Sınavların İptali Hakkında

Gündem kısmında da siyaset yapmayacaksak, hiç konuşmayalım 😁

Oy vermezlerse Türkiye kaybeder. Çoğunluk kaybedilmesini istiyorsa, varsın kaybedelim. Sistem bunu gerektiriyor.
açtığın konulara biraz baktım da ne tür bir siyasi yönelimde olduğun az çok belli oluyor. allah sabır versin kardeşim ileride araba alırken 3-4 tane de Reise al olur mu? sana koymaz gibime geldi :D
 
açtığın konulara biraz baktım da ne tür bir siyasi yönelimde olduğun az çok belli oluyor. allah sabır versin kardeşim ileride araba alırken 3-4 tane de Reise al olur mu? sana koymaz gibime geldi :D
Ben Ak Partiliyim. Erdoğan'ı severim. Bunu da hiçbir ortamda saklamam. Ayrıca, şu forumda vergilerin adaletsizliğini en çok savunanlardan birisiyim. Hep diyorum, kâra göre vergi sistemine geçilmeli diye.

Bir insanı sevdik diye, körü körüne peşinden gitmiyoruz. Hatâlarını da söylüyoruz. 8 değil, 18 seçim de kaybetse koltuğunu bırakmayacak adamı savunanlar gibi değiliz yani.
 
Dostlar yakın zamanda sınavlar başlayacak biliyorsunuz hala erteletme derdindesiniz, bu sınavlar ertelense ne zaman yapılacak? nasıl derece belirlenecek? şimdiden 2 yıllık mezuniyet gitti bile. Sizlerin ders çalışması gerekiyor evde boş boş oturup ÖLECEZ KORONAAAA!!! diye bağırmanız hiçbirşeyi değiştirmez ınsanlar işe gidiyor,sağlıkçılar hastanelerde çalışıyor,polisler günde onlarca insanla temas kuruyor. Siz hiç Covid var diyip işin iptal edilmesini isteyen polis gördünüz mü ?.Herkes görevini yapmalı, sizin göreviniz ders çalışmak bu Ülkenin geleceği olmak. O yüzden bırakın bahaneleri Eğitiminize önem verin. Saygılar.
Bu konuda öyle çok bi ısrarım yok iptal edilmesi iyi olur ama ders yüklerimiz artar
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Foxt
Ben Ak Partiliyim. Erdoğan'ı severim. Bunu da hiçbir ortamda saklamam. Ayrıca, şu forumda vergilerin adaletsizliğini en çok savunanlardan birisiyim. Hep diyorum, kâra göre vergi sistemine geçilmeli diye.

Bir insanı sevdik diye, körü körüne peşinden gitmiyoruz. Hatâlarını da söylüyoruz. 8 değil, 18 seçim de kaybetse koltuğunu bırakmayacak adamı savunanlar gibi değiliz yani.
ahahahaha aynen kardeşim :D
 
Ders çalışmayıp koronayı bahane ediyorlar. Sınavı kazanmak için okula gitmeye gerek yok internette binlerce kaynak var. Boş insanlar boş boş Twitterda bağırıyorlar gençlik nereye gidiyor çok üzülüyorum görünce. O kadar çalışıp hazırlanan insanların hakkına giriyorlar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,885
Mesajlar
11,071,370
Üyeler
198,001
Son üye
Power59
Geri
Top