Yardım Servispoint MSI G2412 monitörümü ölü piksel 1 adet var diyerek geri gönderdi

Itopya'ya ulaştım sorunumu anlattım beni Servispoint'e yönlendiriyorlar. Ne yapmalıyım bi yardımcı olun
Siz onları dinlemeyin tüketici hakem heyetine direkt başvurun itopyanın bilgilerini verin. Onlardan savunma istenecek. Servispointe baskıyı bırakın onlar yapsın. İtopyanın burada yapması gereken şey monitörü ilk sizin gönderdiğinizde sorunun fotoğraflarını çekip o şekilde bir de onların göndermesiydi. Bu şekilde bir sonuca ulaşamayacaksınız. Heyete başvurun. İtopyaya da heyete başvurduğunuz söyleyerek monitörü tekrar gönderin. Ve sorunun giderilmeden tekrar gönderilmesini istemeyin. Yapacağınız şey basit aslında. Baskı kuracaksınız.
 
Merhaba,

Konuyla ilgili destek olabilmek adına [email protected] adresine mail atmanızı rica ederiz.



MSI G2412 monitörümü 5 Ağustos’ta Itopya’ya gönderdim, 11 Ağustos’ta Servispoint’e yönlendirilmiş ve 20 Ağustos’ta tarafıma geri ulaştırıldı. Kutunun içinde servis raporu bulunduğu söylendi ancak raporda yalnızca “1 adet ölü piksel” olduğu yazıyordu. Oysa monitörümde binlerce ölü piksel mevcut. Bunu Servispoint’e telefon ve e-posta ile ilettim; Taner Demirbilek isimli teknisyene yönlendirildim fakat hiçbir şekilde dönüş alamadım. Diğer gün arayıp mailini istedim ve kendim yazdım. Bugün üçüncü gün olmasına rağmen ne arayan oldu ne de mailime cevap verildi. Bu nedenle Servispoint’i Tüketici Hakem Heyeti’ne şikâyet etmek istiyorum fakat başvuru formundaki ilgili alana hangi bilgileri yazmam gerektiğini bulamıyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz? Sırayla görselleri iletiyorum:

Alıntıyı görüntüle

Monitörümle ilgili olanlar:

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
 
Merhaba,

Konuyla ilgili destek olabilmek adına [email protected] adresine mail atmanızı rica ederiz.
Attım

Siz onları dinlemeyin tüketici hakem heyetine direkt başvurun itopyanın bilgilerini verin. Onlardan savunma istenecek. Servispointe baskıyı bırakın onlar yapsın. İtopyanın burada yapması gereken şey monitörü ilk sizin gönderdiğinizde sorunun fotoğraflarını çekip o şekilde bir de onların göndermesiydi. Bu şekilde bir sonuca ulaşamayacaksınız. Heyete başvurun. İtopyaya da heyete başvurduğunuz söyleyerek monitörü tekrar gönderin. Ve sorunun giderilmeden tekrar gönderilmesini istemeyin. Yapacağınız şey basit aslında. Baskı kuracaksınız.
Şikayetvar üzerinden şikayet oluşturdum Alihan Safa isimli beyefendiye mail de attım yine de çözüme ulaşmazsa THH'ye başvuracağım. Vergi numarası, mersis numarası vesayre THH'ye gireceğimiz bilgileri nereden edinebilirim?
 
Şikayetvar üzerinden şikayet oluşturdum Alihan Safa isimli beyefendiye mail de attım yine de çözüme ulaşmazsa THH'ye başvuracağım. Vergi numarası, mersis numarası vesayre THH'ye gireceğimiz bilgileri nereden edinebilirim?
Ben 2 yıl önce falan hepsiburadada sıkıntı yaşamıştım o tarz bilgiler fatura üzerinde yazıyordu sanırım.
 
Ben 2 yıl önce falan hepsiburadada sıkıntı yaşamıştım o tarz bilgiler fatura üzerinde yazıyordu sanırım.
Çok mantıklı bir bakayım teşekkür ederim

Hepsiburada'yı THH'ye mi şikayet etmiştin? Nasıl ilerledi süreç
 
Hepsiburada'yı THH'ye mi şikayet etmiştin? Nasıl ilerledi süreç
Evet indirimli bir ürün almıştım ve siparişi göndermemişlerdi. Hepsiburada üzerinden kayıt açtım. Bir süre yokuşa sürdüler siparişi teslim etmemek için. Ben de thhye başvuracağımı söyleyerekten muhattabı kestim direkt fazla uğraşmadan. Thh'ye başvurduktan 2 gün sonra hepsiburada beni aradı ve hesabıma kupon tanımladı, aynı fiyattan tekrar aldım. Tabi thh'ye başvurduğumu söylemem etkili oldu sanırım çünkü thhden bu kadar erken sonuç gelmesi imkansız. Bana 6 ay sonra thh'den kağıt geldi sürecin çözümlendiğine dair. Ben ilk şikayet açtıktan 1 hafta sonra savunma istenmiş 1-2 ay sonra hepsiburada yanıt göndermiş falan biz hizmeti tekrar sağladık diye. O şekilde yani iş thh sonucuna kalırsa süreç baya uzayabiliyor ama en azından hepsiburada fazla uğraştırmadı.
 
Evet indirimli bir ürün almıştım ve siparişi göndermemişlerdi. Hepsiburada üzerinden kayıt açtım. Bir süre yokuşa sürdüler siparişi teslim etmemek için. Ben de thhye başvuracağımı söyleyerekten muhattabı kestim direkt fazla uğraşmadan. Thh'ye başvurduktan 2 gün sonra hepsiburada beni aradı ve hesabıma kupon tanımladı, aynı fiyattan tekrar aldım. Tabi thh'ye başvurduğumu söylemem etkili oldu sanırım çünkü thhden bu kadar erken sonuç gelmesi imkansız. Bana 6 ay sonra thh'den kağıt geldi sürecin çözümlendiğine dair. Ben ilk şikayet açtıktan 1 hafta sonra savunma istenmiş 1-2 ay sonra hepsiburada yanıt göndermiş falan biz hizmeti tekrar sağladık diye. O şekilde yani iş thh sonucuna kalırsa süreç baya uzayabiliyor ama en azından hepsiburada fazla uğraştırmadı.
Sağol teşekkür ederim
 
Tüketici Hakem Heyetine ben Itopya'yı mı şikayet etmeliyim yoksa Servispointi mi sizce? Ayrıca bu vergi numarası falan yazıyor ilk attığım görselde, o bilgileri nereden bulacağım
Satın alırken fatura da yazıyor, faturayı aç.
 
MSI G2412 monitörümü 5 Ağustos’ta Itopya’ya gönderdim, 11 Ağustos’ta Servispoint’e yönlendirilmiş ve 20 Ağustos’ta tarafıma geri ulaştırıldı. Kutunun içinde servis raporu bulunduğu söylendi ancak raporda yalnızca “1 adet ölü piksel” olduğu yazıyordu. Oysa monitörümde binlerce ölü piksel mevcut. Bunu Servispoint’e telefon ve e-posta ile ilettim; Taner Demirbilek isimli teknisyene yönlendirildim fakat hiçbir şekilde dönüş alamadım. Diğer gün arayıp mailini istedim ve kendim yazdım. Bugün üçüncü gün olmasına rağmen ne arayan oldu ne de mailime cevap verildi. Bu nedenle Servispoint’i Tüketici Hakem Heyeti’ne şikâyet etmek istiyorum fakat başvuru formundaki ilgili alana hangi bilgileri yazmam gerektiğini bulamıyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz? Sırayla görselleri iletiyorum:

Alıntıyı görüntüle

Monitörümle ilgili olanlar:

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
şikayet vara yaz (tavsiyem chatgptye yazdır 6502 tüketici kânunundan da maddeleri bul yada chatgpt ztn bulur güzel bir yazı yazdır çak geç) arkana yaslan onlar seni arıyor ztn :D
 
Konuyla ilgili son durum: Servispoint ürünümü ücretsiz olarak kendilerine gönderebilmem için bana bir kod ile birlikte ulaştı. Ürünü kendilerine gönderdim ve bir gün içerisinde iade/değişim raporu mail yoluyla tarafıma iletildi. Selçuk Çetin Bey'e ve @MSI TÜRKİYE 'ye çok teşekkür ediyorum.

Servispoint tarafından; monitörümün serviste kalacağı, değişim raporuyla birlikte satın alınan siteye yani Itopya'ya ulaşmam gerektiği tarafıma iletildi.

Salı günü 21:43 civarı Itopya'dan Alihan Safa Bey'e mail attım ancak geri dönüş alamadım. Daha sonra çağrı merkezini aradım, mailinize geri dönüş yapacaktır dediler ancak yapılmadı. İkinci kez aradığımda Alihan Safa Bey'e yönlendirilmeyi istedim ancak telefon uzunca bir süre çaldıktan sonra kendi kendine kapandı dolayısıyla halen daha geri dönüş alamadım. Farklı bir monitörüm olmadığı ve firmayla iletişime geçemediğim için konunun hızlıca çözüme kavuşturulması adına az önce THH'ye Itopya'yı şikayet ettim. Sonuç bekliyorum.

Güncelleme:
Itopya’ya çok teşekkür ediyorum. Itopya, tarafıma ulaşıp MSI G244F isimli monitörün teklif edildiğini iletti. MSI G244F model monitörü beğenmediğimi, onun yerine para iadesi istediğimi mail yoluyla kendilerine ilettim. Çünkü Philips Evnia Pivot Beyaz monitörü daha çok beğeniyor ve üzerine fark ödeyerek almak istiyordum. Bunu da mailin içeriğine eklemiştim. Buna rağmen bu sözümü dikkate almayıp (üzerine para koyarak alacaktım) doğrudan herhangi bir ekstra para ödememe gerek kalmadan o monitörü teklif ettiler. Ben de kabul ettim ve hemen kargoya verdiler. Bugün teslim aldım. Monitörde ölü piksel veya herhangi bir sorun görmedim. Böylece MSI G2412 model monitörümün yerine Philips Evnia 24M2N3201A model monitörü tarafıma teslim etmiş oldular. Mehmet ZEKİ Bey'e çok çok çok teşekkür ediyorum. Allah ondan razı olsun. Günümüzde halen daha böyle firmalar görmek gerçekten insanı o kadar çok mutlu ediyor ki anlatamam. Bir insanın hayır duasını almak kadar değerli bir şey olduğunu zannetmiyorum şu devirde. Tekrardan kendilerine teşekkür ediyorum.
 
Son düzenleme:
Geri
Top