Sınavların İptali Hakkında

Maalesef bende diyorum ki O KADAR HAKLISIN Kİ.... bir liseli olarak yaş grubumun sadece amacı kaytarmak, tek istedikleri iptal olsun bir daha yapılmasın yok ya :D bu sınav yapılmaz ise konular artacak ve daha çok strese girmiş olucaz.
 
Dostlar yakın zamanda sınavlar başlayacak biliyorsunuz hala erteletme derdindesiniz, bu sınavlar ertelense ne zaman yapılacak? nasıl derece belirlenecek? şimdiden 2 yıllık mezuniyet gitti bile. Sizlerin ders çalışması gerekiyor evde boş boş oturup ÖLECEZ KORONAAAA!!! diye bağırmanız hiçbirşeyi değiştirmez ınsanlar işe gidiyor,sağlıkçılar hastanelerde çalışıyor,polisler günde onlarca insanla temas kuruyor. Siz hiç Covid var diyip işin iptal edilmesini isteyen polis gördünüz mü ?.Herkes görevini yapmalı, sizin göreviniz ders çalışmak bu Ülkenin geleceği olmak. O yüzden bırakın bahaneleri Eğitiminize önem verin. Saygılar.
Hocam çok zekisiniz. Polis ve sağlıkçılar 7/24 hizmet için vardır. İnsanlar işe gitmek zorunda yoksa ekonomi kötüleşir. Evlerine para girmez ise aç kalırlar. Esnaf kepenkleri kapatıyor. Gidip polise siz işe gitmeyin diyemezsin. Önce polisin 7/24 çalıştığını öğren öyle gel. Okula gittiğimizde COVİD-19 artacak. Sağlıkçılar daha fazla çalışmak zorunda kalacak. Sanki kurallara uyan var. Okullar pis zaten. COVİD-19 öncesini biliyorsun.
 
Hocam çok zekisiniz. Polis ve sağlıkçılar 7/24 hizmet için vardır. İnsanlar işe gitmek zorunda yoksa ekonomi kötüleşir. Evlerine para girmez ise aç kalırlar. Esnaf kepenkleri kapatıyor. Gidip polise siz işe gitmeyin diyemezsin. Önce polisin 7/24 çalıştığını öğren öyle gel. Okula gittiğimizde COVİD-19 artacak. Sağlıkçılar daha fazla çalışmak zorunda kalacak. Sanki kurallara uyan var. Okullar pis zaten. COVİD-19 öncesini biliyorsun.
hocam bırak artık şu işleri bahane uydurmayı bırakın amerika rusya almanya da okullar açık ve birçok başka ulkede bazı ulkeler maskeyi zorunlu kılmıyor artık örnek rusya sanki hiç covid olmamış gibi adamlar rahat rahat yaşıyor türkiye insanları ezmeyemi çalışıyor gerçekten anlamıyorum yazık.
 
hocam bırak artık şu işleri bahane uydurmayı bırakın amerika rusya almanya da okullar açık ve birçok başka ulkede bazı ulkeler maskeyi zorunlu kılmıyor artık örnek rusya sanki hiç covid olmamış gibi adamlar rahat rahat yaşıyor türkiye insanları ezmeyemi çalışıyor gerçekten anlamıyorum yazık.
Almanya'da sistemin nasıl işlediğini biliyor musun? Orası ile burası bir değil. Maske zorunlu kılmıyor çünkü adamlar bilinçli! Bizde maske zorunlu takan mı var? Bir şey bilmeden yazma.
 
Almanya'da sistemin nasıl işlediğini biliyor musun? Orası ile burası bir değil. Maske zorunlu kılmıyor çünkü adamlar bilinçli! Bizde maske zorunlu takan mı var? Bir şey bilmeden yazma.
Kardeşim tamam evde yaşlı falan varsa taksın haklı adam ama genç ailen 40 yaşlarında ise geçir git soğuk algınlığı gibi geçiyor bu arada rusyadada sen gel gör istersen adamlar konser lere gidiyor kendim fuara gittim her yer dop dolu kimsede maske yok mis gibi insanlar rahat rahat aç lıktan ölmüyor en azından.
 
Kardeşim tamam evde yaşlı falan varsa taksın haklı adam ama genç ailen 40 yaşlarında ise geçir git soğuk algınlığı gibi geçiyor bu arada rusyadada sen gel gör istersen adamlar konser lere gidiyor kendim fuara gittim her yer dop dolu kimsede maske yok mis gibi insanlar rahat rahat aç lıktan ölmüyor en azından.
Başka yere bakmayacaksın. O zaman Rusya'ya git. Burası Türkiye.
 
Başka yere bakmayacaksın. O zaman Rusya'ya git. Burası Türkiye.
Klasik söz. Siz ezilmeye devam edin zaten şu an marta kadar rusyadayım dayanamadım artık sokağa çıkma yasaklarına insanlara yazık gerçekten.
 
Oturduğun yerden kalkıp gideceğin okula gitmek için 4 araba değiştirseydin, bir ilden başka ile gitseydin, pansiyonda kalsaydın emin ol bunları söylemezdin. 80 yaşında aile büyüğü, virüs yüzünden psikolojisi bozulan anne. Derslerden de sorunum yok, sınav olsun ama oraya gitmek ve gelmek (2 hafta boyunca) artı yurtta kalmak; virüs kapmak garanti.
 
O kadar haklısın ki... Liseliler sınava çalışmadığı için, koronayı bahane edip iptalini istiyor. Üniversiteliler evde oturmaktan bıktığı için, koronayı görmezden gelip okulun açılmasını istiyor. Liseliler; "Sınav iptal edilmezse oy yok." diyor. Üniversiteliler; "Okullar açılmazsa oy yok." diyor. Kısacası, ülkenin menfaatini düşünen yok. Herkes kendi kişisel çıkarını düşünüp, ona göre hareket ediyor.
hocam burda siyasete girmek ne kadar doğru olur bilemem fakat genç nesil zaten oy vermeyecek o arkadaşlara :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Oturduğun yerden kalkıp gideceğin okula gitmek için 4 araba değiştirseydin, bir ilden başka ile gitseydin, pansiyonda kalsaydın emin ol bunları söylemezdin. 80 yaşında aile büyüğü, virüs yüzünden psikolojisi bozulan anne. Derslerden de sorunum yok, sınav olsun ama oraya gitmek ve gelmek (2 hafta boyunca) artı yurtta kalmak; virüs kapmak garanti.
ahahaha komedisiniz gerçekten. zor geliyorsa yapmayın kardeşım bırakın genç girişimci felan olun :)
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: goal
hocam burda siyasete girmek ne kadar doğru olur bilemem fakat genç nesil zaten oy vermeyecek o arkadaşlara :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ahahaha komedisiniz gerçekten. zor geliyorsa yapmayın kardeşım bırakın genç girişimci felan olun :)
OKUDUN MU ACABA? NE DIYORSUNUZ? GENÇ GİRİŞİMCİ FALAN? BEN DİYORUM AİLEDE YASLI VAR HASTA VAR SEN DİYORSUN ZOR GELİYORSA YAPMA?
 
Hocam çok zekisiniz. Polis ve sağlıkçılar 7/24 hizmet için vardır. İnsanlar işe gitmek zorunda yoksa ekonomi kötüleşir. Evlerine para girmez ise aç kalırlar. Esnaf kepenkleri kapatıyor. Gidip polise siz işe gitmeyin diyemezsin. Önce polisin 7/24 çalıştığını öğren öyle gel. Okula gittiğimizde COVİD-19 artacak. Sağlıkçılar daha fazla çalışmak zorunda kalacak. Sanki kurallara uyan var. Okullar pis zaten. COVİD-19 öncesini biliyorsun.
bahaneleriniz güldürüyor gerçekten :D. dışarıda seninde maske takmadığına eminim. gelip burada kaytarmak için uğraşıyorsunuz çalışmak hepinize zor geliyor. bir siz mi kaybedeceksiniz sevdiklerinizi? salgın onlarca sevdiğim insanı aldı götürdü. Size zor gelen bir şey var ise o da çalışmak ve uğraşmak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

OKUDUN MU ACABA? NE DIYORSUNUZ? GENÇ GİRİŞİMCİ FALAN? BEN DİYORUM AİLEDE YASLI VAR HASTA VAR SEN DİYORSUN ZOR GELİYORSA YAPMA?
Aynen kardeşim aileni düşünüyorsun kesinlikle sana zor geldiği için değil :)
 
bahaneleriniz güldürüyor gerçekten :D. dışarıda seninde maske takmadığına eminim. gelip burada kaytarmak için uğraşıyorsunuz çalışmak hepinize zor geliyor. bir siz mi kaybedeceksiniz sevdiklerinizi? salgın onlarca sevdiğim insanı aldı götürdü. Size zor gelen bir şey var ise o da çalışmak ve uğraşmak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Aynen kardeşim aileni düşünüyorsun kesinlikle sana zor geldiği için değil :)
Bak dostum sen beni mi sınıyorsun? Diyorum ki derslerden sorun yok olsun ama ailede yaşlı var diyorum halla ***** ***** konuşuyorsun be ********** orada derdimi anlatmışım gelmiş bana girişimci ol diyorsun var mı sende?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,796
Mesajlar
11,070,769
Üyeler
197,982
Son üye
tuwanr
Geri
Top