Evet indirimli bir ürün almıştım ve siparişi göndermemişlerdi. Hepsiburada üzerinden kayıt açtım. Bir süre yokuşa sürdüler siparişi teslim etmemek için. Ben de thhye başvuracağımı söyleyerekten muhattabı kestim direkt fazla uğraşmadan. Thh'ye başvurduktan 2 gün sonra hepsiburada beni aradı ve hesabıma kupon tanımladı, aynı fiyattan tekrar aldım. Tabi thh'ye başvurduğumu söylemem etkili oldu sanırım çünkü thhden bu kadar erken sonuç gelmesi imkansız. Bana 6 ay sonra thh'den kağıt geldi sürecin çözümlendiğine dair. Ben ilk şikayet açtıktan 1 hafta sonra savunma istenmiş 1-2 ay sonra hepsiburada yanıt göndermiş falan biz hizmeti tekrar sağladık diye. O şekilde yani iş thh sonucuna kalırsa süreç baya uzayabiliyor ama en azından hepsiburada fazla uğraştırmadı.