Yardım Servispoint MSI G2412 monitörümü ölü piksel 1 adet var diyerek geri gönderdi

catsped

80+ Bronze
Katılım
6 Mart 2025
Mesajlar
1,437
Reaksiyon skoru
947
MSI G2412 monitörümü 5 Ağustos’ta Itopya’ya gönderdim, 11 Ağustos’ta Servispoint’e yönlendirilmiş ve 20 Ağustos’ta tarafıma geri ulaştırıldı. Kutunun içinde servis raporu bulunduğu söylendi ancak raporda yalnızca “1 adet ölü piksel” olduğu yazıyordu. Oysa monitörümde binlerce ölü piksel mevcut. Bunu Servispoint’e telefon ve e-posta ile ilettim; Taner Demirbilek isimli teknisyene yönlendirildim fakat hiçbir şekilde dönüş alamadım. Diğer gün arayıp mailini istedim ve kendim yazdım. Bugün üçüncü gün olmasına rağmen ne arayan oldu ne de mailime cevap verildi. Bu nedenle Servispoint’i Tüketici Hakem Heyeti’ne şikâyet etmek istiyorum fakat başvuru formundaki ilgili alana hangi bilgileri yazmam gerektiğini bulamıyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz? Sırayla görselleri iletiyorum:

Screenshot_1.webp


Monitörümle ilgili olanlar:

RGE.webp
WhatsApp Görsel 2025-08-20 saat 14.40.56_12edf3da.webp
WhatsApp Görsel 2025-08-20 saat 14.40.57_1930e7be.webp
WhatsApp Görsel 2025-08-20 saat 14.40.57_66412fa6.webp
WhatsApp Görsel 2025-08-20 saat 14.40.59_7f84d07a.webp
 
Garanti bitmesine ne kadar var ?
 
Panelde bir sikinti var. Nasıl sorunsuz demiş teknisyen arkadas bu ürüne.
 
Panelde bir sikinti var. Nasıl sorunsuz demiş teknisyen arkadas bu ürüne.
Bilmiyorum işte ben de o yüzden ulaşmaya çalışıyorum. "Kontrolü yapan kişi başka biri olduğu için ben bilmiyorum, sizi Taner Bey'e yönlendireyim" dedi telefonda konuştuğum arkadaş, 3 gün oldu tık yok. DP ve HDMI kablolarıyla tek tek denedim. Farklı portlar hatta farklı bilgisayarda bile denedim. Kabloyla alakalı bir sıkıntı değil, panelde sorun var. 15 gündür monitörümü bekliyorum çıkan karara bak boşuna bekledim resmen.
 
e devletten tuketıcı hakem heyetıne basvurunu yap. bilirkişi raporu alana kadar peşine düş. daha sonra bılırkısı raporuyla satıcı fırma onun raporuna uygun ıslem yapmak zorunda yoksa karsı davaya gıder.
 
Tüketici hakem heyetinde senin muhattabın satıcı olarak görülüyor. İlgili kısımlara itopyanın bilgilerini yaz bence.
 
MSI G2412 monitörümü 5 Ağustos’ta Itopya’ya gönderdim, 11 Ağustos’ta Servispoint’e yönlendirilmiş ve 20 Ağustos’ta tarafıma geri ulaştırıldı. Kutunun içinde servis raporu bulunduğu söylendi ancak raporda yalnızca “1 adet ölü piksel” olduğu yazıyordu. Oysa monitörümde binlerce ölü piksel mevcut. Bunu Servispoint’e telefon ve e-posta ile ilettim; Taner Demirbilek isimli teknisyene yönlendirildim fakat hiçbir şekilde dönüş alamadım. Diğer gün arayıp mailini istedim ve kendim yazdım. Bugün üçüncü gün olmasına rağmen ne arayan oldu ne de mailime cevap verildi. Bu nedenle Servispoint’i Tüketici Hakem Heyeti’ne şikâyet etmek istiyorum fakat başvuru formundaki ilgili alana hangi bilgileri yazmam gerektiğini bulamıyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz? Sırayla görselleri iletiyorum:

Alıntıyı görüntüle

Monitörümle ilgili olanlar:

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
O monitörün paneli kronik sorunlu. Bu paneli kullanan monitörler bunlar bir sürü sorun konusu açıldı ve açılmaya devam ediyor, bakarsın:
MSI G2412, MSI G2412F, Gigabyte G24F2, AOC 24G42SPU, AOC 24G2SP ve AOC 24G4X.
Normalde bu tarz sorunlarda iade/değişim yapıyorlar size yapmamaları ilginç.
 
Alt panel kısmındaki o dead pixel line icin senin bu Monitörü 4-5 yil kullanmış olman lazım. Şimdi ingilizce bir mail hazırla, aynı maili turkce şekilde altına aynisini yaz. Problemini anlat. Resimleri ekle. Msi sitesine gir oradan support contact kısmında olması lazim. Maili hem msi tr hem msi global hemde yüklenici servis firması olan servis pointe 3 merkezin ayni mailde olacağı bir mail düzenle hatta itopya yi bile ekleyebilirsin. Daha sonra problem çözülmez ise bu marka model ile alakalı kullanıcı deneyimini reddit uzerinde bulunan monitor ve kullanıcı deneyimi gruplarında paylaşacağını ve daha fazla insanin benim gibi magdur olmamasını sağlayacağını belirt mailde.
 
e devletten tuketıcı hakem heyetıne basvurunu yap. bilirkişi raporu alana kadar peşine düş. daha sonra bılırkısı raporuyla satıcı fırma onun raporuna uygun ıslem yapmak zorunda yoksa karsı davaya gıder.
Tamam işte o yüzden bu postu açtım. Tüketici Hakem Heyetinin başvuru ekranının görselini paylaştım. Orada ki bilgilere erişemiyorum. Vergi Numarası falan diyor, ne yazacağım oraya hiçbir yerde bulunmuyor ki?

Tüketici hakem heyetinde senin muhattabın satıcı olarak görülüyor. İlgili kısımlara itopyanın bilgilerini yaz bence.
Itopya'ya ulaştım sorunumu anlattım beni Servispoint'e yönlendiriyorlar. Ne yapmalıyım bi yardımcı olun

Alt panel kısmındaki o dead pixel line icin senin bu Monitörü 4-5 yil kullanmış olman lazım. Şimdi ingilizce bir mail hazırla, aynı maili turkce şekilde altına aynisini yaz. Problemini anlat. Resimleri ekle. Msi sitesine gir oradan support contact kısmında olması lazim. Maili hem msi tr hem msi global hemde yüklenici servis firması olan servis pointe 3 merkezin ayni mailde olacağı bir mail düzenle hatta itopya yi bile ekleyebilirsin. Daha sonra problem çözülmez ise bu marka model ile alakalı kullanıcı deneyimini reddit uzerinde bulunan monitor ve kullanıcı deneyimi gruplarında paylaşacağını ve daha fazla insanin benim gibi magdur olmamasını sağlayacağını belirt mailde.
Yapayım bakalım mail atmaktan başka çare gelmiyor elimden zaten
 
Tamam işte o yüzden bu postu açtım. Tüketici Hakem Heyetinin başvuru ekranının görselini paylaştım. Orada ki bilgilere erişemiyorum. Vergi Numarası falan diyor, ne yazacağım oraya hiçbir yerde bulunmuyor ki?


Itopya'ya ulaştım sorunumu anlattım beni Servispoint'e yönlendiriyorlar. Ne yapmalıyım bi yardımcı olun


Yapayım bakalım mail atmaktan başka çare gelmiyor elimden zaten
Tuketici hakem de her türlü iade alırsın zaten. Amaç sana yaptiklari zulmün karşılığını vermek. Yönetici ekibin görmesini sağlamak.
 
Tuketici hakem de her türlü iade alırsın zaten. Amaç sana yaptiklari zulmün karşılığını vermek. Yönetici ekibin görmesini sağlamak.
Tüketici Hakem Heyetine ben Itopya'yı mı şikayet etmeliyim yoksa Servispointi mi sizce? Ayrıca bu vergi numarası falan yazıyor ilk attığım görselde, o bilgileri nereden bulacağım
 
Senin muhatabın satin aldığın yer
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,151,659
Mesajlar
10,378,467
Üyeler
183,152
Son üye
ahmzk
Geri
Top