim fırsatımı kullanmış oldum Yenisini alamıyorum sağlık olsun be
Son düzenleme: