Dün Wandavision bitirdim sırada Kış Askeri ve Falcon var. Aradaki dizileri izlemeden önce She Hulk izlesem sıkıntısı olur mu? Diğer dizilir izleyecem sonra
Hocam işte o 1 hafta bekleme olayı hoşuma gidiyor o yüzden ayrı bir istek de varFark etmiyo ama bekleme açısından sıkıntı olabilir o yüzden bence öbürlerini bitir o zamana kadar da she hulk biter zaten onu da izlersin en son
Dandirikten teyyare.Shrek izle keyfin yerine gelsin.Dün Wandavision bitirdim sırada Kış Askeri ve Falcon var. Aradaki dizileri izlemeden önce She Hulk izlesem sıkıntısı olur mu? Diğer dizilir izleyecem sonra
O zaman izle hocam güzeldi ilk bölümüHocam işte o 1 hafta bekleme olayı hoşuma gidiyor o yüzden ayrı bir istek de var
İzleme sırasına göre Kış Askeri ve Falcon,Hawkeye,Moonknight var arada. Bunları zaten izlicem ama önce She Hulk izlicem sıkıntı olmaz değil mi?O zaman izle hocam güzeldi ilk bölümü
Bağlantıları yok. Her hafta hepsinden 1 er bölüm izlersiniz ,hangi diziyi izlediğinizin sırası farketmez bu arada SHE HULK izlenir , ilk bölüm fena değildiİzleme sırasına göre Kış Askeri ve Falcon,Hawkeye,Moonknight var arada. Bunları zaten izlicem ama önce She Hulk izlicem sıkıntı olmaz değil mi?
Wandavision, Loki, What If izledim bağlantısı yoktu
Bence de bazıları öyle özellikle Thor 4 baya kötüydü bence. Aşırı fazla da eşcinselliğe gönderme vardıYeni Marvel dizileri/filmleri artık eski heyecanı veremiyor. İlk bölümü izledim lakin bu ne saçma bir şey dedim.