catsped
80+ Bronze
- Katılım
- 6 Mart 2025
- Mesajlar
- 1,437
- Reaksiyon skoru
- 947
MSI G2412 monitörümü 5 Ağustos’ta Itopya’ya gönderdim, 11 Ağustos’ta Servispoint’e yönlendirilmiş ve 20 Ağustos’ta tarafıma geri ulaştırıldı. Kutunun içinde servis raporu bulunduğu söylendi ancak raporda yalnızca “1 adet ölü piksel” olduğu yazıyordu. Oysa monitörümde binlerce ölü piksel mevcut. Bunu Servispoint’e telefon ve e-posta ile ilettim; Taner Demirbilek isimli teknisyene yönlendirildim fakat hiçbir şekilde dönüş alamadım. Diğer gün arayıp mailini istedim ve kendim yazdım. Bugün üçüncü gün olmasına rağmen ne arayan oldu ne de mailime cevap verildi. Bu nedenle Servispoint’i Tüketici Hakem Heyeti’ne şikâyet etmek istiyorum fakat başvuru formundaki ilgili alana hangi bilgileri yazmam gerektiğini bulamıyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz? Sırayla görselleri iletiyorum:
Monitörümle ilgili olanlar:
Monitörümle ilgili olanlar: